Van R naar R-Design
- Philken
- 5th Gear member
Sjoerd, ik ben niet voor deze combi velgen/kleur 
velgen zijn idd mooi maar passen niet bij 't felle kleur... ik vind dat hyper-silver velgen beter zou uitkomen... just my 2cents

velgen zijn idd mooi maar passen niet bij 't felle kleur... ik vind dat hyper-silver velgen beter zou uitkomen... just my 2cents
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad
you've been beaten by a bRick
you've been beaten by a bRick
- remmm
- 5th Gear member
Silver R..... ik ben vet jaloers
Ik ben deze een tijd geleden tegengekomen op het internet bij Hennes en dacht toen al.... oefff die zou ik wel willen hebben en dan heb je er ook nog eens de velgen onder laten zetten die ik zou willen hebben... WAUW echt helemaal top!!!!
Ik probeer dit jaar nog een Rebel Blue v60 D4 R-design te gaan leasen met dezelfde velgen en nu ik die foto zo zie, kon er ook bijna geen vinden op het net behalve een amerikaan, denk ik toch wel jaaaa
Alleen mijn vrouw werkt niet mee...
Maar super om te zien

Ik ben deze een tijd geleden tegengekomen op het internet bij Hennes en dacht toen al.... oefff die zou ik wel willen hebben en dan heb je er ook nog eens de velgen onder laten zetten die ik zou willen hebben... WAUW echt helemaal top!!!!
Ik probeer dit jaar nog een Rebel Blue v60 D4 R-design te gaan leasen met dezelfde velgen en nu ik die foto zo zie, kon er ook bijna geen vinden op het net behalve een amerikaan, denk ik toch wel jaaaa

Alleen mijn vrouw werkt niet mee...
Maar super om te zien
- Silver_R
- 6th Gear member
@Remmm, mijn vrouw was gelukkig snel overtuigd. Ik weet hoe dat gaat als je vrouw het ergens niet mee eens is. Weken gezeur. Maar het is het wel waard hoor. Overtuig haar maar aan de hand van bovenstaande foto.
Maar wat een auto. Ben er als een kind zo blij mee. En met die wielen...nu helemaal compleet.
En er zijn idd geen plaatjes op het wereld wijde web van een Rebel Blue V60 met Bor velgen, behalve die op Swedespeed. Die foto heeft mij ook overtuigd om deze set er onder te zetten.
Nu ben ik nog bezig met het organiseren van het R event maar als dat achter de rug is heb ik plannen om eens, heel simpel en eenvoudig, eens een meet te doen met alleen maar Volvo's in de kleur Rebel Blue.
Van de V40 R-Design D2 tot de echte V60 Polestar. Denk dat dat een prachtig fotomomentje wordt.
Maar wat een auto. Ben er als een kind zo blij mee. En met die wielen...nu helemaal compleet.
En er zijn idd geen plaatjes op het wereld wijde web van een Rebel Blue V60 met Bor velgen, behalve die op Swedespeed. Die foto heeft mij ook overtuigd om deze set er onder te zetten.
Nu ben ik nog bezig met het organiseren van het R event maar als dat achter de rug is heb ik plannen om eens, heel simpel en eenvoudig, eens een meet te doen met alleen maar Volvo's in de kleur Rebel Blue.
Van de V40 R-Design D2 tot de echte V60 Polestar. Denk dat dat een prachtig fotomomentje wordt.
- Summum
- 6th Gear member
Mooi hoor Sjoerd, staat echt super met de Borren!
Maar heb je de auto nou ook nog laten verlagen? Het lijkt wel of hij lager staat dan met de standaard R-design velgen...
Maar heb je de auto nou ook nog laten verlagen? Het lijkt wel of hij lager staat dan met de standaard R-design velgen...
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
- Silver_R
- 6th Gear member
Nee, er liggen nog 4 stuks Ixion met winterbanden achterin.
En de nieuwe bandenmaat is 235/40/19. Normaal moet dat 235/35/19 zijn maar dit is wat Volvo adviseert.
Daardoor lijkt de wielkast ook wat meer gevuld, mooier vind ik.

En de nieuwe bandenmaat is 235/40/19. Normaal moet dat 235/35/19 zijn maar dit is wat Volvo adviseert.
Daardoor lijkt de wielkast ook wat meer gevuld, mooier vind ik.
- remmm
- 5th Gear member
Thanks voor de tip, als de Blue Rebel meeting zo tegen einde van het jaar gaat worden en mijn vrouw een beetje mee gaat werken dan kan ik wellicht nog meedoen...
Klopt inderdaad, ik had hem op Swedespeed gevonden, maar volgens mij had hij een nog iets donkere tint en geen DC hé. Ik vind de combi echt helemaal geweldig, ben superfan van de BOR-velgen en i.c.m. de Rebel blue leek het mij echt een mooie combi en nu dan eindelijk een plaatje ervan en het klopt gewoon helemaal. Dus ik kan mij jouw blijheid heel goed voorstellen, ik ben ook nog steeds superblij met mijn v60, zoals de BMW reclame wanneer keek jij voor het laatst achterom, nou dat doe ik nog steeds
En grappig dat ik jouw v60 hier weer tegenkom, ik zag hem op een gegeven moment niet meer en dacht toen nog die kan alleen maar in handen zijn gekomen van een liefhebber en dat klopt dus. Bedankt voor de plaatjes, heb ze gelijk even bewaard zodat ik mijn wederhelft kan gaan overtuigen en dat ik er zelf nog even naar kan gluren
Klopt inderdaad, ik had hem op Swedespeed gevonden, maar volgens mij had hij een nog iets donkere tint en geen DC hé. Ik vind de combi echt helemaal geweldig, ben superfan van de BOR-velgen en i.c.m. de Rebel blue leek het mij echt een mooie combi en nu dan eindelijk een plaatje ervan en het klopt gewoon helemaal. Dus ik kan mij jouw blijheid heel goed voorstellen, ik ben ook nog steeds superblij met mijn v60, zoals de BMW reclame wanneer keek jij voor het laatst achterom, nou dat doe ik nog steeds

