+ heerlijk op koppel te rijden
+ elke keer weer lekker, die 5-cyl roffel
+ stuurt scherp, niet sportief, dynamisch
- jammer van die lange slag van de handbak, ook geen klik gevoel
- voice commands beperkt, nergens je thuis basis in te stellen
- portieren vallen niet goed in het slot, laat ik herstellen bij eerste beurt
opmerkelijk (zijn onderstaande zaken herkenbaar voor wie het aanspreekt?)
1. dat het toerental even toeneemt (zonder gas te geven) als je de koppeling laat opkomen, waarschijnlijk geprogrammeerd tbv een vloeiende start
2. ik hoor een tikje als ik terugschakel, de auto tot stilstand breng en de versnelling in de 'vrij' zet. Lijkt voelbaar op de pook. Zal wel zo horen.
3. kleur seashell is mooi, maar dat is dan weer persoonlijk
DJR
1000km verslag V60 D3 handbak Momentum Seashell met.
- nossy
- 4th Gear member
1. Heb ik ook ondervonden tijdens het testrijden, ik denk dat het is zoals je elf aangeeft voor een vloeiende start, zonder teveel risico op stilvallenDJR schreef:+ heerlijk op koppel te rijden
+ elke keer weer lekker, die 5-cyl roffel
+ stuurt scherp, niet sportief, dynamisch
- jammer van die lange slag van de handbak, ook geen klik gevoel
- voice commands beperkt, nergens je thuis basis in te stellen
opmerkelijk (zijn onderstaande zaken herkenbaar voor wie het aanspreekt?)
1. dat het toerental even toeneemt (zonder gas te geven) als je de koppeling laat opkomen, waarschijnlijk geprogrammeerd tbv een vloeiende start
2. ik hoor een tikje als ik terugschakel, de auto tot stilstand breng en de versnelling in de 'vrij' zet. Lijkt voelbaar op de pook. Zal wel zo horen.
3. kleur seashell is mooi, maar dat is dan weer persoonlijk
DJR
2. is herkenbaar als de achteruit versnelling die ontgrendeld word, anders zou je hem kunnen inschakelen bij 120km/h

3. Kleuren zijn persoonlijk, maar ik vind het ook wel nog een chique kleurtje, mss dat het wel oubollig overkomt bij grijs weer maar in dit zonovergoten weertje staat het super
-
- 2nd Gear member
Vandaag nog eens extra op gelet.
Dat tikje heeft volgens mij niet zo zeer te maken met terugschakelen maar met de vrijloop regeling tbv de achteruit versnelling.
Onder een bepaalde (zeer lage) snelheid zoals bij het aanremmen voor een stoplicht voel je een licht tikje op de pook. Niet hinderlijk, maar wel consequent. Let er maar eens op als je aanremt.
uh.. of heb ik een probleem (?)
Dat tikje heeft volgens mij niet zo zeer te maken met terugschakelen maar met de vrijloop regeling tbv de achteruit versnelling.
Onder een bepaalde (zeer lage) snelheid zoals bij het aanremmen voor een stoplicht voel je een licht tikje op de pook. Niet hinderlijk, maar wel consequent. Let er maar eens op als je aanremt.
uh.. of heb ik een probleem (?)