Motorsteunen vervangen
- edraket
- 7th Gear member
- Berichten: 8634
- Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
- Locatie: Haarlemmermeer
Je hebt toch ook vaccuum nodig voor de rembekrachtiger? Het vacuum komt uit het inlaatspruistuk. Als je het gas los laat wordt er vacuum opgebouwd en dat is voldoende.
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
-
- 6th Gear member
- Berichten: 4457
- Lid geworden op: 19.03.2009 - 13:07
Volgens mij heb ik een electrische vacuumpomp voor mijn rembekrachtiger.edraket schreef:Je hebt toch ook vaccuum nodig voor de rembekrachtiger? Het vacuum komt uit het inlaatspruistuk. Als je het gas los laat wordt er vacuum opgebouwd en dat is voldoende.
Normaliter wordt het vaccum bij een diesel geregeld met een aparte vacuumpomp.
Electrisch of bijvoorbeel achter op de dynamo. Nog nooit naar gekeken bij Volvo.
Electrisch of bijvoorbeel achter op de dynamo. Nog nooit naar gekeken bij Volvo.
- edraket
- 7th Gear member
- Berichten: 8634
- Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
- Locatie: Haarlemmermeer
Dat wordt heel soms toegepast maar is niet noodzakelijk bij een turbo.M@rcel schreef:Volgens mij heb ik een electrische vacuumpomp voor mijn rembekrachtiger.edraket schreef:Je hebt toch ook vaccuum nodig voor de rembekrachtiger? Het vacuum komt uit het inlaatspruistuk. Als je het gas los laat wordt er vacuum opgebouwd en dat is voldoende.
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95