mijn "too"

Laat hier je Volvo 440 / 460 zien en plaats hier foto's van 440 / 460 die je tegen kwam
Plaats reactie
Gebruikersavatar
duracell-konijntje
2nd Gear member
Berichten: 156
Lid geworden op: 24.08.2010 - 17:26

hallo allemaal,

het heeft even geduurd..maar hier zijn dan eindelijk wat foto's van mijn 440..

Afbeelding

Afbeelding

het gaat hier om een 1.8i uit '94..helemaal standaard gekocht op een armsteun voor na..maar aangezien ik op dat moment nog een andere 440 had staan die ik als donor kon gebruiken..hadden we dezelfde dag nog de voorstoelen over gezet..ivm de stoelverwarming..en de velgen..want hij stond op oerlelijke doppen..(die er nu overigens weer op zitten voor de winterbandjes..:P..)..en sinds het maken van deze foto's..(november ofzo..) is er alweer aardig wat aan versleuteld..

- er zitten nu koplampwissers op..
- er staat een orginele volvospoiler op..
- het interieur is nu wel matchend..
- en de tweeters zitten al in de A-stijl..(alleen nog even aansluiten..)..

- verder zijn de mistlampen voor in de voorbumper al in bestelling..
- is het de bedoeling dat er nog elektrische spiegels op komen..
- en komt er nog een open lucht filter op..

daarna kijken we wel weer verder..;)..en als iemand nog een leuk adressje weet voor die spiegels..hoor ik het graag..

groetjes..
I want MY!! shiny volvo..
Shockwave
5th Gear member
Berichten: 1141
Lid geworden op: 14.03.2008 - 22:42
Locatie: Opheusden

Leuk! Je zou het in een project topic moeten zetten, beetje bijhouden wat je zoal doet :-)

De velgen staan goed, en zijn zeker een verbetering tov wieldoppen. Maar wat zit er rechtsachter op je wielkast? Nog niet gespoten nieuwe wielkast? Of een anti-roest middeltje?
Volvo 440 DL 1.8i CVT
Volvo 460 2.0i Luxery line + eigen toevoegingen
Volvo 850 2.5i 170pk - Vol leder - Houtinleg - Ferrita 2.5'' - Schroefset
Volvo V50 2.0 145 pk Edition II - High Performance Audio - wit leder - 17 inch velgen
Guidooo
3rd Gear member
Berichten: 250
Lid geworden op: 04.12.2010 - 13:51

Ik heb nog een sloper staan met elektrische spiegles ;)

Linker spiegel werkt sowieso, rechter niet meteen toen ik het probeerde maar verder ook nog geen aandacht aan geschonken eigenlijk omdat m'n andere auto eerst af moet.
Gebruikersavatar
duracell-konijntje
2nd Gear member
Berichten: 156
Lid geworden op: 24.08.2010 - 17:26

@ Shockwave..
daar zat ik ook al aan te denken toen ik bezig was met het schrijven van het topic..ga ik denk ik ook wel doen..;)..en over die wielkast..het zit er links ook op..en als je goed kijkt zie je hetzelfde spul ook op de B-stijl en bij het achterste zijruitje op de stijl zitten..en voorzover ik weet..en wat mij verteld is door de verkoper..is het inderdaad een anti-roest maatregel..en het werkt prima..de randen zijn nog helemaal hard..:D..

@ Guidooo..
stuur je wel ff een PM..dan komen we er vast wel uit..;)..
I want MY!! shiny volvo..
Guidooo
3rd Gear member
Berichten: 250
Lid geworden op: 04.12.2010 - 13:51

Nog nieuws met dat ding? Alles werkt nog naar behoren? :P
Gebruikersavatar
duracell-konijntje
2nd Gear member
Berichten: 156
Lid geworden op: 24.08.2010 - 17:26

nieuws zat..;)..maar dat komt allemaal binnenkort wel in m'n projektlijntje..;)..http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=40991..ik hoop dinsdag weer even de tijd te hebben om weer wat foto's te nemen..en hier en daar weer wat advies te vragen..;)..
I want MY!! shiny volvo..
Plaats reactie

Terug naar “Volvo 400 foto's”