dstc sport mode

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
HakanC
3rd Gear member

CHRISITO schreef: toch vind ik hem vinniger in lagere toeren.:)
Hier ook.. Niet dat hij er sneller van wordt.. Maar gas pedaal wordt iets meer gevoeliger bij mij (lagere toerentallen op 1 en 2 iig). Hierdoor moet ik ook iets anders ontkoppelen en gas geven met versnelling veranderen.
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
CHRISITO
4th Gear member

klopt bij 1 naar 2 vloeit het beter als ik door trek;) anders vroeger ging ik hoog in 1 dan naar 2 was het nog meer geknepen.
mga1600
6th Gear member

Geen ervaring wat dat betreft met een V40, maar met mijn XC60 T5 heb ik ook het gevoel dat het in DTSC Sportmode nog allemaal wat soepeler gaat- denk dat hij bij "dreigende" wielspin iets minder snel ingrijpt. In de normale stand laat het systeem overigens al vrij veel wielspin toe vind ik: het is op een nat wegdek bijna onmogelijk om zonder spinnen weg te komen voor een verkeerslicht.
XC60 T6 Ultimate Dark my24
Plaats reactie

Terug naar “V40”