Geplaatst: 12.04.2007 - 10:47
En ook ik zei "de gek" heb er dankbaar gebruik van gemaakt. Niet alleen gelooft, maar ook proefondervindelijk ervaren, en velen met mij. Hoe kun je nu je turbodruk verhogen met een gesoldeerde weerstand in je LLM die maar een kleine spanning doorgeeft?
Hij zal de turbodruk wel verhoogt hebben met de powerbox.
Bij de 6 cilinders zit volgens mij de turbodrukmeter gekoppeld aan de LMM. Bij mijn 1.9 tdi'van destijds dus niet. Het ding liep geweldig en totaal geen roet meer. Ik zou het zo weer doen. En die meneer die "dit verhaaltje "op het internet heeft gezet, heeft er wel degelijk verstand van. Er rijden tientallen mensen met een diode en (zelfgemaakte powerbox) rond. En turbo's die kapotgaan, dat komt maar zelden voor (bij VW althans).
HEt was bij mij geen kwestie van tunen.
Maar weer on topic?
Hij zal de turbodruk wel verhoogt hebben met de powerbox.
Bij de 6 cilinders zit volgens mij de turbodrukmeter gekoppeld aan de LMM. Bij mijn 1.9 tdi'van destijds dus niet. Het ding liep geweldig en totaal geen roet meer. Ik zou het zo weer doen. En die meneer die "dit verhaaltje "op het internet heeft gezet, heeft er wel degelijk verstand van. Er rijden tientallen mensen met een diode en (zelfgemaakte powerbox) rond. En turbo's die kapotgaan, dat komt maar zelden voor (bij VW althans).
HEt was bij mij geen kwestie van tunen.
Maar weer on topic?