hey,
ik kwam er net achter dat bij mijn 740 station de achterklep niet meewerkt op de centrale vergrendeling, ook past de sleutel niet in het slot (die overigens wel in alle andere sloten past) wat zou hier het probleem kunnen zijn?
slot kapot? motortje cv kapot? of een combinatie van beide?
grtz jensch
achterklep gaat niet op slot
-
- 1st Gear member
probleem is ondertussen opgelost!!
het stangenstelsel in de achterklep zat los. kwestie van vastklikken en voila!
de klep gaat weer mee op slot!
het niet passen van de sleutel kan ik hopelijk oplossen door een busje wd40 te legen in het slot...
grtz jens
het stangenstelsel in de achterklep zat los. kwestie van vastklikken en voila!
de klep gaat weer mee op slot!
het niet passen van de sleutel kan ik hopelijk oplossen door een busje wd40 te legen in het slot...
grtz jens
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Nee Jensch. Naar het schijnt is grafietpoeder beter voor een slot. Maar daar kan een slotenmaker jou meer over vertellen.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
- crosskabouter
- 2nd Gear member
Ook een bekend probleem. Alleen was het bij mij andersom: achterklep ging niet open, alleen van binnenuit. Sleutel past inderdaad niet.
Ik heb toen de binnenbekleding verwijderd en alles (scharnierpunten en slot binnen en buiten) met kruipolie ingespoten. Sindsdien geen problemen meer, maar de sleutel past nog steeds niet.
Ik heb toen de binnenbekleding verwijderd en alles (scharnierpunten en slot binnen en buiten) met kruipolie ingespoten. Sindsdien geen problemen meer, maar de sleutel past nog steeds niet.
Jagen doe je in het bos...
- crosskabouter
- 2nd Gear member
Dat probleem heb ik dus ook. Maar goed, hij gaat mee open en dicht met de centrale vergrendeling.
Jagen doe je in het bos...