... of gewoon aan de kapstok hangen.945i schreef:Ik denk dat ik met de C1 kom, die kan je in de greppel parkeren.

Geloof mij ziet er erg netjes uit, dusdanig stevig dat het niet alleen kiezels tegen houdt maar ook stenen.sanco schreef:Het monteren zal me zelf wel lukken, maar ff een vraagje aan Erwin:
Wat voor gaas hebben jullie op het oog?
Gezien mijn perikelen met mijn HD reiniger op de radiator heb ik ook al eens een rondje gebeld in deze regio, maar als particulier niet de goede leverancier gevonden.
In die zin wil ik best meedoen voor een stuk gaas mocht dit bijdragen aan een betere inkoop. Op eigen conto kan overigens ook hoor.
Racegaas (ook wel bekend als aftersale-petjemannen-racegaasHet monteren zal me zelf wel lukken, maar ff een vraagje aan Erwin:
Misschien dat je op dit formidabele idee was gekomen door mijn eerdere bijdrage:V70/2.4D/2003 schreef:Oceanracer, Je weet maar nooit met het weer dus zat ik zo maar even te brainstormen:
Als de plaatsdag op jouw "landgoed" gehouden gaat worden, dan zou het een optie zijn om de bumpers in de schuur te voorzien van gaas. Daar kunnen we immers droog werken. :idea:
Als het regent kan er auto voor auto een bumper in de schuur gedemonteerd worden. We zijn met volk zat dus we kunnen ploegen maken voor de- en montage van de bumper, gaasknippers etc,. Alleen Diesel01 is een iets ander verhaal ivm zijn lampjesmontagegedoe dus die zou dan als eerste zijn neus moeten missen.
En een flexje met doorslijpschijf, dat is voor de snelheid en het behoud van het vel op de handen ook geen overbodige luxe.
Vergeef mij mijn meedenken c.q. bemoeizucht
Whahaha, maar zo had ik het dus inderdaad ook voor ogen.Oceanracer schreef:Ik kan lang niet alle auto's binnen plaatsen, maar het verwijderen van en later weer monteren van de bumper kan in elk geval wel binnen, net als het knippen en lijmen van het gaas. Er kan dus best binnen worden gewerkt, als er buiten (zonder bumper) geparkeerd wordt.
Het gaat om dit gaas van Autostyle.sanco schreef:Het monteren zal me zelf wel lukken, maar ff een vraagje aan Erwin:
Gezien mijn perikelen met mijn HD reiniger op de radiator heb ik ook al eens een rondje gebeld in deze regio, maar als particulier niet de goede leverancier gevonden.
In die zin wil ik best meedoen voor een stuk gaas mocht dit bijdragen aan een betere inkoop. Op eigen conto kan overigens ook hoor.
Helemaal duidelijk, thx voor de link, kan er zo ff een keer langswippen uit mijn werk. Heb het dus te ver gezocht (oa Salomons: http://www.salomons-metalen.nl/nl/produ ... as/geweven) en nooit aan deze mogelijkheid gedacht... (ben nog juist van voor de petjes generatie, vandaar :roll: )Oceanracer schreef:Het gaat om dit gaas van Autostyle.
Deze wordt gelijmd met kit waar bijvoorbeeld spoilers ook mee worden vastgezet. Je kunt zelf bepalen hoeveel en hoe dik je de klodders kit plaatst. Daar zie je immers niets van terug, omdat dit aan de binnenkant van de bumper gebeurt.