Ik zie wel dat het nieuwe forum een mooie mix van Nederlands, Engels en Duits is. Ik weet ook niet waar ik dat als instelling kan wijzigen. Ik ben nu ineens Neuling

Blijkbaar zou de oplossing via een dymanisch template kunnen komen.Ben schreef: Ik zal de afmeting van de Avatar op 100 breed zetten.
Eens kijken of dat wat meer breedte oplevert.
Kijk/klik eens rechts boveninJeroenSpock schreef: [...] Maar, is er een menu waar ik kan instellen dat ik meer dan 5 berichten per pagina wil zien? Want dit schiet echt niet op zo [...]
Ik weet dat de jongens achter deze site enorm veel werk verricht hebben en het kost me dan ook moeite om op te merken dat ik de lay-out van deze site geen verbetering vind. Sorry, moest ik even kwijt.w.stif schreef: doet me een beetje denken aan de drukke en onoverzichtelijke forums die je vroeger had.
De helft is hier bij mij nog in het duits ook.
Hoop maar dat ik te maken heb met een storing, en dat morgen alles weer is zoals het hoort.
Als dit een opdrissing is van het forum dan vind ik het niet gelukt, jammer.
Heb hier gewoon een windows pc met Chrome als browser en hier werkt het woordenboek wel gewoon.gsx750r schreef: Al expirimenterend kwam ik erachter dat typefouten niet meer worden geaccentueerd en ze ook niet meer door er rechts op te klikken te herstellen zijn.
Uiteraard heb ik op andere forums waarop ik actief ben even gecontroleerd of dat daar nu ook het geval is om er zeker van te zijn dat het niet aan mij ligt. Echter op de andere forums werkt het nog zoals voorheen óók op dit forum.
Ik werk op een iMac met OS X 10.9.1 (13B42) en als browser gebruik ik Firefox 26.0 voor OS X.
Maar wellicht heeft dit te maken met het feit dat nog niet alles volledig is vertaald.
Rob