Vandaag stond ik, Heel eventjes, oog in oog met mijn nieuwe, snelle Zweed.
De verzekering wordt in orde gebracht en afleveren staat gepland voor volgende week vrijdag.
Er zijn nog wat zaken die ik wil toevoegen, VOLVOC gaat mij iets te ver Qua aanpassingen,bij mijn volvo gaat het meer over handige toevoegingen.
Op mijn verlanglijstje:
-Een mooie rubberen beschermingsmat voor in de bagageruimte, eerst even kijken of dat wel handig is om overal nog bij te kunnen onder de laadvloer.
-Sneeuwkettingen van pewag voor mijn 19" velgen
-Dakdragers voor mijn skibox, en ik twijfel om mijn Volvo Space Design te verkopen en over te schakelen op eentje van het nieuwe design.
-Een paar belachelijk goede slotbouten voor mijn 22" velgen, de 22"op de XC90 blijkt diefstalgevoelig te zijn.
-Misschien nog een paar rubber matten vooraan, echter ben ik daar niet zo voor qua zicht, maar zit helaas steeds vaker met vieze schoenen in de wagen.
-Een mooie laadpaal, ben in offerte om een "wallbox commander" te laten plaatsen op mijn thuislocatie.
-Een of andere app om mijn verbruik, zowel elektrisch als op Benzine goed in kaart te brengen.
-De Aluminium skid-plate vanvoor van het exterior pack, maar die houd ik waarschijnlijk tot de wagen eens wat opgefrist mag worden.
Update 20-12-2017
-De Rvs inlegstukken voor de speakergrill's zoals bij de B&W installatie.
-12V aansluiting in de bagageruimte actief laten blijven bij Contact 0
-Een een Gletscher waar ik naartoe kan rijden in Wintersport outfit

Ik houd jullie op de hoogte en als ik hem in bezit heb stuur ik nog wat mooie foto's.