Hoe demonteer ik de buitenspiegel van een s60 , en hoe krijg ik de spiegelkap eraf ?
bvd
spiegel demonteren en monteren plus spiegelkap
-
- 2nd Gear member
De zoekfunctie gebruiken 
OK. Haal de deurbekleding aan de binnenkant eraf (torx schroefjes onder het kapje van de deurgreep aan de binnenkant. Zeg maar waarmee je de deur dicht hoort te trekken. Kapje kan er voorzichtig met een schoevendraaiertje afgehaald worden. Daarna rondom de drukclips indrukken en eruit wippen) daarna het kapje ter hoogte van jouw spiegel (aan de binnenzijde) eraf halen. Spiegel zit met een stekker en een moer (sleutel 13) vast.

OK. Haal de deurbekleding aan de binnenkant eraf (torx schroefjes onder het kapje van de deurgreep aan de binnenkant. Zeg maar waarmee je de deur dicht hoort te trekken. Kapje kan er voorzichtig met een schoevendraaiertje afgehaald worden. Daarna rondom de drukclips indrukken en eruit wippen) daarna het kapje ter hoogte van jouw spiegel (aan de binnenzijde) eraf halen. Spiegel zit met een stekker en een moer (sleutel 13) vast.
- lionx84
- 2nd Gear member
Spiegelkap kan je wel, wat ik zelf gebruik kunststof wippen er af halen door die wipper er tussen te steken.
Je klikt hem zo weer op de andere.
(tijd terug mijn spiegels vervangen voor inklapbare varriant.)
Je klikt hem zo weer op de andere.
(tijd terug mijn spiegels vervangen voor inklapbare varriant.)