Pagina 6 van 6
Geplaatst: 01.02.2013 - 21:04
door codriver
Walter schreef:hotpants schreef:
Heb je het filmpje van Volvo Connected touch al gezien op youtube?

Straks als accesoire leverbaar
Wat is jouw bron? Mijn (in mijn ogen zeer betrouwbare) bron had het over najaar 2014.
Mijn bron heeft het ook over introductie in Geneve en verkoop start MY 2014 dus mei, heeft de auto in levende lijve gezien.
Ik bedoel dan de auto en niet Volvo Connected daar heb ik geen info van.
Geplaatst: 03.02.2013 - 17:10
door Walter
ik stelde de vraag meer aan hotpants

Geplaatst: 03.02.2013 - 21:21
door codriver
Haha ja, ik zag het te laat.
Geplaatst: 04.02.2013 - 11:26
door Alexos
heel interessant artikel op youtube. Bedankt voor de link!!
Hopelijk op Geneve meer nieuws..... alleen mogen voor mij de chrome strip op de koffer van de XC60 laten.... wordt anders nogal te bling bling :twisted:
Geplaatst: 05.02.2013 - 14:11
door hotpants
Walter schreef:hotpants schreef:
Heb je het filmpje van Volvo Connected touch al gezien op youtube?

Straks als accesoire leverbaar
Wat is jouw bron? Mijn (in mijn ogen zeer betrouwbare) bron had het over najaar 2014.
Een in mijn ogen zeer betrouwbare bron heeft het over MY2014. Laten we het maar afwachten. Het concept lijkt iig super
Geplaatst: 05.02.2013 - 20:33
door Markdj
hotpants schreef:Walter schreef:hotpants schreef:
Heb je het filmpje van Volvo Connected touch al gezien op youtube?

Straks als accesoire leverbaar
Wat is jouw bron? Mijn (in mijn ogen zeer betrouwbare) bron had het over najaar 2014.
Een in mijn ogen zeer betrouwbare bron heeft het over MY2014. Laten we het maar afwachten. Het concept lijkt iig super
De nieuwe sensus in MY14 lijkt met onderstaande link inderdaad te worden bevestigd, alleen inderdaad niets over de releasedatum.
Geplaatst: 06.02.2013 - 08:54
door Walter
ik las op Facebook ook al zoiets...
Geplaatst: 07.02.2013 - 10:09
door Arnold
Waar op Facebook te lezen?
Geplaatst: 07.02.2013 - 10:50
door automaiti
Door letterlijk een infrarood folie op het bestaande navigatiescherm aan te brengen en in het dashboardkastje een interfacekastje in te bouwen kan je het bestaande sensus systeem (vanaf MY2010) upgraden via de dealer.
http://strumors.automobilemag.com/ces-2 ... z2K3CzNnBo
Een erg interessante oplossing waarbij je je het Sensus systeem van je Volvo dus up-to-date houdt...alleen wat gaat dat kosten die upgrade....Ik verwacht dat zoiets wel eens na de zomer beschikbaar zou kunnen komen voor de dealer. Maar dat is een gokje.
Geplaatst: 07.02.2013 - 10:52
door Walter
DriverV70 schreef:Waar op Facebook te lezen?
Volvo Forum groep:
https://www.facebook.com/groups/395308417200905/
Geplaatst: 07.02.2013 - 17:24
door Volvoman
Morgen (vrijdag 8feb) in Autobild een item over de nieuwe XC60 en S80 en een interview met Volvo-ontwerper Thomas Ingenlath.
Geplaatst: 07.02.2013 - 19:35
door lint
Volvoman schreef:Morgen (vrijdag 8feb) in Autobild een item over de nieuwe XC60 en S80 en een interview met Volvo-ontwerper Thomas Ingenlath.
Spannend!
Ben benieuwd of er echt veel veranderd zal zijn. Staat de facelift van de V70 er niet bij?
Geplaatst: 07.02.2013 - 19:55
door casper
Volvoman schreef:Morgen (vrijdag 8feb) in Autobild een item over de nieuwe XC60 en S80 en een interview met Volvo-ontwerper Thomas Ingenlath.
Het artikel met Ingenlath:
Zurück zu alter form.

