Nette, niet dure inbouw V50

Navigatiesystemen die niet van Volvo zijn. Zoals TomTom, Garmin etc.
Plaats reactie
svdveen
1st Gear member
Berichten: 21
Lid geworden op: 23.09.2010 - 16:12

Binnenkort krijg ik mijn nieuwe V50 (althans, voor mij nieuw, hij is uit 2006).
Ik ben op zoek geweest naar een nieuw navigatiesysteem. Eén van de voorwaarden was dat ‘ie een actieve houder zou hebben (omdat ik ‘m wil inbouwen en geen los voedingskabeltje er achter wil hebben).
Nu heb ik er eentje gevonden van Garmin, komt in oktober uit, de 2360.

Nu komt mijn vraag, ik ben bij mijn garage geweest om te vragen hoe ze ‘m netjes in de auto kunnen zetten. Zij stelden de Brodit beugels voor. En dan de actieve houder van het navigatiesysteem op de beugel monteren. Gezien de mogelijke locaties voor zo’n beugel komt alleen degene in aanmerking die over de centrale luchtroosters wordt geplaatst.
Nu vraag ik me af, is er geen mooiere oplossing? Ik wil geen kabeltje uit mijn ventilatiekanaal zien lopen, dat vind ik niet mooi. Ik heb wel wat gezien op internet, maar dat was niet in Nederland te vinden.
Ook vind ik het belangrijk dat het niet te duur wordt. 150 euro inclusief inbouwen (excl. het nav.systeem natuurlijk) is het maximum.

Hoe hebben jullie –op een mooie manier- het navigatiesysteem aangebracht? Heb je misschien een foto en info over waar je dat hebt laten doen?

Bedankt alvast,
Sander.

Dit zijn twee foto’s van wat ik tot nu toe heb gevonden en best mooi vindt (maar niet kan vinden in NL):
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
FaGo
2nd Gear member
Berichten: 53
Lid geworden op: 26.05.2007 - 16:34
Locatie: Z.O. Brabant

Gebruikersavatar
Paul
Top Gear member
Berichten: 32863
Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38

Leuk die eerste generatie TomTom!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY23 XC40 Pure Electric Plus
svdveen
1st Gear member
Berichten: 21
Lid geworden op: 23.09.2010 - 16:12

Ik heb het gezien inderdaad. Maar eerlijk gezegd, mooi is anders. Het is zeker adequaat, maar het lijkt me dat er toch wel net zulke simpele maar mooiere oplossingen zijn (zonder zichtbare schroefjes en draden).
Ik denk dat mijn oplossing toch echter ook wel zoiets gaat worden. Het kost erg veel moeite om dit soort dingen te zoeken en te weten dat de prijs niet te gek zal worden.
Bedankt in ieder geval.
Sander.
Gebruikersavatar
piotrV70
5th Gear member
Berichten: 1662
Lid geworden op: 21.11.2008 - 13:54

1e foto is een Kuda console. Die zijn wel te krijgen in NL. (anders via ebay.de of rechtstreeks bij Kuda).
V70 2.5T Geartronic MY04 Dynamic Comfortline - Estateline
Afbeelding
C30 1.6D Basis MY07
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie 'niet Volvo'”