![Afbeelding](http://slrail.com/media/lap.png)
Iemand enig idee hoe dit mogelijk is na 6 maanden?
GniffelV70/2.4D/2003 schreef:Volvo bouwt geen laptops dus....
het kan zijn dat je trein een te hoge spanning geeft ...Dobes schreef:Kan het ook komen doordat ik de laptop in de auto en de trein op laadt / aansluit?
Dat van eerst helemaal opladen en dan (zo goed als) leeg laten gaan klopt. Maar laptop batterijen zijn toch juist gemaakt om tussendoor bij te laden? Die van mij gaat continu op verschillende percentages aan het stroom, dan is het 95% vol, dan 5% en zo'n beetje alles wat daartussen zit.Msuidgeest schreef:Die accu's moet je toch speciaal behandelen? Eerste keer volledig opladen, daarna gebruiken op accu zonder 230 volt tot de laptop uitvalt en pas weer opladen?
Blijkbaar als je tussentijds de laptop op netvoeding hebt staan, laad de accu steeds weer bij zonder echt goed leeg te zijn geweest. Zo ontstaan luie accu's die steeds sneller leeg lijken te gaan.
Volgende keer als je op netvoeding draait, kun je de accu verwijderen.