Levertermijnen XC40

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Plaats reactie
OGA244
8th Gear member

D3 gaat idd iets later in productie, deze start week 26
Dibadro
2nd Gear member

MichelR schreef: Nog meer mensen die tot op heden nog niets gehoord hebben over hun productie / aflever datum?.

Begint nu wel lang te duren.
Ik heb ook niets gehoord, besteld 29-09............ hij komt toch wel dit jaar, of wordt het een MY20...... :D
XC40 P6 Pro - Onyx Black- 20" - Nubuck Textiel - Trekhaak - Dakspoiler
Vorige: XC40 T4 Geartronic Inscription, Pine Grey metallic - Full option.
V40 D2 Summum - Introline - Stoel+voorruitverwarming - Misty Bleu - P120 - S40 Edition 2 - Barents Blue, 3 x VW Bora
Marcel XC40T3
2nd Gear member

OGA244 schreef: D3 gaat idd iets later in productie, deze start week 26
Idem voor de T3 zeker?
OGA244
8th Gear member

Nee, alleen de D3
TheoDr
Starter

Morgenmiddag 6 april 14.00 uur is de aflevering van onze XC40 T5 intro edition! En in het weekend wordt het mooi weer: dubbel genieten dus!
XC40 zwart, T5 intro edition
Erikho
4th Gear member

Leuk! Veel plezier!
Groet Erik
Allt kommer att bli bra
Polestar 2 LRSM, Magnesium, Pilot Pack, Trekhaak
XC40 T4 GT Inscription, Pine Grey MY19)
V40 D3 Summum GT MY13 Biarritz Blue Volvotune 200 pk.
S60 T4 Powershift MY12, Polestar
Dibadro
2nd Gear member

MichelR schreef: Nog meer mensen die tot op heden nog niets gehoord hebben over hun productie / aflever datum?.

Begint nu wel lang te duren.
Ik heb ook niets gehoord, besteld 29-09............ hij komt toch wel dit jaar, of wordt het een MY20...... :D
V40 D2 Summum - Introline - Stoel+voorruitverwarming - Misty Bleu - P120 - S40 Edition 2 - Barents Blue, 3 x VW Bora
MichelR
6th Gear member

Levertijden probleem schijnt vooral bij R-Design modellen te zijn hoor ik net van mijn dealer.

R-Design modellen zijn er blijkbaar zoveel van verkocht dat er leverings problemen zijn.

En dus tot op heden nog niets bekend qua productie/leverdatum. Het zei zo je kan er toch niets aan doen.
Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
rikvanbeek
2nd Gear member

Het voelt inderdaad nogal dubbel: Al de vrolijke afleverdata, en met name de vervroegde afleveringen, in schril contrast met de R-design klanten en in mijn geval D3 keuze.

Heb even gebeld met mijn dealer in Deventer, welke mij aangaf dat de D3 pas in week 17 ingepland wordt. Over week 26 start van productie heb ik hem niets horen zeggen. Wel dat de R-design bestellingen vertraagd zijn.

Toch wel spijtig en bijzonder dat voor specifieke keuzes de levertijd extreem oploopt. Het is aan mij moeilijk verkoopbaar dat een in begin december bestelde D3 maanden later wordt afgeleverd dan een in februari bestelde T4, het is immers slechts een motorvariant van een bestaande motor.

Ik hoop in ieder geval intens dat ik vooraan in het rijtje D3's zit, en de auto voor mijn vakantie in augustus geleverd krijg, wordt blijkbaar heel spannend en krap...
OGA244
8th Gear member

rikvanbeek schreef: Het voelt inderdaad nogal dubbel: Al de vrolijke afleverdata, en met name de vervroegde afleveringen, in schril contrast met de R-design klanten en in mijn geval D3 keuze.

Heb even gebeld met mijn dealer in Deventer, welke mij aangaf dat de D3 pas in week 17 ingepland wordt. Over week 26 start van productie heb ik hem niets horen zeggen. Wel dat de R-design bestellingen vertraagd zijn.

Toch wel spijtig en bijzonder dat voor specifieke keuzes de levertijd extreem oploopt. Het is aan mij moeilijk verkoopbaar dat een in begin december bestelde D3 maanden later wordt afgeleverd dan een in februari bestelde T4, het is immers slechts een motorvariant van een bestaande motor.

Ik hoop in ieder geval intens dat ik vooraan in het rijtje D3's zit, en de auto voor mijn vakantie in augustus geleverd krijg, wordt blijkbaar heel spannend en krap...
Natuurlijk mee eens dat het zonde is dat verwachtingen niet worden waargemaakt, op het interne retailer portal staat sinds gisteren dat de D3 vertraagt is,
dat zal (helaas) alles te maken met WLTP!, een vrij abrupt ingevoerde overheidsmaatregel, om die reden zijn bij meer merken complete modellen zomaar een jaar niet leverbaar
pwesteinde
2nd Gear member
Contacteer:

Hoe moet je de vertraging zien in relatie met de WLTP? Specifiek voor de D3?
Huidig: XC40 My19 Momemtum D3 GT, - Business Pack Connect, Intellisafe Pro Line, ,Versatility Line, Connectivity Line, DAB+, Verwarmbare voorruit, Verlichtingspack 2, Trekhaak
Verwacht oktober 2023: XC40 Recharge Plus Extended Range - Trekhaak
Luc VG
2nd Gear member

Op 24 April na het fabrieksbezoek moeten we toch wel wat meer kunnen te weten komen he ?
Erikho
4th Gear member

Luc VG schreef: Op 24 April na het fabrieksbezoek moeten we toch wel wat meer kunnen te weten komen he ?
We nemen onze bestellingen gewoon mee, :D
Groet Erik
Allt kommer att bli bra
Polestar 2 LRSM, Magnesium, Pilot Pack, Trekhaak
XC40 T4 GT Inscription, Pine Grey MY19)
V40 D3 Summum GT MY13 Biarritz Blue Volvotune 200 pk.
S60 T4 Powershift MY12, Polestar
Volvoduck
2nd Gear member

rikvanbeek schreef: Het voelt inderdaad nogal dubbel: Al de vrolijke afleverdata, en met name de vervroegde afleveringen, in schril contrast met de R-design klanten en in mijn geval D3 keuze.

