Ligt een beetje aan je uitvoering. Vaak worden er voor de zwakkere uitvoeringen wat kleinere schijven gemonteerd, daar past die 15" wel op. Als jij een wat snellere versie hebt (of zwaarder), kunnen er grotere schijven op zitten en past 15" niet meer.ackten schreef:Verder had ik 15inch winterbanden gekocht op stalen velg, jammer genoeg past dit niet aan de voorzijde ivm remklauwen. Ik had gezocht op internet op banden/velgenmaat voor de S40 en daar stond 15inch ook bij, is dit dan voor lichtmetaal? Dus als je staal wilt, zit je aan 16inch?
delete
- EVV
- 5th Gear member
-
- 6th Gear member
Degeen die op het magazijn werken daar,die werken er al meer dan 20 jaar en degeen die je aan de lijn hebt gehad al bijna 40 jaar,dus ja,waar zit nu de fout!
Ik bekijk het vanuit de praktijk,niet vanuit een boekje.
-
- 6th Gear member
Als je niet klantvriendelijk te werk gaat bij zo,n groot bedrijf,dan sta je zo buiten de poort weet ik zeker!
Dat weet ik uit ervaring,ik ken het bedrijf zeer goed namelijk!
Dat weet ik uit ervaring,ik ken het bedrijf zeer goed namelijk!
- V50-Mart
- 4th Gear member
wel apart dat het noemen van een volvo dealer waar iemand niet tevreden over is niet netjes is, maar een bedrijf als kwikfit mag wel worden afgekraakt hier op het forum...daar lees ik niks over dat dat niet netjes is. Nou ben ik ook geen fan van kwikfit, maar dit vind ik meten met 2 maten. Als iemand slechte ervaringen heeft met een bepaalde dealer, dan mag hij dat toch gewoon zeggen? Die zelfde dealer plakt ook zijn naam op de nummerplaat houder terwijl de autos soms snel stuk gaan...ook slechte reclame zou je denken.
Ik ken grotere bedrijven dan een dealer waar dezelfde regel geldt....en toch gebeurt het dat mensen zich daar niet aan houden..denk buschauffeurs, conducteurs, politieagenten, waarom dan niet bij een volvo dealer?
Ik ken grotere bedrijven dan een dealer waar dezelfde regel geldt....en toch gebeurt het dat mensen zich daar niet aan houden..denk buschauffeurs, conducteurs, politieagenten, waarom dan niet bij een volvo dealer?
Volvo V50 1.6D Kinetic 2006. Xenon 6000k/LED stadslicht, Privacy Shades, 17 inch RRE Easyrun matzwarte velgen-225/45/17
- Iroll
- 6th Gear member
En als je niet gebeld wordt dan bel je zelf toch ff? Kan gebeuren dat er wat fout gaat in de communicatie. En communicatie gaat twee kanten op, een telefoontje is zo gebeurt. Als ik beloofd word gebeld te worden na 2 dagen en het gebeurt niet dan bel ik zelf de 3e dag. Daar ga ik niet over lopen klagen. Waar mensen werken worden nu eenmaal weleens fouten gemaakt.
- V50-Mart
- 4th Gear member
precies, en waar mensen klant zijn, zijn sommigen ontevreden. dat kan ook best terecht zijn voor die klant.
of mag er alleen nog over bedrijven geklaagd worden als iedereen slechte ervaringen heeft
of mag er alleen nog over bedrijven geklaagd worden als iedereen slechte ervaringen heeft
Volvo V50 1.6D Kinetic 2006. Xenon 6000k/LED stadslicht, Privacy Shades, 17 inch RRE Easyrun matzwarte velgen-225/45/17
-
- 6th Gear member
Die fout zit niet in de printplaat,maar waarschijnlijk in de deurstekker.
Een te hoge overgansweerstand in de bedrading die ervoor zorgt dat sommige componenten niet goed aangestuurd worden,zoals de spiegel,cv enz.
Een te hoge overgansweerstand in de bedrading die ervoor zorgt dat sommige componenten niet goed aangestuurd worden,zoals de spiegel,cv enz.
-
- 6th Gear member
Wat is het probleem?
Ik heb en meerdere met mij hebben precies verteld waar het probleem zit,die printplaat stuk heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Het is een bekend probleem met die deuren en bedrading,waar een afdoende oplossing voor is!
Nieuwe stekkertjes monteren met een vergulde afwerking,die kun je compleet bij de dealer kopen en monteren,zowel in de deur als in de deurstijl,de deur moet er wel even uit!
Ik heb en meerdere met mij hebben precies verteld waar het probleem zit,die printplaat stuk heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Het is een bekend probleem met die deuren en bedrading,waar een afdoende oplossing voor is!
Nieuwe stekkertjes monteren met een vergulde afwerking,die kun je compleet bij de dealer kopen en monteren,zowel in de deur als in de deurstijl,de deur moet er wel even uit!