Wheeii.... registratie nummer kwijt van Alturion Pro 6 euro

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Gesloten
olympus1
3rd Gear member

Ja... mijn vriendin heeft eens grote kuis gehouden hoor...
Heb verleden jaar dus een Gps van alturion gekocht, eigenlijk meer om op mijn SE P910i te zetten en te gebruiken als gps toestel..
heb nu een lander laptop en wou deze prgram erop installeren maar..... ja
Doosje nergens te vinden met mijn nummer op... dus kan ik mij niet registreren op de website van alturion.... en op mijn oude laptop kan ik de reg nummer ook nergens terug vinden, op de andere installatie dus... op mijn ander laptop werkt het dus wel maar niet op mijn nieuwe... heb al van alles geprobeerd, niets werkt....... heb al gemaild naar alturion dat ik zelfs mijn origineel dvd wil opsturen zodat ze kunnen zien dat ik gee kopie heb... maar helaas... ze zeggen dat deze dvd ook gewoon doorverkocht kon zijn geweest... hier zit ik nu met software van 300 euro waar ik niets meer ben....
Kan iemand mij helpen dat deze programma ook heeft.... wil desnoods betalen voor registratie nr en gegevens om de software te activeren..
Let wel heb geen software nodig, want ik heb al de originele dvd... enkel registratiegegevens...
Help me please... anders moet ik mijn vriendin een pak rammel geven..
en ze heeft ook verschillender doosjes van mijn filmdvds weggesmeten...... erg hé !!!!
Vrouwen tooch niets als last
Vovlo S80 bj 2000 AUT 2.5D 140pk
Full option
Leder interieur + houtinleg aan deuren en dash
Rti navigatie met cd's + telefoon
Hu-801
menjo
7th Gear member

ze zeggen dat deze dvd ook gewoon doorverkocht kon zijn geweest...
dat is toch niet verboden?
olympus1
3rd Gear member

neen is nie verboden, dacht ik ook, maar ook daar hadden ze een antwoord op... nl. :
Doorverkocht zonder de nodige gegevens mee te geven, dus zonder registratie gegevens... Wat blijkt... eens deze software is geïnstalleerd wordt deze dus voor altijd aan één gebruiker gelinkt... Dus daar weten ze dus wel dat het op mijn naam en emailadres is geregistreerd.... en toch kunnen ( willen) ze mij niet voorts helpen hé ????
en al mijn gegevens stonden dus in mijn dvd hoes van het preogramma..allemaal foetsi...
dermee dat ik vraag om mijn software met ee ander zijn gegevens te registreren, en het mag wel wa kosten....zit er niets mee in...
Dus de software zelf heeft geen registratie maar wel de info dat bij de serienummer hoort...
HELP ME !!!!!!!!!!
Full option
Hu-801
menjo
7th Gear member

Wat een belachelijk bedrijf, als ze zelfs weten dat je die software al geregistreerd hebt op jouw naam.
olympus1
3rd Gear member

ja kweet het.... maja ik ben er natuurlijk niets mee hé....
Je zou eigenlijk al voor minder software van het internet halen... je hebt meer kans dat je in uw portefeuil niet hebt moeten tasten en dat je het werkend krijgt... De service is ook niet alles hé...
Allé zal dan maar het internet afschuimen op zoek naar een 'oplossing'...
:( :?
en dan verschieten ze dat mensen steeds meer en meer van het internet halen....
je zou voor minder...... :-x :evil: :evil:
Full option
Hu-801
FrankM
4th Gear member

Tsja... mij lijkt het dat je niet alleen een originele DVD hebt, maar ook een aankoopbewijs. Je hebt immers ook nog garantie. Met dit aankoopbewijs en de originele DVD sta je richting Alturion sterker.

Wat het verzoek om registratie via iemand op dit forum betreft: dat riekt naar het uitwisselen van serienummers en dat is niet toegestaan. Voor de zuiverheid gaat het topic daarom op slot.

Gr/F
V60 T6 TE MY20 Inscription (lines: Luxury, Winter, Audio, Inscription Plus, Intellisave Pro, Versatility, Park Assist, Verw. voorstoelen)
V60 T5 PS MY11 Sum+BPP+DSL+SL
S60 2.0T MY06 Sum
Gesloten

Terug naar “Algemeen A-V-N”