ECC van slag
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Lees even de post van vanmorgen Piet.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 225
- Lid geworden op: 01.11.2005 - 17:01
Dat heb ik gedaan, maar daarin heb je alleen de middenpositie beschreven. Als ik weet hoe het met de andere twee posities zit dan heb ik meer informatie.
Anyway, als je het probleem nu echt eens opgelost wil hebben dan kan ik je maar één advies geven: maak een afspraak bij Carlo Schmidt in Gemert. Die stellen de diagnose binnen no time en hebben alle onderdelen op voorraad. Bovendien vinden ze het hartstikke leuk als je met een executive komt voorrijden, het zijn echte liefhebbers.
Anyway, als je het probleem nu echt eens opgelost wil hebben dan kan ik je maar één advies geven: maak een afspraak bij Carlo Schmidt in Gemert. Die stellen de diagnose binnen no time en hebben alle onderdelen op voorraad. Bovendien vinden ze het hartstikke leuk als je met een executive komt voorrijden, het zijn echte liefhebbers.
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Piet ik denk dat je gelijk hebt, en dat ik het probleem maar even moet voorleggen, en een afspraak moet maken.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Gisteren met de auto naar Antwerpen geweest.
het was een zonovergoten dag en de airco sloeg vanaf de eerste meter volop op hol, de aanjager blies voluit en de temperatuur was ijskoud.
hij wilde (opstand automatisch) ook niet minder gaan blazen en de kou die bleef.
tot mijn verbazing toen ik de auto vanmorgen (regen en somber) pakte, reageerde de airco helemaal normaal, er werd goed gereageerd op het draaien van de knopen.
dus mijn conclusie nu is dat het de zonnesensor moet zijn welke op het dashboard zit.
deze is in bestelling en word vervolgd
het was een zonovergoten dag en de airco sloeg vanaf de eerste meter volop op hol, de aanjager blies voluit en de temperatuur was ijskoud.
hij wilde (opstand automatisch) ook niet minder gaan blazen en de kou die bleef.
tot mijn verbazing toen ik de auto vanmorgen (regen en somber) pakte, reageerde de airco helemaal normaal, er werd goed gereageerd op het draaien van de knopen.
dus mijn conclusie nu is dat het de zonnesensor moet zijn welke op het dashboard zit.
deze is in bestelling en word vervolgd
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Beste Piet,
misschien waar bij een sensor die goed werkt, maar het is toch wel heel frapant dat met de zon op de voorruit de blower voluit gaat staan blazen en de temperatuur omlaag gaat waarbij de blower niet tot rust komt .
ook na een uur rijden niet.
en dat vanmorgen op een regenachtige dag de airo gewoon werkt.
ik kom trouwens net terug van een boodschap en terwijl de zon doorbreekt, gaat de aanjager weer van aquit, en de temperatuur omlaag.
dus mijn twijfel wordt steeds kleiner
misschien waar bij een sensor die goed werkt, maar het is toch wel heel frapant dat met de zon op de voorruit de blower voluit gaat staan blazen en de temperatuur omlaag gaat waarbij de blower niet tot rust komt .
ook na een uur rijden niet.
en dat vanmorgen op een regenachtige dag de airo gewoon werkt.
ik kom trouwens net terug van een boodschap en terwijl de zon doorbreekt, gaat de aanjager weer van aquit, en de temperatuur omlaag.
dus mijn twijfel wordt steeds kleiner
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- wim de jong
- 5th Gear member
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: 29.03.2005 - 16:41
- Locatie: Leusden
- Contacteer:
je kan hem ook ff afplakken met zwarte isolatie tape........op een zeer zonnige dag. Weet je ook wat meer. Zit rechtsvoor op het rooster.
Of kijken wat hij doet bij regen, en met een zaklamp erop schijnen.
Of kijken wat hij doet bij regen, en met een zaklamp erop schijnen.
