Maar ik heb al een antal keer gelezen over de roffel..... Maar wat is dat??? Het is een geluit dat begreep ik al maar wat voor geluit???
Miranda
Uhm... het motorgeluid van een zware motor misschien?Sverige schreef:Ja mannen niet meten lagen!!!![]()
Maar ik heb al een antal keer gelezen over de roffel..... Maar wat is dat??? Het is een geluit dat begreep ik al maar wat voor geluit???
Miranda
zal ik het je dan maar vertellen?.Sverige schreef:Ja maar daar durf ik geen vraag meer te stellen RRRRRRR![]()
Wat is dat voor accent, in je taalgebruik....Ja mannen niet meten lagen!!!
Nee gewoon mega worden blind!Lambert schreef:Wat is dat voor accent, in je taalgebruik....Ja mannen niet meten lagen!!!
het lijkt wel Afrikaans...
Nou ik moet toe geven dat het me nog niet is op gevalen :oops: :oops: Maar ik zal straks even goed luisteren!!! Ja het is wel een wat zwaarder dreunent geluit dan een andere auto, dat viel me wel op.Lambert schreef:een roffel is niet alleen een geluid...... het is een beleving.... en wel als je bij een 5 cylinder Volvo het gaspedaal helemaal intrapt, je vervolgens gelanceerd wordt, een klap in je rug krijgt en 5 cylinders hoort grommen wanneer ze de pk's eruit persen. Dat gaat gepaard met een "roffelend geluid".....
En dat..... noemen we de roffel!
Lambert
Sverige schreef:Lambert schreef:Wat is dat voor accent, in je taalgebruik....
het lijkt wel Afrikaans...
Nee gewoon mega worden blind!
aardig dyslectisch volgens mijmaarja als we elkaar maar begrijpen
Kun je nagaan hoe de zescilinder aanvoelt!Lambert schreef:een roffel is niet alleen een geluid...... het is een beleving.... en wel als je bij een 5 cylinder Volvo het gaspedaal helemaal intrapt, je vervolgens gelanceerd wordt, een klap in je rug krijgt en 5 cylinders hoort grommen wanneer ze de pk's eruit persen. Dat gaat gepaard met een "roffelend geluid".....
En dat..... noemen we de roffel!
Lambert