Nog een vraagje , ik heb aan mijn dakhemel , naast de binnenverlichting een klein knopje , met een icoontje van een autotje met straling.
als ik hier op duw , komt er op de boordcomputer , naarglang ik 1 of 2 keer duw guard volledig of guard beperkt . nu heb ik al vanalles geprobeerd , en ook in de handleiding gekeken , maar ik weet echt niet waarvoor dit dient of wat dit juist doet .
Iemand die weet hoe dit in elkaar zit ?
"guard"
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Interieursensor van het alarm
Volvo for life
- Peter-V50
- 4th Gear member
Bij "Guard beperkt" is een aantal sensoren van het alarmsysteem uitgeschakeld. Dit is handig als je je auto op een veerboot parkeert of even de hond in de auto achterlaat terwijl je een boodschapje doet.
(Maar je laat je hond natuurlijk niet bij extreme temperaturen achter...)
(Maar je laat je hond natuurlijk niet bij extreme temperaturen achter...)
Volvo XC40 P8 MY21
Volvo V50 2.0 Edition I MY09
“If you're not smiling, you're doing it wrong.” Dick Strawbridge
Volvo V50 2.0 Edition I MY09
“If you're not smiling, you're doing it wrong.” Dick Strawbridge
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Maar die heeft niet iedereen meer.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
-
- 2nd Gear member
Niet voor 'de wat oudere' modellen, maar voor de tweedehandig ...Battlecruiser schreef:Maar die heeft niet iedereen meer.
klikkerdeklik
- gsx750r
- 6th Gear member
- Contacteer:
Op blz 88 van de Gebruikershandleiding V50 MY2004 vond ik dit.oli4-86 schreef:....... en ook in de handleiding gekeken ...........

Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.