Tips en trics instellingen direct na aflevering

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
kisman
2nd Gear member

Wat is Keyless Drive toch een heerlijke uitkomst. :lol:
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel
Cascam
2nd Gear member

- auto in meguiars carnuba wax gezet, blijft ie een stuk langer schoon!
- navigatie POI's ingesteld
- stoelgehuegen voor mij en mijn vrouw ingesteld in sleutel.
- LED knipperlampjes vóór
- LED contourlampjes vóór
- H7 lampen "hulp grootlicht" bij DRL vervangen voor LED
- LED achteruitrij,rem,en knipperlichten.
- LED spiegellampjes tbv bodemverlichting
- achterdiffuser hoogglans zwart laten spuiten

Afbeelding

Ik laat de "diffuser" van de achterbumper hoogglans zwart spuiten, ik stoor me eraan,... Alles wat zwart is aan de auto is hoogglans, grille,ondergrille ,spiegelvoet,... Behalve de "diffuser" aan de achterbumper, en als ie hoogglans is blijft er ook minder vuil aan kleven, want de achterkant van de V40 is wel een vuilhapper.
Volvo V40 D2 SUMMUM - misty blue metallic - P100 charcoal/charcoal leder - business pack pro- xenon pakket - extra getint glas
Poekoek
3rd Gear member

Ik snap het idee achter punt 2 niet, kan iemand dat uitleggen? Krijg je dan nog wel de TMC meldingen, maar geen alternatief routeadvies?
V40 D2 R-Design | Rebel Blue | Business Pack Pro | Winter Line | 18"; S/V60 Ixion | High Performance dakspoiler | Zwart gewrapt dak | etc. | Topic

Daarnaast privé in het bezit van een Peugeot 106 Rallye en een Citroën BX GTi 16V
Agnax
2nd Gear member

Poekoek schreef:Ik snap het idee achter punt 2 niet, kan iemand dat uitleggen? Krijg je dan nog wel de TMC meldingen, maar geen alternatief routeadvies?
Exact. De V40 blinkt uit in veel dingen maar fileinformatie efficient en gebruiksvriendelijk verwerken in een geplande route hoort daar niet bij.
Huidige auto:
Volvo V40 D2 R Design

Vorige auto's:
Renault Megane 1.5 dci
Hyundai i30 CW
Toyota Prius III
Toyota Yaris Luna
Poekoek
3rd Gear member

Dat heb ik ook al gemerkt. Een nieuwe route plannen heeft voor mij ook amper zin, aangezien de A1 mijn enige optie is. Wel vind ik het fijn om te weten wat er aan de hand is, dan is dit een ideale stand. Weer een bruikbare tip uit dit topic dus :)
V40 D2 R-Design | Rebel Blue | Business Pack Pro | Winter Line | 18"; S/V60 Ixion | High Performance dakspoiler | Zwart gewrapt dak | etc. | Topic

Daarnaast privé in het bezit van een Peugeot 106 Rallye en een Citroën BX GTi 16V
Pringle
Starter

2 weken geleden een umts dongle aangesloten op een usb aansluiting van de sensus connected tough. Nadat de dongle aangesloten is komt er een pop up met de melding dat je de simcode in moet voeren. Daarna wordt er naar network gezocht en is het system direct verbonden.
Plaats reactie

Terug naar “V40”