Off-topic, maar je hebt dan een flink leasebedrag!Morri schreef:Hallo,
Zelf heb ik gekozen om hem als accessoire achteraf te laten plaatsen (€ 1.550 met navigatie) - Zat toch nog ruim onder mijn leasebedrag dus vandaar dat er toch een gek is...

Off-topic, maar je hebt dan een flink leasebedrag!Morri schreef:Hallo,
Zelf heb ik gekozen om hem als accessoire achteraf te laten plaatsen (€ 1.550 met navigatie) - Zat toch nog ruim onder mijn leasebedrag dus vandaar dat er toch een gek is...
Thanks, inderdaad bijna alles beantwoord!P-V60 schreef:Hier staan veel antwoorden:
http://www.vcc.mobile-competence.com/Se ... index.html
Waaronder:
"Voor Sensus Connected Touch is een Spotify Premium-account nodig. Ga om een account aan te maken naar www.spotify.com"
Dat lijkt mij ook... Als ik zie dat je wel het Business Pack Pro hebt, betaal je maar 500,- voor Sensus Connected Touch. Volgens mij is dat onderaan de streep nog altijd goedkoper dan een accessoire van 1550,-Bluemagics schreef:Off-topic, maar je hebt dan een flink leasebedrag!Morri schreef:Hallo,
Klopt, maar dan is het wel een optie (ja, ik weet "maar" 500 EUR) en geen accessoire.JustinK schreef:Dat lijkt mij ook... Als ik zie dat je wel het Business Pack Pro hebt, betaal je maar 500,- voor Sensus Connected Touch. Volgens mij is dat onderaan de streep nog altijd goedkoper dan een accessoire van 1550,-Bluemagics schreef:Off-topic, maar je hebt dan een flink leasebedrag!Morri schreef:Hallo,
Met deze link ben ik overigens wel erg blij: http://www.vcc.mobile-competence.com/Se ... index.html
Kan ik me ook vast verdiepen in Sensus
Zou je iets voor mij kunnen doen? TomTom installeren! (APK-bestand + TomTom map in de root van de Sd-kaart!) . Ik ben heel benieuwd of het werkt.twcoolen schreef:Ik krijg het Connected Touch systeem morgen geleverd samen met de V40.
Zodra ik wat ervaringen heb opgedaan zal ik deze delen.
Redenen waarom ik ervoor gekozen heb:
- Spotify certified (ik wil geen cradle met een SmartPhone aan mijn dashboard)
- SymLink om het SmartPhone scherm te dupliceren op het navigatiescherm
- TuneIn
- 3D navigatie + traffic information via internet
- Wikango, iCoyote en overige apps.
Kijk, BMW snapt het. Lever die dingen tegen kostprijs, en verdien aan het gebruik. Daar is menig IT bedrijf groot mee geworden.Connected Drive kost 269 euro en wordt goedkoper naarmate het infotainmentsysteem duurder wordt.
+1RichieB schreef:jpwg001 begrijpt het. Een auto van 70k zonder fatsoenlijke routeplanner, HD traffic, live flitspalen updates, etc. Ik kon het gewoon niet langer aanzien. ::twisted:
Ja zoiets dacht ik ook. Het zou iets moeten zijn met hardware. Maar als ik dit lees is het toch wat verwarrend.RichieB schreef:Volgens mij is het verschil de aanwezigheid van een GPS ontvanger in de Asteroid eh SCT. Zonder die ontvanger kan je geen GPS gebruiken in de apps.
Voor navigatie heb je m.i. nu altijd GPS nodig. Het enige wat ik me nog kan voorstellen is dat de GPS ontvanger extern is op bv de USB poort en die dus later ook via de dealer samen met de SD kaart wordt toegevoerd (in geval van IGO)? Maar hoe zou het dan zitten met de andere navi apps in de market? Ik zal maandag eens vragen bij de dealer maar vrees dat er daar ook nog te weinig bekend is.Ik heb Sensus Connected Touch zonder navigatie. Is het mogelijk deze versie te upgraden zodat ik ook over navigatie beschik?
Ja, dat kan. En het upgraden is nog eenvoudig ook. De installatie van het complete navigatiesysteem is beschikbaar via een 8 GB SD-geheugenkaart die u eenvoudig kunt verwisselen met de SD-kaart in de sleuf van de module in uw dashboardkastje. Zodra u de kaart plaatst, wordt u voor authenticatie naar het internet geleid - dat is alles! Zodra de upgrade is voltooid, laat u de SD-kaart in de sleuf omdat de kaarten en andere navigatiegegevens hierop zijn opgeslagen. De 8 GB SD-geheugenkaart functioneert na installatie ook als muziekopslag en als buffergeheugen voor het streamen van internetmuziek. De SD-geheugenkaarten voor een upgrade naar Sensus Connected Touch Navigation zijn uitsluitend verkrijgbaar bij Volvo-dealers.
Bron: http://www.vcc.mobile-competence.com/Se ... u3_p8.html