hey,
ik ben erover aan het twijfelen of ik alle kleine lampjes in mijn c30 zou vervangen naar andere (fellere,wittere,...)
hiermee bedoel ik de nummerplaatverlichting,lampjes in het plafond,...al die kleine zaken.
misschien dat hier iemand op het forum dat al gedaan heeft? graag een foto erbij als het kan?
grtz anthem
verlichting veranderen
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Hier en daar zijn er mensen die diverse lampjes vervangen hebben door LED's. Als je de zoekfunctie zou willen gebruiken en iets invult met LED, dan is er wel wat te vinden en lezen..
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
- MauritsvdT
- 5th Gear member
- Contacteer:
Is inderdaad al veel over geschreven en gesproken.
Al die (door jou genoemde) lampjes zijn zeer eenvoudig te veranderen, ikzelf heb alle interieurlampjes (grond, voor en achter) en kentekenverlichting veranderd naar die ledjes.
Ik denk dat de interieurlampkapjes wel redelijk dezelfde zijn als in een V50 en die glaasjes wip je er zo uit, in het plafond zitten van die buislampjes die je er zo tussen kan klemmen (even op + en - letten), misschien bij sommige de klemmetjes iets buigen zodat het lampje goed klem zit.
De grondverlichting zijn steeklampjes; dus eruit trekken en er weer in steken (die zijn wel iets minder makkelijker toegankelijk, maar het is goed te doen).
Kentekenverlichting open schroeven (torx) en daar zitten ook van die buislampjes.
Misschien een half uurtje werk voor al de lampjes.
Al die (door jou genoemde) lampjes zijn zeer eenvoudig te veranderen, ikzelf heb alle interieurlampjes (grond, voor en achter) en kentekenverlichting veranderd naar die ledjes.
Ik denk dat de interieurlampkapjes wel redelijk dezelfde zijn als in een V50 en die glaasjes wip je er zo uit, in het plafond zitten van die buislampjes die je er zo tussen kan klemmen (even op + en - letten), misschien bij sommige de klemmetjes iets buigen zodat het lampje goed klem zit.
De grondverlichting zijn steeklampjes; dus eruit trekken en er weer in steken (die zijn wel iets minder makkelijker toegankelijk, maar het is goed te doen).
Kentekenverlichting open schroeven (torx) en daar zitten ook van die buislampjes.
Misschien een half uurtje werk voor al de lampjes.
Update: MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....