Voor 365 via de garages die aangesloten zijn bij mijngarage.nl lijkt me dan een betere optie en scheelt een ritje Groningen. En daar zit de waterpomp er wel bij...

Een Roemeense waterpomp die uit elkaar valt zo af en toe..maxjager schreef:Tjah, iets te vlug gerekend als die waterpomp er niet bij zit...
Voor 365 via de garages die aangesloten zijn bij mijngarage.nl lijkt me dan een betere optie en scheelt een ritje Groningen. En daar zit de waterpomp er wel bij...
Garret turbo's komen ook uit Roemenië.Ramon&Ramon schreef:Een Roemeense waterpomp die uit elkaar valt zo af en toe..maxjager schreef:Tjah, iets te vlug gerekend als die waterpomp er niet bij zit...
Of wil je vertellen dat de originele van Volvo beter zijn?Ramon&Ramon schreef:Een Roemeense waterpomp die uit elkaar valt zo af en toe..maxjager schreef:Tjah, iets te vlug gerekend als die waterpomp er niet bij zit...
Omdat het een keer mis gaat zijn ze dus slecht?AlexV70 schreef:Of wil je vertellen dat de originele van Volvo beter zijn?Ramon&Ramon schreef:Een Roemeense waterpomp die uit elkaar valt zo af en toe..maxjager schreef:Tjah, iets te vlug gerekend als die waterpomp er niet bij zit...
Voor 365 via de garages die aangesloten zijn bij mijngarage.nl lijkt me dan een betere optie en scheelt een ritje Groningen. En daar zit de waterpomp er wel bij...![]()
Ik weet inmiddels ook wel beter........
AlexV70 schreef:Of wil je vertellen dat de originele van Volvo beter zijn?Ramon&Ramon schreef:Een Roemeense waterpomp die uit elkaar valt zo af en toe..maxjager schreef:Tjah, iets te vlug gerekend als die waterpomp er niet bij zit...
Voor 365 via de garages die aangesloten zijn bij mijngarage.nl lijkt me dan een betere optie en scheelt een ritje Groningen. En daar zit de waterpomp er wel bij...![]()
Ik weet inmiddels ook wel beter........
\Ramon&Ramon schreef:Mijn neef is Bosch dealer,ik weet dus van die actie af.
Verder wacht ik het belletje van BartV70 af,ben benieuwd.
distributieprijs is absurd hoog.bartv70 schreef:Het is dinsdag en belofte maakt schuld.
Distributie compleet incl. waterpomp 533,-
Distributie compleet Incl grote beurt (vloeistoffen filters enz.) ruwweg €900,-
Je zou bijna een garage beginnenRamon&Ramon schreef:250 euro voor anderhalf uur werk is leuk betaald.