Toch wel spijtig en bijzonder dat voor specifieke keuzes de levertijd extreem oploopt. Het is aan mij moeilijk verkoopbaar dat een in begin december bestelde D3 maanden later wordt afgeleverd dan een in februari bestelde T4, het is immers slechts een motorvariant van een bestaande motor. ......
Mijn auto is wel geen correct voorbeeld van "normale" levering, besteld op 17/2 - productie eerste week MY19 op 24/4 dit komt omdat via via via mijn bestelling als VIP - Prior is opgenomen.... :whistle: ;-)
OGA244
8th Gear member

Nounou...
Dibadro
2nd Gear member

Volvoduck schreef:

Toch wel spijtig en bijzonder dat voor specifieke keuzes de levertijd extreem oploopt. Het is aan mij moeilijk verkoopbaar dat een in begin december bestelde D3 maanden later wordt afgeleverd dan een in februari bestelde T4, het is immers slechts een motorvariant van een bestaande motor. ......
Mijn auto is wel geen correct voorbeeld van "normale" levering, besteld op 17/2 - productie eerste week MY19 op 24/4 dit komt omdat via via via mijn bestelling als VIP - Prior is opgenomen.... :whistle: ;-)
En kan jij als VIP niet achterhalen hoe de planning/problemen van de uitvoeringen zijn, waarom er een vertraging is met de R-design, en of de productie van de Inscription met of zonder vertraging zal starten. :D
Woefdram50
1st Gear member

Hi,
nieuw op deze forum (ben benieuwd)!

Gisteren is de levertijd van mijn XC40 door de dealer bevestigd, te weten:
WEEK 19, 2018

Specificaties:
2019 XC40 T4 Geartronic Inscription
717 Onyx Black metallic
RD00 Leder Charcoal/Charcoal
Opties:
- 19" 5-Dubbel Spaaks Black/Diamond Cut
- Business Pack Connect
- Intellisafe Pro Line
- Elektrisch verstelbare voorstoelen
- Handmatig verstelbare zittingverlenging voorstoelen
- Trekhaak met semi elektrisch inklapbare kogel
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Zwarte hemelbekleding
- Digital Audio Broadcasting - DAB+

Besteld op 12/2/18 Momentum uitvoering
Laatste wijziging doorgevoerd op 5/3/18 naar Inscription uitvoering

Ben wel benieuwd naar de T4 motor, omdat ik alleen nog maar met de T5 gereden heb, maar zal vast wel prima zijn
de Drift Wood inleg in interieur ben ik niet zo kapot van, maar de Inscription vond ik een mooier model dan de Momentum en met mijn gekozen opties was het verschil minder dan EUR 100,-, dus toen was de keuze snel gemaakt!!
R-design viel voor mij sowieso af omdat ik geen liefhebber ben van een sportonderstel en de chromen accenten van de inscription beter uitkomen bij een zwarte auto.
Luc VG
2nd Gear member

Amai, das snel Woefdraf, laat zeker weten wat je dan van de T4 vindt, want deze stond hier in de prijslijst van 2017 omschreven als 0->100 in 7 sec en na dat deze op 10 februari besteld was werd het 8,4 sec.
Ik ben benieuwd. Mij hebben ze augustus 2018 beloofd maar ik denk dat het nog maar een gissing is van de dealer.
Volgens berichten in dit forum zouden R-design en optie 645 voor een vertraging kunnen zorgen.
MichelR
6th Gear member

Het blijft raar dat mensen die verleden jaar hun XC40 besteld hebben zoals mij in Oktober nog steeds niets gehoord hebben en dat mensen die in februari bestellen hun auto al heel snel krijgen. Hier klopt iets toch niet lijkt me.

Voor mensen die op hun Inscription wachten is dit wel weer goed nieuws want de productie start in ieder geval in week 19.
Ik vermoed week 17 aangezien ze dan starten met de MY19 uitvoeringen.

Ook benieuwd naar heb ervaring van de T4 in de XC40.
Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
varavital
2nd Gear member

MichelR schreef: Het blijft raar dat mensen die verleden jaar hun XC40 besteld hebben zoals mij in Oktober nog steeds niets gehoord hebben en dat mensen die in februari bestellen hun auto al heel snel krijgen. Hier klopt iets toch niet lijkt me.
Lijkt me ook dat er hier iets niet klopt. Maar blijkbaar kan echt niemand hier een zinnig antwoord op geven. Toch zeker de dealers niet.
MichelR schreef: Ook benieuwd naar heb ervaring van de T4 in de XC40.
Ben ook al een tijdje aan het zoeken naar een test van de T4, maar nog nergens te vinden.
De weg is belangrijker dan het doel.
Plaats reactie

Terug naar “XC40”