Nummer 4

In deze rubriek alles over het vakblad voor de Volvoliefhebber.
mmn2
2nd Gear member
Berichten: 75
Lid geworden op: 10.02.2010 - 11:50

Net op de AKO site gekeken.
In Breda en omgeving zit géén AKO.
Gebruikersavatar
Volvoman
7th Gear member
Berichten: 7654
Lid geworden op: 20.09.2004 - 21:33
Locatie: GLD
Contacteer:

Ik kan maar 1 ding tippen, mmn2: abo nemen!
Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
mmn2
2nd Gear member
Berichten: 75
Lid geworden op: 10.02.2010 - 11:50

@Volvoman, lijkt me ook de beste oplossing.

@Ben, op mijn mail naar info@okm.nl komt geen reactie?
Volvodrive
2nd Gear member
Berichten: 61
Lid geworden op: 30.07.2009 - 16:20
Locatie: Hilvarenbeek
Contacteer:

Hoi Forummers,

Het blijkt dat het magazine niet overal te verkrijgen is. Tenminste dan mag ik opmaken uit de berichten die op het Forum geplaatst worden. Ik zal bij de eerstvolgende vergadering van Intovolvo even kortsluiten of er een mogelijkheid bestaat om een lijst te krijgen van belangrijke verkooppunten. Ik weet inmiddels dat een aantal boekhandels een maximale invulling hebben van hun beschikbare schapruimte. In dat geval kan het zijn dat een bepaald magazine niet in het schap wordt opgenomen. Een abonnement is natuurlijk het beste om verzekerd te zijn om tweemaandelijks het blad te ontvangen. Maar voor diegenen die het los willen kopen zal ik proberen bij de distributeur meer duidelijkheid te krijgen. Het is in ieder geval goed te horen dat het blad goed ontvangen wordt. In de nieuwe Intovolvo, nummer 5 komt een testrit in Frankrijk met de nieuwe C70 en als tegenpool een aardig artikel over de allereerste cabriolet die door Volvo in productie werd genomen de P1900. Ook maken we een uitgebreide testrit met de signaalrode XC60 R-Design en hebben we een uitgebreid interview met Klemens Key en zijn passie voor de Volvo 262c en stoomboten. Belooft een mooie uitgave te worden.

groeten Paul - Intovolvo
Gebruikersavatar
polarwittesloep245
3rd Gear member
Berichten: 263
Lid geworden op: 18.09.2007 - 22:21
Locatie: Venlo

begin maart heb ik nummer 4 gekocht bij bruna.
vorige nummers ook al trouwens.
alle uitgaven boeiend tot de laatste bladzijde! ga zo door :)
Volvo 240 Blackline-Polar estate, 82kW/112pk, b200f, 03-`93, 300.000km.
Opties: airco, el schuifdak, LM Corona 14"; met Michelin 195/70/14 Energy Saver, ab/cv/so, wintermatten, winterbanden op staal, Volvo veiligheidsrek, bumperstriping, forumsticker, elanden
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Volvo Drive Magazine”