En grappig dat ik jouw v60 hier weer tegenkom, ik zag hem op een gegeven moment niet meer en dacht toen nog die kan alleen maar in handen zijn gekomen van een liefhebber en dat klopt dus. Bedankt voor de plaatjes, heb ze gelijk even bewaard zodat ik mijn wederhelft kan gaan overtuigen en dat ik er zelf nog even naar kan gluren

- Silver_R
- 6th Gear member
Succes met het overtuigen. Als je de foto ziet, niet al te lastig, lijkt mij.
Betreft de velgen, volgens mij is de Bor alleen leverbaar in 2 kleuren.
Licht en donker, die van mij zijn de donkere variant.
En hierbij nog 2 foto's.
Betreft de velgen, volgens mij is de Bor alleen leverbaar in 2 kleuren.
Licht en donker, die van mij zijn de donkere variant.
En hierbij nog 2 foto's.

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- remmm
- 5th Gear member
Mooi mooi mooi, mij een beetje lekker maken
Ik weet dat ze ook in imitatie in het "zwart" leverbaar zijn zoals de bijlage.
Ik dacht daarom dat die van Swedespeed ook zwart zijn maar zijn toch ook Diamond Cut zoals die van jou

Op plaatjes raak ik vaak in de war dan denk ik dat de Iron Stone, die is met lichte kleur en dat die donkere de zwarte is, maar eigenlijk is dat dan de goeie die ik ook wil. Zo had ik op mijn Ocean Race ook de zilveren/zilveren besteld, terwijl ik eigenlijk de Diamond Cut mooier vond, gelukkig voor mij is er ergens wat verkeerd gegaan en is hij op Diamond Cut's geleverd

Ik dacht daarom dat die van Swedespeed ook zwart zijn maar zijn toch ook Diamond Cut zoals die van jou
Op plaatjes raak ik vaak in de war dan denk ik dat de Iron Stone, die is met lichte kleur en dat die donkere de zwarte is, maar eigenlijk is dat dan de goeie die ik ook wil. Zo had ik op mijn Ocean Race ook de zilveren/zilveren besteld, terwijl ik eigenlijk de Diamond Cut mooier vond, gelukkig voor mij is er ergens wat verkeerd gegaan en is hij op Diamond Cut's geleverd

- Paul
- Geartronic member
Over die BMW reclame.... Wanneer keek u het laatst om... Nou dat zou ik ook doen in zijn geval, heb je zo'n mooi huis met een oprit en rij je nog in een 3-serie.... 

MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Volvov60polestar
- 2nd Gear member
Ik vind het super uitzien zo!
Volvo V60 Polestar
Mijn wagen op Instagram -> www.instagram.com/volvov60polestar
- ZX10r
- 5th Gear member
nice,
Out div C30/XC70/XC60/XC60/V60CC/XC40
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
- Volvov60polestar
- 2nd Gear member
Alles ok met je rebel blue machine?
Volvo V60 Polestar
- Silver_R
- 6th Gear member
Nog steeds super. Erg tevreden met de T6 maar als ik iets zou moeten klagen...de bak. Die kan soms wat traag zijn.
Maar dat is het echt zeuren. En elke keer als ik aan kom lopen bij de auto denk WOW. Wat een auto. Geweldig toch?
Maar dat is het echt zeuren. En elke keer als ik aan kom lopen bij de auto denk WOW. Wat een auto. Geweldig toch?
- Mart van der Steeg
- 7th Gear member
- Contacteer:
Uiterst mooie velgen!!!!! (en de rest ook),Silver_R schreef: Nog steeds super. Erg tevreden met de T6 maar als ik iets zou moeten klagen...de bak. Die kan soms wat traag zijn.
wel banden met velgbeschermer?
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold
Volvo S60 2.4D 2009, 185 pk, PolestarTuning, Drivers ed., HU 650 200W, Orestes velgen, RTI, Xenon adapt,
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic
- Mart van der Steeg
- 7th Gear member
- Contacteer:
zo blijf je wel scherp...Silver_R schreef:Nee, lekker zonder.Mart van der Steeg schreef: wel banden met velgbeschermer?![]()
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
Volvo S60 2.4D 2009, 185 pk, PolestarTuning, Drivers ed., HU 650 200W, Orestes velgen, RTI, Xenon adapt,