Volvo V40 - Het algemene levertijd topic.

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
guidov
2nd Gear member

rjvandamme schreef:
iggiman schreef:Zwaar jaloers hier
Sorry wil het er niet inwrijven ....
Ik ook niet ;-)
iggiman
2nd Gear member

Haha het is jullie gegund. Tis "slechts " een kwestie van tijd
E10
2nd Gear member

Tankiej schreef:Net geregistreerd en zal me hier ook maar even melden!

Ik heb een V40 D2 R-Design in Rebel Blue besteld op 10 april. Leasemaatschappij geeft 2 augustus aan als leverdatum, maar de Volvo dealer gaf aan dat hij verwacht dat het wel eerder wordt.. Ik ben benieuwd, kan niet wachten! :D
Gefeliciteerd! Je gave kleurkeuze getuigd van durf en zal zeker opvallen tussen al het veilige leasegrijs. Wat ik dus ook gekozen heb.. ::wink:
V40 D2 R-design MY2014 | Sportchassis | Electric Silver | Business Pack Pro | Premium Sound | Winter Line | Keyless Start | Extra getint glas achter | Panoramisch dak | 18 inch Midir | High Performance spoiler | Zwarte spiegelkappen |
Tankiej
3rd Gear member

E10 schreef:
Tankiej schreef:Net geregistreerd en zal me hier ook maar even melden!

Ik heb een V40 D2 R-Design in Rebel Blue besteld op 10 april. Leasemaatschappij geeft 2 augustus aan als leverdatum, maar de Volvo dealer gaf aan dat hij verwacht dat het wel eerder wordt.. Ik ben benieuwd, kan niet wachten! :D
Gefeliciteerd! Je gave kleurkeuze getuigd van durf en zal zeker opvallen tussen al het veilige leasegrijs. Wat ik dus ook gekozen heb.. ::wink:
Dankje! Is inderdaad weer eens wat anders dan de standaard kleuren. Mooi blauw kleurtje :D
jhartog
2nd Gear member

waarom duurt wachten zo lang??
Ben echt de dagen aan het aftellen.
En ik herinner me dat ik dit niet had bij mijn vorige 2 autos....
Volvo V40 D2 MY14 - Summum Black Sapphire, Business Pack Pro, Park Assist Pilot, BLIS, Dual Xenon, Keyless Drive; Exterior Styling Kit & Plastidip
BMW 118i Business edition
Fiat Punto (tijdelijk ivm gestolen Seat...)
Seat Leon 1.9 TDI
Reindeer14
Starter

Net even bij de dealer geweest - aflevering staat nu op 2e of 3e week juli. Ook nog even geduld dus. Ik heb 'm 22 maart besteld en ben ook wel klaar met het wachten.

-------------------
Besteld: V40 D2 R-Design, Business Pack Pro, R-Design PLUS LINE, Metallic lak Titanium Grey, Verwarmbare voorruit, Keyless start, Verwarmbare voorstoelen, Laadvloer met twee niveaus en boodschappentashouder, Premium Sound.
MartinV40D2
1st Gear member

Leuk forum dit, ik heb mij ook maar even aangemeld om mijn ervaringen te delen.

Ik zag net dat ik de eerste offerte van de dealer heb gehad op 11 april jl. en hierna is de bestelling in de molen gegaan bij onze wagenparkbeheerder. Leasemaatschappij heeft de auto bij de dealer besteld op 1 mei 2013. Ik heb vandaag bericht gehad van de dealer. Ik kan volgende week de auto ophalen. Het kenteken is (mij) bekend. Ik ben erg benieuwd hoe de auto zal bevallen. Ik ben ervan overtuigd dat ik als 1 van de eerste Nederlanders in Frankrijk zal zijn met deze Volvo in de 14% bijtellingscategorie. :P (komende zaterdag op vakantie)