De volgende VOLVO's al gereden:
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Zojuist de auto even nodig gehad met de zon er vol op , en ik heb de sensor op het dashboard afgeplakt met zwarte tape.............. helaas het mocht niet baten hij ging vol op blaze en bleef steenkoud, ook na een kwartier geen verandering.
ik was in de veronderstelling dat de binnen sensor welke in het dak zit al vervangen was, maar toen ik de binnenverlichting los trok en een beetje aan de sensor aan het wurmen was ging de blower ineens in ruststand.
dus nou hinkel ik weer op de binnen sensor dat die niet werkt.
ik was in de veronderstelling dat de binnen sensor welke in het dak zit al vervangen was, maar toen ik de binnenverlichting los trok en een beetje aan de sensor aan het wurmen was ging de blower ineens in ruststand.
dus nou hinkel ik weer op de binnen sensor dat die niet werkt.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- Henkjan0
- 2nd Gear member
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 16.01.2012 - 20:00
- Locatie: Rheden Gld.
Kun je de temp. niet een beetje regelen door de ventilator op stand 1 of 2 te zetten nadat het interieur voldoende gekoeld is?
Zo doe ik het soms ... :shock:
Zo doe ik het soms ... :shock:
Belastingvrije 244 BiFuel oldtimer? Zie verkoopforum.
Sorry, niet meer te koop! Wordt voor 5 jaar geschorst!!
Sorry, niet meer te koop! Wordt voor 5 jaar geschorst!!
- arjan_de_jong
- 4th Gear member
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 30.10.2009 - 21:19
- Locatie: Mastenbroek (zwolle)
Op de Auto stand moet hij alles zelf goed regelen. En als hij dan alsnog volledig koud blijft blazen enkel dan op stand 1 of 2 dan word het vanzelf alsnog ijskoud...
Volvo 855 2.5 10V G1 1994 490.000km
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Dat is juist het probleem, ook als ik hem op stand 1 zet, dan blaast de blower wel zachter, maar het blijft ijskoud totdat ik hem op 27 graden zet.
pas dan veranderd de temperatuur.
pas dan veranderd de temperatuur.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- whitehorsekart
- 5th Gear member
- Berichten: 1654
- Lid geworden op: 30.12.2005 - 21:31
- Locatie: Champagne-Ardennes, departement Marne 51530
Als je alles gehad hebt, kan toch de sensor bovenin de oorzaak zijn omdat je ondekte dat als je eraan kwam, er iets veranderde?
Wat een ergelijk probleem Jan! Ik zou het ook niet kunnen uitstaan!
Wat een ergelijk probleem Jan! Ik zou het ook niet kunnen uitstaan!
1967-122S Combi B18D....1972-144deLuxe B20A overdrive LPG....1988 244DL .....1986-780 Bertone B280E....1987-780 Bertone B280E....1997-940 2,3 LPT Estate Sports Edition.....MY 2016-XC60 AWD D4 XENIUM......................en een 1986 Land Rover Series III 110
BLOG over mijn Volvo's: http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/
BLOG over mijn Volvo's: http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Ik wordt er ook langzaam gek van.
vanmorgen met 10 graden de auto gepakt en dan werkt alles perfect.
vanmorgen met 10 graden de auto gepakt en dan werkt alles perfect.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Woensdag staan we weer bij de dealer.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- arjan_de_jong
- 4th Gear member
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 30.10.2009 - 21:19
- Locatie: Mastenbroek (zwolle)
Succes! En waar gaan ze nu naar kijken. Nieuwe ideeën?
