VolvoDrive #5

In deze rubriek alles over het vakblad voor de Volvoliefhebber.
Tom960
2nd Gear member
Berichten: 146
Lid geworden op: 01.06.2007 - 13:14
Locatie: Antwerpen

casper schreef:
Ben schreef:
casper schreef:Na drie weken nog steeds geen Volvodrive 5 in de Vlaamse verkooppunten. Onbegrijpelijk toch...
Heb je de uitgever al een mailtje gestuurd met die vraag?

Van Munster Media
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen 6546 BE Nijmegen
Tel: +31 (0)24 - 373 8505
Fax: +31 (0)24 - 373 0933

www.vanmunstermedia.nl
info@volvodrivemagazine.nl
Thanks.
Ik heb zonet de vraag gesteld.
En al antwoord gekregen?
Gebruikersavatar
casper
5th Gear member
Berichten: 1556
Lid geworden op: 16.08.2009 - 10:49

Tom960 schreef:
casper schreef:
Ben schreef: Heb je de uitgever al een mailtje gestuurd met die vraag?

Van Munster Media
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen 6546 BE Nijmegen
Tel: +31 (0)24 - 373 8505
Fax: +31 (0)24 - 373 0933

www.vanmunstermedia.nl
info@volvodrivemagazine.nl
Thanks.
Ik heb zonet de vraag gesteld.
En al antwoord gekregen?
Helaas geen antwoord tot op heden :cry:
Gebruikersavatar
Exeres
6th Gear member
Berichten: 2762
Lid geworden op: 26.09.2007 - 15:09
Locatie: Het rustige Waasland

Ik dacht dat het aan mij lag dat ik er geen vond.. :D
Maarten

Volvo V60

Volvo V50
Volvo 940
Gebruikersavatar
casper
5th Gear member
Berichten: 1556
Lid geworden op: 16.08.2009 - 10:49

Exeres schreef:Ik dacht dat het aan mij lag dat ik er geen vond.. :D
Toch wel vreemd hé, zien die mannen dan niet dat ze de helft minder verkopen dan voorheen?
Op die manier hou je het blad toch niet leefbaar...
Jammer ook dat de uitgever niet reageert.
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40659
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Ik zal eens proberen om via de achterdeur een reactie los te krijgen.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Volvodrive
2nd Gear member
Berichten: 61
Lid geworden op: 30.07.2009 - 16:20
Locatie: Hilvarenbeek
Contacteer:

Hier een reactie via de achterdeur. Het is ons als redactie inmiddels bekend dat er problemen zijn met de verdeling in België. Door de uitgever wordt er echter hard gewerkt om dit op te lossen. Wel even voor de goede orde. De uitgever is hier niet debet aan. De distributiekanalen die worden gebruikt in België en in Nederland opereren zelfstandig en verdelen zelf de verkooppunten waar een magazine schapruimte krijgt. Een voorbeeldje; Als een verkooppunt in plaats A in het begin vier nummers ontvangt en de shop er slechts twee verkoopt, dan gaan er twee retour naar de distributeur. De distributeur verwerkt in de computer dat er twee retour zijn gekomen en stuurt de volgende keer slechts twee exemplaren naar de betreffende shop. Als vervolgens die twee niet verkocht worden dan wordt het magazine niet meer verstuurd en wordt de 'dure' schapruimte gevuld met een ander blad. Zo werkt het ook andersom. Als de hele voorraad wordt verkocht dan komen er automatisch de volgende keer ook meer bladen in het schap. Het is ons inmiddels bekend dat het momenteel in België wat verkrijgbaarheid betreft moeilijk is. Daarom wil de uitgever graag precies weten welke gebieden dit betreft. Ik heb zojuist overleg gehad met de uitgever en we hebben besloten elke Belgische lezer die het magazine niet los kan kopen GRATIS nummer 5 op te sturen. Je hoeft er maar één ding voor te doen en dat is je naam en adres doormailen naar paul@volvodrivemagazine.nl. Ik stuur alle mails door naar degene die het blad vervolgens naar je opstuurt. Op die manier hebben we als redactie een goed beeld van hetgeen dat fout gaat in België en heeft de uitgever ook een goed overzicht om juist die locaties te traceren waar het fout zit. Van de ene kant begrijp ik dat mensen ongerust zijn als een blad niet te koop is, maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat Volvodrive Magazine een typisch abonnementenblad is. We doen er als redactie en uitgever alles aan om tweemaandelijks een mooi magazine af te leveren en ons stijgende abonnementenbestand is daar het gevolg van. We hopen dat een en ander duidelijk is. Mochten er nog vragen zijn, laat dit dan ons direct weten en meldt het niet alleen op het Forum. Dat geeft alleen maar reden tot onrust en dat is niet nodig. Binnen enkele dagen staat de cover van nummer 6 op het Forum. Alvast een opwarmertje van alweer een schitterende uitgave. Iedereen een fijne avond! Redactie Volvodrive Magazine - Paul
Plaats reactie

Terug naar “Volvo Drive Magazine”