Motorsteunen vervangen

Gebruikersavatar
edraket
7th Gear member
Berichten: 8634
Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
Locatie: Haarlemmermeer

Je hebt toch ook vaccuum nodig voor de rembekrachtiger? Het vacuum komt uit het inlaatspruistuk. Als je het gas los laat wordt er vacuum opgebouwd en dat is voldoende.
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85

V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
M@rcel
6th Gear member
Berichten: 4457
Lid geworden op: 19.03.2009 - 13:07

edraket schreef:Je hebt toch ook vaccuum nodig voor de rembekrachtiger? Het vacuum komt uit het inlaatspruistuk. Als je het gas los laat wordt er vacuum opgebouwd en dat is voldoende.
Volgens mij heb ik een electrische vacuumpomp voor mijn rembekrachtiger.
Gast

Normaliter wordt het vaccum bij een diesel geregeld met een aparte vacuumpomp.
Electrisch of bijvoorbeel achter op de dynamo. Nog nooit naar gekeken bij Volvo.
Gebruikersavatar
edraket
7th Gear member
Berichten: 8634
Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
Locatie: Haarlemmermeer

M@rcel schreef:
edraket schreef:Je hebt toch ook vaccuum nodig voor de rembekrachtiger? Het vacuum komt uit het inlaatspruistuk. Als je het gas los laat wordt er vacuum opgebouwd en dat is voldoende.
Volgens mij heb ik een electrische vacuumpomp voor mijn rembekrachtiger.
Dat wordt heel soms toegepast maar is niet noodzakelijk bij een turbo.
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85

V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”