Pagina 6 van 6
Geplaatst: 08.09.2007 - 21:11
door arnoud
Ik moet het met 170pk doen, tot nu toe is dat bijna altijd genoeg, hoezo?
Geplaatst: 08.09.2007 - 21:12
door Robert
Hij was wel mooi he !!!!
Nog even een fotootje:

Geplaatst: 08.09.2007 - 21:14
door Robert
Ik denk ook aan een 170PK omdat ik van de 200pk af kom lijkt mij de stap terug naar 140pk wel heel erg groot.
Maar hij bevalt goed?
Je had er ook al xenon in gedaan zag ik ?
Geplaatst: 08.09.2007 - 21:24
door NOS
Is een 2.4/2.5T dan geen optie?
Geplaatst: 08.09.2007 - 21:27
door arnoud
Hij was inderdaad mooi
En altijd mooie schone wielen
Ja, hij bevalt bijna een jaar later nog steeds heel erg goed. Ik kwam van een 1.8 V40, dus voor mij was het een enorme sprong naar voren kwa vermogen.
De laadruimte is wel iets minder, vooral grotere objecten gaan er gewoon niet in door de beperkte doorsteek van de achterklep, maar het is een genot om in te rijden.
Ja, ik heb een maand of twee geleden Xenon ingebouwd, en het is nog steeds verbazingwekkend hoeveel licht er nu uit komt. Ik heb er een 6000K kit ingebouwd, en zit alleen soms te denken of ik niet nog iets witter licht zou willen, en de gratis stadslicht LEDjes die ik er bij krijg zijn beide al kapot (oh ja, morgen even de oude terugplaatsen), duidelijk waarom ze gratis waren

Geplaatst: 08.09.2007 - 22:59
door Robert
NOS schreef:Is een 2.4/2.5T dan geen optie?
Zou een optie zijn maar ook ik moet op de kleintjes letten.
De aanschaf is duurder en ook het verbruik en belastingtarief is hoger.
Geplaatst: 08.09.2007 - 23:17
door arnoud
Robert schreef:De aanschaf is duurder en ook het verbruik en belastingtarief is hoger.
Is het belastingtarief van een turbo model ook hoger? Dat wist ik niet... Dacht dat het alleen gewicht gerelateerd was...
Over het verbruik: waar ik met dezelfde rijstijl in mijn 1.8 V40 gemiddeld meestal 1:11 deed, verbruik ik in de 170pk 2.4 S60 rond de 1:10...
Geplaatst: 08.09.2007 - 23:26
door Robert
Klopt Arnoud, maar de turbo versie is zwaarder dan 1450kg, dus een hoger tarief.