Ik ook nietrjvandamme schreef:Sorry wil het er niet inwrijven ....iggiman schreef:Zwaar jaloers hier

Gefeliciteerd! Je gave kleurkeuze getuigd van durf en zal zeker opvallen tussen al het veilige leasegrijs. Wat ik dus ook gekozen heb.. :Tankiej schreef:Net geregistreerd en zal me hier ook maar even melden!
Ik heb een V40 D2 R-Design in Rebel Blue besteld op 10 april. Leasemaatschappij geeft 2 augustus aan als leverdatum, maar de Volvo dealer gaf aan dat hij verwacht dat het wel eerder wordt.. Ik ben benieuwd, kan niet wachten!
Dankje! Is inderdaad weer eens wat anders dan de standaard kleuren. Mooi blauw kleurtjeE10 schreef:Gefeliciteerd! Je gave kleurkeuze getuigd van durf en zal zeker opvallen tussen al het veilige leasegrijs. Wat ik dus ook gekozen heb.. :Tankiej schreef:Net geregistreerd en zal me hier ook maar even melden!
Ik heb een V40 D2 R-Design in Rebel Blue besteld op 10 april. Leasemaatschappij geeft 2 augustus aan als leverdatum, maar de Volvo dealer gaf aan dat hij verwacht dat het wel eerder wordt.. Ik ben benieuwd, kan niet wachten!
Ik heb echt precies het zelfde! Nooit eerder gehad bij vorrige auto'sjhartog schreef:waarom duurt wachten zo lang??
Ben echt de dagen aan het aftellen.
En ik herinner me dat ik dit niet had bij mijn vorige 2 autos....
ik heb zelfs een app op mijn iphone om het aan te geven... nog 20 dagen...sjefket schreef:Ik heb echt precies het zelfde! Nooit eerder gehad bij vorrige auto'sjhartog schreef:waarom duurt wachten zo lang??
Ben echt de dagen aan het aftellen.
En ik herinner me dat ik dit niet had bij mijn vorige 2 autos....
"Nog" 22 dagen:p
Welkom!MartinV40D2 schreef: Het is mij niet duidelijk wat de verschillen van MY14 zijn t.o.v. MY13. Is hier een topic over?
V40 D2 / Momentum MY14 / Electric Silver / Business Pack Pro / Winter Line / Verschuifbare armsteun / Noodreservewiel / Zonder model- en motortypeaanduiding / BLIS / Lederen bekleding / 17" Mannan / Getint glas / brilhouder / Diffuser achterbumper / Trekhaak met afneembare kogeljhartog schreef: Welkom!
Wat heb je besteld?
Tja, die kleur is wat. Ik wilde graag een zilverkleurige, dat mocht 711 Bright Silver metallic zijn wat mij betreft. Mijn vrouw koos voor 455 Titanium Grey metallic. Ik heb haar overtuigd dat de kleur lichter moest i.v.m. het contrast met de zwarte achterklep. Hierom het compromis 477 Inscription Electric Silver metallic.iggiman schreef:Nog een verstandig man.. electric silver
1 verschil wat we ontdekt hebben zijn de lampinstellingen. Bij MY14 branden zowel de DRL's in de spoiler als naast de koplampen. (in ieder geval bij R-Design)jhartog schreef:Welkom!MartinV40D2 schreef: Het is mij niet duidelijk wat de verschillen van MY14 zijn t.o.v. MY13. Is hier een topic over?
Wat heb je besteld?
volgens mij alleen de grill (active grill shutter), maar dat is niet zichtbaar, bandenmaat volgens mij zelfde gebleven. Er is niet echt aparte topic over gemaakt... (of ik kan die niet zo 123 vinden)
en het logo in de gril van de R-Design heb ik me laten voorlezen......twcoolen schreef:1 verschil wat we ontdekt hebben zijn de lampinstellingen. Bij MY14 branden zowel de DRL's in de spoiler als naast de koplampen. (in ieder geval bij R-Design)jhartog schreef:Welkom!MartinV40D2 schreef: Het is mij niet duidelijk wat de verschillen van MY14 zijn t.o.v. MY13. Is hier een topic over?
Wat heb je besteld?
volgens mij alleen de grill (active grill shutter), maar dat is niet zichtbaar, bandenmaat volgens mij zelfde gebleven. Er is niet echt aparte topic over gemaakt... (of ik kan die niet zo 123 vinden)
Gefeliciteerdiggiman schreef:Vandaag het heugdelijke nieuws ontvangen dat ik aanstaande zaterdag mijn volvo op mag komen halen!!! YESSSSS!
Dit wordt een lange week, maar als een kind zo blij.
V40 r design D2
electric silver
business pro pack
winterline
geblindeerde achterruiten / klep
keyless start
premium audio
kantelbare bestuurdersstoel
automatisch dimmende binnenspiegel
Foto's volgen dan zo spoedig mogelijk uiteraard.