Zie topic flushdag ; kop is nog niet klaar en waarschijnlijk pas na het weekend de auto weer terug.
Vandaag zou die weer terug zijn, met harde klepzittingen en met inspectiegaten, gevlakt en al. Ze hebben morgen ook een druk programma, dus gaat ie over het weekend heen.
Kwaliteit kost tijd en qua uren die ik betaal maakt het niet zoveel uit, ze zitten gewoon erg lang te wachten op uitbesteed werk door bestelde onderdelen.
Balen nu dat ik 65 euro meer voor m'n flush moet betalen, maarja dan komt Gerry wel bij mij thuis langs .
Volvo S60 2.4T AT MY2001 Vialle LPG G3 Volvo S60 2.4i 140pk MY2001 Landi LPG + flashlube smeersysteem
Stopjes moesten helemaal uit Zweden komen en het is nu nog binnen. Ik hoop midden volgende week dan dat het af is...
Balen van de flushdag.
Maar even heel wat anders; rij nu een week rond in een phase 2 S40 1.9D en dat zijn geen verkeerde auto's. Ik ben aan genaam verrast door hoe (snel) het toch nog gaat en het comfort. Ik moest er eerst niks van weten, maar als de 2e auto is het een serieuze kandidaat. Ziet er leuk uit, zit lekker, rijd lekker en is veilig. M'n vriendin (die de 2e auto gaat rijden) is er ook erg enthousiast over. Andere Kandidaat is de 850. Auto zal op lpg/diesel gaan.
Sluiten we de week toch nog met een positief gevoel af.
Groet,
Sjoerd
Volvo S60 2.4T AT MY2001 Vialle LPG G3 Volvo S60 2.4i 140pk MY2001 Landi LPG + flashlube smeersysteem
Als je die nog een seen chippie geeft dan zou je hem zelfs snel kunnen noemen denk ik . Hij was trouwens aangenaam stil bij 140-150 km uur, behoorlijk lawaaierig in de lagere snelheden, maar juist op de snelweg weer aangenaam stil.
Is die phase I trouwens zoveel slechter (onderstel enzo)? Als we voor LPG gaan moet het toch een phase I worden ivm de klepstoters.
Volvo S60 2.4T AT MY2001 Vialle LPG G3 Volvo S60 2.4i 140pk MY2001 Landi LPG + flashlube smeersysteem
Toen ik nog in een 850 reed vond ik de S40/V40 helemaal niks. Vond het zo plastic en goedkoop aandoen van binnen in vergelijking met de 850. Ik zou eerst maar eens in een 850 gaan rijden. Zijn heel erg goede auto's, beter dan jouw S60 denk ik. Doe dan LPG, deze motoren zijn ervoor gebouwd. Rijd echt fijner dan een 850 diesel.
Dat was ik dus met je eens edraket tot ik nu een week in een S40 rijd, deze 1.9D valt mij behoorlijk mee.
850 10V op LPG is ook nog een kans hebber, als mede een T5, 2.5T of T5-R, R mochten we daar tegen aan lopen. 850 diesel word hem zowieso niet, diesel in het algmeen vind ik niet zo interessant, vandaar dus de aangenamen verassing door deze 1.9D .
Volvo S60 2.4T AT MY2001 Vialle LPG G3 Volvo S60 2.4i 140pk MY2001 Landi LPG + flashlube smeersysteem
1e helft is terug , foto's volgen snel. Voor het weekend zou ie ieder geval weer klaar zijn. Tis enkel nog wachten op het kleppen deksel en de montage vandaag .
Kan niet wachten...
Volvo S60 2.4T AT MY2001 Vialle LPG G3 Volvo S60 2.4i 140pk MY2001 Landi LPG + flashlube smeersysteem