Volvo 855 2.5 10V G1 1994 490.000km
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Nee geen idee.
de ECC is vervangen de lagedrukschakelaar, alle sensoren in het interieur alsmede de zonnensensor.
als de auto aan de binnekant op temperatuur is dan zou je denken dat de airco er vanaf moet, en je dus alleen kachel gecombineert met buitenlucht binnen moet krijgen, maar hij gaat er niet vanaf, hij blijft gewoon door koelen
ook na de draaiknop helemaal op vol heft gestaan en weer langzaam naar de 25 graden gedraaid wordt gaat hij gewoon weer koud blazen pppfffffff.
de ECC is vervangen de lagedrukschakelaar, alle sensoren in het interieur alsmede de zonnensensor.
als de auto aan de binnekant op temperatuur is dan zou je denken dat de airco er vanaf moet, en je dus alleen kachel gecombineert met buitenlucht binnen moet krijgen, maar hij gaat er niet vanaf, hij blijft gewoon door koelen
ook na de draaiknop helemaal op vol heft gestaan en weer langzaam naar de 25 graden gedraaid wordt gaat hij gewoon weer koud blazen pppfffffff.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Berichten: 21392
- Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
Nee Jan, ik denk dat het anders werkt.
De regeling is electronisch. Dat betekent dat de ingestelde temperatuur geprobeerd gehaald te worden en zo op temperatuur te blijven. In de winter werkt dat heel goed omdat dan bijna maximale temperatuur wordt ingeblazen om vervolgens terug te regelen.
Als de koeling ook aanstaat (blauwe knopje ingedrukt) dan wordt de aangezogen lucht 25 graden afgekoeld en ingeblazen. Als de ingestelde temperatuur nog niet bereikt is wordt de inmiddels afgekoelde lucht bijgewarmd om de gewenste waarde te halen. Als het heet is buiten gaat de auto alleen koelen en verder niets.
Wat overigens bij jouw auto aan de hand is, weet ik verder niet. Maar ergens klinkt het als een sensor of een luchtgestuurde klep.
De regeling is electronisch. Dat betekent dat de ingestelde temperatuur geprobeerd gehaald te worden en zo op temperatuur te blijven. In de winter werkt dat heel goed omdat dan bijna maximale temperatuur wordt ingeblazen om vervolgens terug te regelen.
Als de koeling ook aanstaat (blauwe knopje ingedrukt) dan wordt de aangezogen lucht 25 graden afgekoeld en ingeblazen. Als de ingestelde temperatuur nog niet bereikt is wordt de inmiddels afgekoelde lucht bijgewarmd om de gewenste waarde te halen. Als het heet is buiten gaat de auto alleen koelen en verder niets.
Wat overigens bij jouw auto aan de hand is, weet ik verder niet. Maar ergens klinkt het als een sensor of een luchtgestuurde klep.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Mark,
Alle sensoren zijn reeds vernieuwd, dus het moet in de klep zitten, of het kastje (zwart kastje met een kunstof stangetje) dat de klep aanstuurt.
Ik zou de volvo er haast voor verkopen
Alle sensoren zijn reeds vernieuwd, dus het moet in de klep zitten, of het kastje (zwart kastje met een kunstof stangetje) dat de klep aanstuurt.
Ik zou de volvo er haast voor verkopen

Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- arjan_de_jong
- 4th Gear member
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 30.10.2009 - 21:19
- Locatie: Mastenbroek (zwolle)
Volgens mij werkt de airco altijd. Want in de winter werkt de airco ook al is het al koud maar dan werkt hij om het vocht uit de auto te halen. Maar dan verwarmd de kachel mee.
Je zou haast gaan denken dat er misschien een vernouwing of luchtbel in je kachel radiateur zit zodat de warmte niet in de auto komt.
Is daar al eens naar gekeken? Kachel radiateur door spoelen?
Je zou haast gaan denken dat er misschien een vernouwing of luchtbel in je kachel radiateur zit zodat de warmte niet in de auto komt.
Is daar al eens naar gekeken? Kachel radiateur door spoelen?
Volvo 855 2.5 10V G1 1994 490.000km
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
- Iroll
- 6th Gear member
- Berichten: 4440
- Lid geworden op: 09.12.2006 - 17:46
- Locatie: Zeist
De airco werkt niet meer beneden een bepaalde temp omdat dan het koelmiddel niet meer kan verdampen in de verdamper. De compressor schakelt dan automatisch uit om zichzelf te bescermen als de interne druk daardoor te hoog wordt.