Autobild.de
Geplaatst: 08.02.2013 - 19:42
door jds
Ja, dat was nog eens een wagen de 144 veel beter dan de 240.
Dit was trouwens de wagen waarmee ik heb leren autorijden.
Geplaatst: 09.02.2013 - 00:22
door lint
Ben ik niet helemaal met je eens, de 240 is een verbetering t.o.v. de 140 op vele fronten.
Geplaatst: 09.02.2013 - 22:21
door casper
casper schreef:

Autobild.de
Volvoman schreef:Morgen (vrijdag 8feb) in Autobild een item over de nieuwe XC60 en S80 en een interview met Volvo-ontwerper Thomas Ingenlath.
Teleurstellend artikel wat inhoud betreft: terug meer scandinavisch design bepleit Ingenlath en verwijst naar wat meubeldesign. Hij wil niet terug naar de hoekige Volvo's, maar wat hij dan wel wil blijft vaag en onbekend.
Op de IAA 2013 in Frankfurt belooft hij een eerste glimp van het vernieuwde design.
Over welke auto's hij prioritair zal aanpakken zwijgt hij ook.
We zullen het wel zien.
Ingenlath heeft maar een zwak designparcours tot heden afgelegd bij zijn vorige werkgevers, laat ons hopen dat hij bij Volvo met zijn kunde kan uitpakken.
De XC60- en de S80-beelden hebben we hier ook al zien passeren, dus wat dat betreft ook niets nieuws onder de zon.
Geplaatst: 10.02.2013 - 15:05
door jds
lint schreef:Ben ik niet helemaal met je eens, de 240 is een verbetering t.o.v. de 140 op vele fronten.
Wij hebben thuis ook met een 240 gereden. De voorstoelen baken door.
De wegligging was veel minder (sportief) De bumpers waren net alsof je met een trein onderweg was. Ik heb nooit van de 240/740 gehouden.
De 85O was de eerste Volvo die goed reed na de 144.
Maar de opmerking was wel ironisch bedoeld aangezien er hier een paar zijn die blijkbaar liever met oude wagens rijden.
Dat je graag de kwaliteit wilt zien verbeteren, begrijp ik nog, maar dat je daarvoor naar oudere modellen moet teruggrijpen?
Geplaatst: 11.02.2013 - 11:33
door Reader
codriver schreef:Walter schreef:hotpants schreef:
Heb je het filmpje van Volvo Connected touch al gezien op youtube?

Straks als accesoire leverbaar
Wat is jouw bron? Mijn (in mijn ogen zeer betrouwbare) bron had het over najaar 2014.
Mijn bron heeft het ook over introductie in Geneve en verkoop start MY 2014 dus mei, heeft de auto in levende lijve gezien.
Ik bedoel dan de auto en niet Volvo Connected daar heb ik geen info van.
Weet jouw bron ook of er nieuwe / verbeterde motoren komen? Persoonlijk zou ik graag een 20% bijteller zien, denk ook dat het goed is voor Volvo in de leasemarkt.
Geplaatst: 11.02.2013 - 11:43
door Walter
Volvo werkt daar hard aan, maar het is even wachten tot de specificaties vrijgegeven worden. Verder dan hopen kan ik ook niet.
Geplaatst: 12.02.2013 - 08:51
door JCF
Helaas is het Autobild artikel niet te lezen. Blijkbaar wil deze man toch een iets andere kant op met het ontwerp? Dat kan ik alleen maar toejuichen, alles beter dan de richting waarin Volvo zich heeft ontwikkeld, enkele sterke modellen daargelaten. Hoef geen 'Vinex'-auto.