Heb vanmiddag een setje mistlampen voor gekochtvoor mijn volvo v70 classic 1998. Heb ik ze net voor het donker in de bumpers zitten doen ze het niet!
Lampjes zijn nog goed,
Kabels zitten goed vast,
Zekering nagekeken,
Dashboard schakelaar goed(heb er 2 maar doen het beide niet)
Maar de dashboard schakelaar verlichting doet het maar het rode lampje van de schakelaar doet het niet ook al duw je op de knop of als ik de verlichting aan heb. Heb lang moeten wachten tot ze eindelijk de lampen binnen hadden en nu doen ze het niet. Kan iemand mij helpen? Ben ik iets vergeten?
Zal morgen een foto van mijn classic toevoegen...
Mistlampen V70 classic installatie probleem!
- elianmars
- 5th Gear member
Lees dit topic even door. Daarin staat wat je nodig hebt om de lampen te laten werken (en ook hoe het fout kan gaan....) http://www.volvo850forum.nl/index.php/t ... 853.0.html
Nu
V70 T5 2005 Black Sapphire Metallic
Fasttech custom 327,8 pk/459 Nm
Toen
850 T-5 1996 Silversand Metallic
TME 275 pk
V70 2.5D 1999 Dark Olive Pearl
Fasttech 165 pk
V70 T5 2005 Black Sapphire Metallic
Fasttech custom 327,8 pk/459 Nm
Toen
850 T-5 1996 Silversand Metallic
TME 275 pk
V70 2.5D 1999 Dark Olive Pearl
Fasttech 165 pk
-
- Starter
@ Elian,
Egt super heb hier veel aangehad. Heb bij de lokale volvo garage nog een relais gekocht(201) kreeg ik er nog 1 gratis bij. Heb het vandaaggeinstalleerd en mn handen flink opengehaald maar toenkw de verlossing(dus niet) hebben ze meeen groene 213 gegeven die is voor japan! Morgen eve nieuwe halen en dan moet hj het doen. Heb alles doorgemeten en het klopt allemaal. Mocht het dat niet zijn heb ik nog altijd aan dat topic enoeg. Daar staat alles is in over de mistlampen dus als iemand ook een setje in wil bouwen..... Lees dat topic.
Overigens heel goedkoop. Las in een ander topic dat het 160 zou kosten. Dat zal wel nieuw zijn maar is niet origineel volvo mistlampen. Heb bij verwijst in uden 2 mistlampen voor 40 euro gekocht, relais 201 bij volvo dealer 15,23, en dan nog relais gratis maar je bent er wel 4 uurtjes mee kwijt om het helemaal aan de praat te hebben maar dan heb je ook wat.
Morgen komt er een foto op!
Thanks
Egt super heb hier veel aangehad. Heb bij de lokale volvo garage nog een relais gekocht(201) kreeg ik er nog 1 gratis bij. Heb het vandaaggeinstalleerd en mn handen flink opengehaald maar toenkw de verlossing(dus niet) hebben ze meeen groene 213 gegeven die is voor japan! Morgen eve nieuwe halen en dan moet hj het doen. Heb alles doorgemeten en het klopt allemaal. Mocht het dat niet zijn heb ik nog altijd aan dat topic enoeg. Daar staat alles is in over de mistlampen dus als iemand ook een setje in wil bouwen..... Lees dat topic.
Overigens heel goedkoop. Las in een ander topic dat het 160 zou kosten. Dat zal wel nieuw zijn maar is niet origineel volvo mistlampen. Heb bij verwijst in uden 2 mistlampen voor 40 euro gekocht, relais 201 bij volvo dealer 15,23, en dan nog relais gratis maar je bent er wel 4 uurtjes mee kwijt om het helemaal aan de praat te hebben maar dan heb je ook wat.
Morgen komt er een foto op!
Thanks
V70 Classic 2.5 1998