Pagina 6 van 6

Geplaatst: 10.01.2010 - 17:25
door s3wage
Paul-S70R ik heb mischien een domme vraag die je al eerder hebt beantwoord of kon terug vinden maar ik vraag het toch even voor de zekerhijd;

Waneer raad jij(of een kenner in het algemeen) aan om mijn Turbo(van men t5) te laten reviseren (ongeacht basis of complete turbo rivisie)

Geplaatst: 10.01.2010 - 17:27
door Paul-S70R
Als jij het gevoel hebt dat er iets niet in orde is.

Geplaatst: 10.01.2010 - 17:29
door s3wage
Ongeacht hoe hoog de kmstand ?(Bijvoorbeeld 550.000)

Geplaatst: 10.01.2010 - 21:46
door Paul-S70R
Ja dat kan. Ik heb 380.000km met mijn Passat gereden met de orginele turbo. Ik heb net een nieuwe turbo voor mijn D5 gekocht omdat hij geluid maakt bij een koude motor. Mijn D5 heeft 220.000km gereden.

Geplaatst: 11.01.2010 - 10:46
door s3wage
Oke dan wcht ik maar gewoon tot ik wat merk aan de turbo(al blijf ik bang dat het gelijdelijke vermogens verlies wat je niet merkt toch problemen kan gaan geven)

Geplaatst: 11.01.2010 - 13:27
door Paul-S70R
Let dan op alle andere zaken..
Blauwe rook bij koude start zo'n 30sec
Blauwe rook bij hard optrekken
Vermogensverlies
Turbinegeluiden (fluiten/zingen)

Geplaatst: 11.01.2010 - 15:41
door s3wage
Ja ik zal er op letten,en mischien doe ik bij 600.000 gewoon een keer een revisie voor de zekerhijd..

Geplaatst: 11.01.2010 - 15:43
door Paul-S70R
Hoe bevalt jouw 2.5t sorry T5 met gas?

Geplaatst: 11.01.2010 - 17:15
door s3wage
Zeer goed niks te klagen eigenlijk.

Mesman zij dat ze een klant hadden ook met een t5 zelfde model als ik die al meer dan 450.000 gereden had met vialle lpi en dan nog wel zonder electrische flashlube omdat die er pas sinds kort is en toen ik mijn lpi liet inbouwen was electrish er nog niet(paar maanden later ingebouwd) en toen vertelde mesman me over die klant die al meer dan 450.000 had gereden met zijn t5 op lpi !

En 100km,s rijden voor 5euro is niet te duur toch ?