HELP!!! HELP!!! HELP!!!

Dit is de rubriek voor de 30, 40 en 50 series vanaf bouwjaar 2004.
Gesloten
lisseth
1st Gear member

IK WEET NIET WAAROM IK WORDT VERWIJDERD WANT, VOLGENS MIJ HEB IK TOCH EEN NORMALE VRAAG OVER EEN VOLVO!!! DUS GA HET WEER OPNIEUW PROBEREN!

Ik weet niet of ik het goed beschrijf maar, ga het proberen.

Heb sinds 7 maanden een S40 2007 1.6d. Ben er erg blij mee maar, blijf wat problemene houden met deze auto. Airco stinkt en blijft stinken ook na algehele reiniging door dealer. Na een tijd beslogen de ramen helemaal na het starten, bleek de airco te bevriezen. 1 dag bij dealer gestaan en zouden alles oplossen. Nu stinkt airco weer maar, niet continue vooral net na het starten en dan de eerste 10 min., het lijkt een soort vieze doden kattenlucht (kan het niet anders omschrijven).

Daarbij als ik de motor af heb gezet na een ritje van b.v. half uurtje jaagt hij als ik weet niet wat. Hij koelt dan zo hard alsof hij totaal overhit is. De temp. blijft ok volgens het desbordschermpje, ook dit doet hij niet continue maar zo af en toe.

Hoop dat iemand me kan helpen want, heb echt het idee dat het niet ok is en mijn garantie loopt binnenkort af!!! Help alstublieft!!!

Daarbij als de buitentemp. warmer is zoals nu ongeveer 12 graden en ik doe het raampje open tijdens het rijden dan komt er een hele vervelende lucht naar binnen (een soort verbrande olie lucht). Ook dit is al gecheckt en ze kunnen ook hiervoor niets vinden.

Auto is in 7 maanden al 13x bij garage geweest. Klachten worden steeds gevonden, opgelost maar, er komt steeds iets voor terug en ik weet niet meer hoe ik het moet oplossen!

Daarbij komt ook nog dat ik niet onder het gebruik van 1,12 kom en dat voro een diesel. Ik haal met een volle tank net 511 km. en dan is hij echt leeg en begint het lichtje te branden. Doe wel veel stadswerk en korte stukjes en ik moet zeggen dat ik ook best wel een zware voet heb dus daar ben ik eerlijk in. Iemand nog tips of advies want, grote kosten aan me auto kan ik gewoon direct na de garantie niet echt veroorloven!!!!

Alvast heel erg bedankt!
Ben
Executive Member
Contacteer:

Beste Brave Lisseth.

Je bericht hebt 2x hetzelfde bericht geplaatst en beide in een verkeerde rubriek.
Eentje daarvan is verplaatst naar de juiste rubriek.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=823242
De ander is verwijderd want 2x hetzelfde bericht plaatsen is een beetje te veel van het goede.

Dus niet schreeuwen als je niet geslagen wordt maar gewoon even goed kijken.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gesloten

Terug naar “De 30- 40 en 50 series vanaf MY 2004”