Pagina 6 van 13

Geplaatst: 23.10.2010 - 19:24
door bart simpson
een sim kaartje kent een a en een b kaartje

Geplaatst: 24.10.2010 - 13:01
door jpwg001
BertjeB schreef:Hola, weer een slachtoffer erbij!
Ik heb exact hetzelfde probleem. S80 D5 2002 208.000km's. T-mobile.
Ik zet mijn autotelefoon al niet eens meer aan, pas als ik ga bellen doe ik hem aan. frustreer me kapot aan zoiets!
Even een vraagje, zetten jullie allen wel je andere telefoon uit als je gebruik maakt van de duosim in je auto?
Kan me voorstellen dat het netwerk niet met twee sim's op 1 nummer overweg kan.
Heb zelf nog niet geprobeerd of het wat uitmaakt.....
Ja, ik heb mijn gsm dan uit staan. Er is dan geen verbinding mogelijk met het netwerk door mijn Nokia.

Geplaatst: 24.10.2010 - 13:04
door jpwg001
BertjeB schreef:als je denkt dat het met het 1800Mhz netwerk te maken heeft, waarom doet hij het dan heel even wel?
zou de carkit van volvo alleen op oude, dus lager als 1800Mhz, netwerken werken?
Maar dan heeft T-mobile iets in het netwerk veranderd, want eerst heb ik er nooit last van gehad. Het heeft perfect gewerkt.

Geplaatst: 24.10.2010 - 13:05
door jpwg001
Ben schreef:Ik zet altijd eerst m'n GSM uit/flightmode en dan pas de telefoon in de auto aan.
Dit doe ik ook, altijd...

Geplaatst: 24.10.2010 - 13:09
door jpwg001
janpie schreef:Heb het vanmiddag even uitgeprobeerd met de mob.tel. uit..
En wat denk je



Heb verbinding. zo een kwartier rond gereden, en mijn vrouw mij bellen en ja hoor gaat over.. Ik kan ook bellen. Mob.tel. weer aan en ook verbinding ,maar gaat weer uit na een minuut.. nou ja je kent het verhaal
dan hebben ze bij T-Mobile iets veranderd dat je dus niet meer twee toestellen tegelijk aan kunt hebben ...
Net wat Ben, zei mob.tel uit en dan de autotel. aan en dan is het goed geloof ik(Hoop ik)
Juich niet te vroeg. Ik doe dat namelijk altijd. Eerst de Nokia op flightmodus en dan pas de autotelefoon inschakelen. Ik ben het met aertssenhjc eens, opzeggen die hap als ze me niet helpen.

Geplaatst: 24.10.2010 - 13:13
door Leeuwarden
Ik heb geprobeerd om mijn contract bij T-mobile af te kopen... Of beter gezegd: de resterende abonnementperiode gewoon te betalen. Belangrijk voor mij is dat ik mijn (zakelijk)nummer kan behouden. Dit bleek niet mogelijk :-(

Geplaatst: 24.10.2010 - 13:26
door jpwg001
Dat ga ik niet proberen. Ik wil dat zij hun diensten leveren zoals hoort.

Geplaatst: 24.10.2010 - 13:31
door Leeuwarden
Dat wil ik uiteraard ook maar de ervaring leert dat dat lastig is...

Geplaatst: 24.10.2010 - 13:34
door jpwg001
Heb nog nooit echt problemen met ze gehad. Na 10 jaar mogen ze nu laten zien wat ze waard zijn.

Geplaatst: 24.10.2010 - 16:38
door janpie
Daar ben ik het volledig mee eens ..
Als je rond snuffelt en hoort hoe het vergaat met T-Mobile dan is het bijzonder slecht..

Geplaatst: 24.10.2010 - 17:03
door jpwg001
is dat zo, Janpie? Ik weet er niks van. Ik ga straks een mail sturen naar T-mobile.

Geplaatst: 25.10.2010 - 09:24
door janpie
Ik bedoel dat jij gelijk hebt

Geplaatst: 25.10.2010 - 11:56
door jpwg001
janpie schreef:Ik bedoel dat jij gelijk hebt
Ik bedoelde dat ik niet weet of het slecht is bij T-mobile. Ik hoop er snel iets van te horen, maar ik maak er ook een mooi mailtje van. Is er gisteren niet van gekomen, dus gaat zometeen gebeuren.

Geplaatst: 29.10.2010 - 22:17
door jpwg001
Update: vandaag al (binnen 4 werkdagen na indienen van de klacht) ben ik gebeld door T-mobile. Ze gaan me twee nieuwe sim-kaarten opsturen en vermoeden dat de klacht dan verholpen is. Zo niet, gaat de klacht door naar de technische dienst. Ik verwacht begin volgende week een setje in de bus te vinden. Tot dusver vind ik de service en hulpbereidheid goed!

De dealer heeft gereageerd op mijn mail. Hij verwacht dat het in de frequentie van het netwerk ligt. Volvo herkent het probleem niet en doet er niets meer aan omdat we met een sterk verouderd systeem werken. Ik kan er ook wel inkomen, al vind ik het niet passen bij de slogan Volvo for life.

Geplaatst: 30.10.2010 - 13:33
door janpie
Ben ook gisteren naar de volvo spec. geweest en er waren al meer klanten geweest voor deze klacht..
Monteur zij dat het niet aan de auto lag maar aan de provider..
Ze hebben bij die anderen het een en ander uitgelezen maar zonder resultaat..

Geplaatst: 30.10.2010 - 20:58
door jpwg001
Ik heb maandag nieuwe simkaarten, vermoed ik. dan gaan we testen... En anders wordt de technische afdeling ingeschakeld. Tot dusverre alle medewerking van T-mobile, maar nog geen oplossing. We gaan er mee door.

Geplaatst: 31.10.2010 - 12:20
door janpie
Zo is het :bad-words:

Geplaatst: 31.10.2010 - 16:54
door jpwg001
En anders maar een iPhone ter compensatie... hahaha

Geplaatst: 31.10.2010 - 17:10
door Leeuwarden
Ik heb mijn iPhone 3 GS net afgelopen week ter reparatie bij T-mobile ingeleverd vanwege frequent herstarten tijdens gesprek... :evil:

Geplaatst: 31.10.2010 - 17:12
door Leeuwarden
Oh ja... En slechte ontvangst...