MONTAGE HANDLEIDINGEN

In dit hoofstuk alleen handleidingen. Van een kopie van het instructieboekje tot een fotoreportage.
Elke bericht svp beginnen met de typeaanduiding.
Hier geen prijsvergelijkingen met de dealerprijzen. Je mag wel melden wat je zelf hebt uitgegeven.
Dit topic sluit automatisch. Heb je vragen over het getoonde, meldt je per PB bij de plaatser van de betreffende handleiding. Ook vindplaatsen van onderdelen komen in deze rubriek.
Gesloten
hansstaal
1st Gear member
Berichten: 20
Lid geworden op: 25.05.2006 - 15:44
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Ik heb op dit forum al eens gezocht naar montage handleidingen van het een of ander maar heb geen rubriek gevonden.
Nu heb ik de laatste tijd wat aardige dingen aangeschaft bij de dealer en daar krijg ik dus keurig een handleiding bij voor de montage.
Het lijkt mij wel aardig om deze handleingen met vooral de tekeningen en de nederlandse tekst in een aparte rubriek te plaatsen dan kunnen de knutselaars een beetje voorkennis opdoen. Ik denk dat de modurator deze rubriek moet aanmaken. maar.... misschien is deze er al wel ergens ik kan hem niet vinden groeten
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40661
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Totnutoe zetten we dat soort dingen altijd bij het type waar het hoort.
Maar als het er veel zijn kunnen we wel een algemene documentatierubriek gaan maken.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
XC70 OR
2nd Gear member
Berichten: 176
Lid geworden op: 15.09.2004 - 21:19
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Even over het online zetten van al dat soort handleidingen: op alle pagina's staat een copyright verklaring!
Mag je dus niet op een site zetten zonder voorafgaande toestemming van Volvocars, en ik denk niet dat je die toestemming gaat krijgen.
XC90 D5
V60 PIH met veel toeters en bellen 2014>wk 46
Gast

XC70 OR schreef:Even over het online zetten van al dat soort handleidingen: op alle pagina's staat een copyright verklaring!
Mag je dus niet op een site zetten zonder voorafgaande toestemming van Volvocars, en ik denk niet dat je die toestemming gaat krijgen.
En als je het nu vertaald in normaal technisch nederlands?
Zou Volvo hier moeilijk over doen?
Ik heb trouwens op dit forum een link naar een pagina gezien met heel veel montage handleidingen. Was volgens mij van Volvo.
Kan hem helaas niet meer vinden.
Gebruikersavatar
Totan
1st Gear member
Berichten: 38
Lid geworden op: 13.06.2006 - 23:03

Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40661
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Zie je wel, ik wist dat ik al eens een link gezien had. :-)
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gesloten

Terug naar “Handleidingen + gereedschapstips”