Toch denk ik dat er intresse voor moet zijn, en dan denk ik aan zoiets als ze op swedespeed hebben.

laat je mening weten, misschien kunnen we wat...
inderdaad... alleen Elston Light! Wie heeft die?arnoudh schreef:ik stel erg zware eisen aan iets wat ik op mijn auto plak, vandaar dat hij tot nu toe 100% sticker- en reclameloos is...
De swedespeed sticker ziet er netjes genoeg uit dat hij misschien wel een kans maakt... Maar er gaat geen Times New Roman of Arial op mijn auto komen
Mee eens, lijkt me een leuk idee, alle leden een sticker en dan 1 of 2 plakplaatsen afspreken...... :roll: , zo herken je ook sneller een forumlid dus..... :thumbleft:arnoudh schreef:ik stel erg zware eisen aan iets wat ik op mijn auto plak, vandaar dat hij tot nu toe 100% sticker- en reclameloos is...
De swedespeed sticker ziet er netjes genoeg uit dat hij misschien wel een kans maakt... Maar er gaat geen Times New Roman of Arial op mijn auto komen
ik ben zelf wel voor een sticker op het achterraam. op mijn nummer plaat staat straks al ET reclameBen schreef:De mijne ziet er zo uit:
Klik even voor groot formaat.
Mooi hé! Deze zijn glimmend zilver!
Ik wil best dergelijke kentekenplaathouderstickers laten maken (maar die zilveren zijn wel erg duur :twisted: .
Die strips schijnen een standaard formaat te hebben. Ik heb iets afwijkends dus kan het bij de mijne niet opmeten. Wie meet er even?
die onderplaat zoals Ben heeft, die is mooi! Beter dan een stikkerDe mijne ziet er zo uit:
Klik even voor groot formaat.
Mooi hé! Deze zijn glimmend zilver!
Oei, da's gevaarlijk. je weet nog niet wat ze kosten :twisted:caliban schreef:Maarre Ben als jij die kan laten drukken, dan heb je je eerst al verkocht