Het is mij niet duidelijk wat de verschillen van MY14 zijn t.o.v. MY13. Is hier een topic over?
V40 D2 / Momentum MY14 / Electric Silver / Business Pack Pro / Winter Line / Verschuifbare armsteun / Noodreservewiel / Zonder model- en motortypeaanduiding / BLIS / Lederen bekleding / 17 inch Mannan / Getint glas / brilhouder / Diffuser achterbumper / Trekhaak met afneembare kogel
Mannaerts
1st Gear member

Het heeft echt met productieplekken te maken denk ik. Sommige mensen bestelden al in maart en moeten veel langer wachten. Ik heb die van mij in april besteld en hopelijk mag ik gaan sturen in 2 weken :)
sjefket
2nd Gear member

jhartog schreef:waarom duurt wachten zo lang??
Ik heb echt precies het zelfde! Nooit eerder gehad bij vorrige auto's
"Nog" 22 dagen :( :p
jhartog
2nd Gear member

sjefket schreef:
jhartog schreef:waarom duurt wachten zo lang??
Ik heb echt precies het zelfde! Nooit eerder gehad bij vorrige auto's
"Nog" 22 dagen :( :p
ik heb zelfs een app op mijn iphone om het aan te geven... nog 20 dagen...
Volvo V40 D2 MY14 - Summum Black Sapphire, Business Pack Pro, Park Assist Pilot, BLIS, Dual Xenon, Keyless Drive; Exterior Styling Kit & Plastidip
Seat Leon 1.9 TDI
jhartog
2nd Gear member

MartinV40D2 schreef: Het is mij niet duidelijk wat de verschillen van MY14 zijn t.o.v. MY13. Is hier een topic over?
Welkom!
Wat heb je besteld?

volgens mij alleen de grill (active grill shutter), maar dat is niet zichtbaar, bandenmaat volgens mij zelfde gebleven. Er is niet echt aparte topic over gemaakt... (of ik kan die niet zo 123 vinden)
Seat Leon 1.9 TDI
MartinV40D2
1st Gear member

jhartog schreef: Welkom!
Wat heb je besteld?
V40 D2 / Momentum MY14 / Electric Silver / Business Pack Pro / Winter Line / Verschuifbare armsteun / Noodreservewiel / Zonder model- en motortypeaanduiding / BLIS / Lederen bekleding / 17" Mannan / Getint glas / brilhouder / Diffuser achterbumper / Trekhaak met afneembare kogel
V40 D2 / Momentum MY14 / Electric Silver / Business Pack Pro / Winter Line / Verschuifbare armsteun / Noodreservewiel / Zonder model- en motortypeaanduiding / BLIS / Lederen bekleding / 17 inch Mannan / Getint glas / brilhouder / Diffuser achterbumper / Trekhaak met afneembare kogel
iggiman
2nd Gear member

Nog een verstandig man.. electric silver :) mooie bestelling trouwens. Nog een paar daagjes en dan kan het genieten beginnen!
MartinV40D2
1st Gear member

iggiman schreef:Nog een verstandig man.. electric silver :)
Tja, die kleur is wat. Ik wilde graag een zilverkleurige, dat mocht 711 Bright Silver metallic zijn wat mij betreft. Mijn vrouw koos voor 455 Titanium Grey metallic. Ik heb haar overtuigd dat de kleur lichter moest i.v.m. het contrast met de zwarte achterklep. Hierom het compromis 477 Inscription Electric Silver metallic.

Het is een raadsel waarom men deze lak 'Inscription noemt, kost € 350,00 meer maar wat je daarvoor krijgt? Ik heb geen idee, maar het ziet er wel gaaf uit. Ik heb maar een fotootje genomen afgelopen week toen de bumper eronder zat.
Afbeelding
E10
2nd Gear member

Wat Volvo er over schrijft op http://www.volvocars.com/nl/explore/Pag ... ption.aspx:
Lakkleuren die nog helderder schijnen
Met de Inscription lakkleuren wordt de natuurlijke schoonheid van uw Volvo zelfs nog meer versterkt. Crystal White Pearl geeft een diep glanzende, sprankelende kleur dankzij de toepassing van drie lagen lak in plaats van de gebruikelijke twee. Inscription Electric Silver en Ember Black hebben koperen deeltjes die zorgen voor een verbluffende visueel effect.

