hulp parkeersensor / camera volvo s80 2004

De grotere Volvo's
Plaats reactie
jweigeman
1st Gear member

Beste Mede Volvo Rijders!
Ik ben sinds kort een gelukkige bezitter geworden van een veilige familiwagen ;) een Volvo s80 t6 uit 2004. Of zoals je het hier in spanje uitspreken; een BolBo.
Het is een redelijke over stap van mijn Volkswagen fox :D ,zeker redelijk in de zin wat betreft het benzene gebruik… maar de prijs per liter ligt hier in spanje gelukkig iets lager…
Ik ben tot de ontdekking gekomen date r GEEN perkeer sensor in de auto zit en ik zou deze graag in willen laten bouwen. Ik zal vast de eerste niet zijn, die dit achteraf laat doen, de vraag is;

WAT IS HET BESTE SYSTEEM OM DIT TE DOEN?

Ik heb gezien dat de auto wel de knop op het dashboard heeft ))) parkeersensor, echter is deze niet in gebruik. Is het een mogelijkheid, deze in gebruik te gaan nemen? Indien ik achteraf een parkeersysteem monteer?

Dan de grote vraag; parkeersensor of een camera?

Zou het mogelijk zijn op het navigatie display wat uit het dashboard omhoog komt, een video te projecteren van (wellicht zowel voor en achter) de parkeer camera? Indien dit mogelijk is, is dit omslachtig? Is dit een system wat makkelijk aan te sluiten is en automatisch aangezet kan worden (wellicht met de parkeersensor knop)
Anyway, ik ben nog een Volvo leek….
Ik hoop dat iemand mij een stukje in de geode richting kan helpen, want zie door de bomen het bos niet meer.
Bedankt
jw
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Kijk, dus toch nederlands he ;-)
Ik heb je mail beantwoord!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
jweigeman
1st Gear member

ja, zal me bericht hier weghalen want t replies vind je hier weinig, jammer dat er weinig zijn die de moeite nemen wat ervaring te delen....

Ik heb je net een mail terug gestuurd,

ga sowieso voor een video interface, met camera,
wellicht met ipod functie.

Ik heb net een GROM besteld met usb functie, bluetooth en ipod kabel.
wellicht gebruik ik ze samen,
tenzij er een betere oplossing is, en de ipod via de interface achtering te laten lopen...
nadeel, kan geen gebruik maken van de bluetooth verbinding en handsfreefunctie van mijn iphone....

thnx
945i
8th Gear member

Dat er weinig replies komen heeft te maken met de complexheid van je vraag. Maar je hebt al contact met de man die het allemaal wel weet!

Neemt niet weg dat de mensen hier wel geïnteresseerd zijn in je auto!

Heb je foto's?
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
EVV
5th Gear member

Je kunt ook even bij de dealer langs rijden, een origineel Volvo parkeer hulp systeem is gewoon achteraf in te bouwen: Parkeer systeem, inbouw instructies. Wel raar dat je wel de knop hebt, maar de rest niet.
2024 V90 B4 Plus Bright
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “De 60 - 70 - 80 en 90 series”