Idd, sommigen zouden beter eens surfen naar www.grumpy-old-man.nlliquid_force schreef:@945i: wel graag iedereen in hun waarde laten ...

Idd, sommigen zouden beter eens surfen naar www.grumpy-old-man.nlliquid_force schreef:@945i: wel graag iedereen in hun waarde laten ...
Een foto van een stadsbus? :?:JeroenSpock schreef:Ik vind die led's aan de voorkant maar niets, dus ook niet in de mistlampen als drl. Maar als je dan toch die mistlampen aan wil, is dit niets?
Foto
Vanaf de eerste dag dat ik mijn S60 heb zit ik al te kijken of ik de stadslichten niet bij het dimlicht weg kan halen, en ze bij de mistlampen op te zetten. Mooier dan bij het groot licht in.
Zeker in het donker zou dat mooi staan. En in principe doe je dan niets verkeerd toch?
Daar heb ik ook al eens aan gedacht. Heb alleen niet de kennis om dit te verwezelijken.JeroenSpock schreef:Vanaf de eerste dag dat ik mijn S60 heb zit ik al te kijken of ik de stadslichten niet bij het dimlicht weg kan halen, en ze bij de mistlampen op te zetten. Mooier dan bij het groot licht in.
Zeker in het donker zou dat mooi staan. En in principe doe je dan niets verkeerd toch?
Het is eigenlijk een streekbus, maar deze bus bracht me op het idee om het in mijn auto ook te doen. Stadslicht in de behuizing van het mistlicht. Zou met de S60/V70 ook kunnen, alleen moet het wel goed gebeuren anders krijg je er water in.elianmars schreef:Een foto van een stadsbus? :?:JeroenSpock schreef:Ik vind die led's aan de voorkant maar niets, dus ook niet in de mistlampen als drl. Maar als je dan toch die mistlampen aan wil, is dit niets?
Foto
Vanaf de eerste dag dat ik mijn S60 heb zit ik al te kijken of ik de stadslichten niet bij het dimlicht weg kan halen, en ze bij de mistlampen op te zetten. Mooier dan bij het groot licht in.
Maar die Fords hebben daar waarschijnlijk een typegoedkeuring op. De typegoedkeuring van jouw auto voorziet hier niet in. Daarom denk ik dat de opmerking 'het is toegestaan want daar is het ook zo' te kort door de bocht is.S60 170pk Lpi schreef:Daar heb ik ook al eens aan gedacht. Heb alleen niet de kennis om dit te verwezelijken.JeroenSpock schreef:Vanaf de eerste dag dat ik mijn S60 heb zit ik al te kijken of ik de stadslichten niet bij het dimlicht weg kan halen, en ze bij de mistlampen op te zetten. Mooier dan bij het groot licht in.
Het is toegestaan, lijkt mij, want de Ford S- en C-Max hebben dit ook.