Mijn eigen ervaring: mijn vorige leaseauto was een C30 in Inscription Electric Silver. Een collega had ook een C30 in Bright Silver. Ik vond het echt een wereld van verschil. Bright Silver vond ik wat gewoontjes en vlak, terwijl Electric Silver chique maar ook wat stoerder en sprekender overkomt. Kleur wijzigt ook mooi in nuance met omgevingslicht. Ik vind het de meerprijs echt waard. Goeie keus dus Martin!
V40 D2 R-design MY2014 | Sportchassis | Electric Silver | Business Pack Pro | Premium Sound | Winter Line | Keyless Start | Extra getint glas achter | Panoramisch dak | 18 inch Midir | High Performance spoiler | Zwarte spiegelkappen |
Gyan
Starter

Op 8 april 2013 heb ik bij Volvo Niham (Den Haag) mijn Volvo V40 R-Design besteld.
De verwachtte afleverdatum in het status overzicht van van de leasemaatschappij geeft aan dat de vermoedelijke leverdatum 06-09-2013 is.
Mijn configuratie:
Volvo V40 D2 R-Design
Metallic lak (Caspian Blue)
Zonder motortype en modelaanduiding
Extra getint glas achterportieren en achterklep
Elektrisch inklapbare buitenspiegels met grondverlichting en LED richtingaanwijzers
Business Pack Pro
WINTER LINE
twcoolen
3rd Gear member

jhartog schreef:
MartinV40D2 schreef: Het is mij niet duidelijk wat de verschillen van MY14 zijn t.o.v. MY13. Is hier een topic over?
Welkom!
Wat heb je besteld?

volgens mij alleen de grill (active grill shutter), maar dat is niet zichtbaar, bandenmaat volgens mij zelfde gebleven. Er is niet echt aparte topic over gemaakt... (of ik kan die niet zo 123 vinden)
1 verschil wat we ontdekt hebben zijn de lampinstellingen. Bij MY14 branden zowel de DRL's in de spoiler als naast de koplampen. (in ieder geval bij R-Design)
V40 T3 R-Design MY14|Titanium Grey|Business Pack Pro|Sensus Connected Touch|R-Design Plus Line|Dynamic Line|Lighting pack 2|Heated chairs and windshield|18" Ixion II
guidov
2nd Gear member

twcoolen schreef:
jhartog schreef:
Welkom!
Wat heb je besteld?

1 verschil wat we ontdekt hebben zijn de lampinstellingen. Bij MY14 branden zowel de DRL's in de spoiler als naast de koplampen. (in ieder geval bij R-Design)
en het logo in de gril van de R-Design heb ik me laten voorlezen......
iggiman
2nd Gear member

Vandaag het heugdelijke nieuws ontvangen dat ik aanstaande zaterdag mijn volvo op mag komen halen!!! YESSSSS!

Dit wordt een lange week, maar als een kind zo blij.

V40 r design D2
electric silver
business pro pack
winterline
geblindeerde achterruiten / klep
keyless start
premium audio
kantelbare bestuurdersstoel
automatisch dimmende binnenspiegel

Foto's volgen dan zo spoedig mogelijk uiteraard.
Mannaerts
1st Gear member

iggiman schreef:Vandaag het heugdelijke nieuws ontvangen dat ik aanstaande zaterdag mijn volvo op mag komen halen!!! YESSSSS!

Dit wordt een lange week, maar als een kind zo blij.

V40 r design D2
electric silver
business pro pack
winterline
geblindeerde achterruiten / klep
keyless start
premium audio
kantelbare bestuurdersstoel
automatisch dimmende binnenspiegel

Foto's volgen dan zo spoedig mogelijk uiteraard.
Gefeliciteerd :) bij hoeke toch? Daar mag ik aankomende zaterdag ook mijn auto halen. Een lange week inderdaad.

Voor mij is het simpeler:

v40 summum d2
bright silver
business pack pro
Plaats reactie

Terug naar “V40”