diefstal systeem

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
rickserik
1st Gear member

beste volvo rijders . ik heb op mijn tweedehands xc90 een code-knopje staan waarmee de wagen stilvalt na een 3tal km. wel ik wordt gek van die knop ,een deur gaat open,terug op knopje duwen . de vorige bestuurder moet 2.5 m lang geweest zijn want als men vrouw rijdt kan je aan dat ding niet meer aan ( staat namenlijk tussen de zetel en midden console). mijn vraag is kan je dit alarm gemakkelijk afsluiten (zelf of een lokale garagist ) of moet dit bij een volvo verdeler? is dit standaard gemonteerd op deze wagens?
chris_zweden
3rd Gear member

Zekering eruit halen en klaar. Vraag me niet welke, daar dien je zelf een beetje technisch voor te zijn.
Volvo S80 D5 Geartronic Summum MY07
security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2
rickserik
1st Gear member

mja ,dat technisch laat ik best over aan een garagist . wist niet dat het zo makkelijk was .had al schrik dat zo een simpel knopje van 0.20cent men leven ging verzuren . beeld je in dat dit knopje de geest geeft . dan kan ik mijn wagen laten slepen ,want ik graak niet verder dan 3 km.
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”