Dus dan zit je op krap aan 16k en heb je de auto met de specs die je wilt. En over twee jaar ben je het geld vergeten maar geniet je nog steeds van deze wagen, gok ik.
Misschien kun je er nog een (kleine) beurt uit onderhandelen ....
Wie kan mij helpen bij het kiezen van een nieuwe (occasion) auto ?
- mees
- 6th Gear member
- Berichten: 3710
- Lid geworden op: 29.10.2013 - 13:04
- Locatie: Zuid-Holland
- Contacteer:
Jongens toch,
dat vreselijke onderhandelen.....
Gun toch het personeel van het bedrijf ook eens beleg op de boterham
of een doorbetaalde vakantie (met een etentje).
dat vreselijke onderhandelen.....
Gun toch het personeel van het bedrijf ook eens beleg op de boterham
of een doorbetaalde vakantie (met een etentje).
Draadloze XC40 '18 viewtopic.php?p=1694496#p1694496
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
- wormpke
- 2nd Gear member
- Berichten: 246
- Lid geworden op: 11.02.2016 - 10:48
- Locatie: Genk
Wat is er mis met onderhandelen?
Dezelfde wagen stond op 15km van mijn deur te koop voor 13k€. Dezelfde kilometerstand, in het zwart, zelfde specs. Toen heb ik te lang getwijfeld omdat er wat schade was aan de lak en de onderhoudshistoriek was er niet bij. Bij Volvo gevraagd wat een herstelling van de lakschade zou kosten en dat was 1000€ ongeveer. Dus dan zit je op 14k€ voor dezelfde wagen. D eonderhoudshistoriek is ook wat waard, maar geen 2000€ denk ik.
Het personeel van het bedrijf gaat niet minder verlof of geld krijgen als ze minder krijgen voor de wagen.
Ik mag toch ook denken aan het geld wat ik graag aan mijn twee zoontjes zou spenderen?
Soit, 16k zou inderdaad voor een wagen zijn waar ik veel plezier aan ga beleven. Het geld ga ik inderdaad vergeten zijn binnen twee jaar, maar dan heb ik nog wel wat jaren plezier denk ik.. we zullen dinsdag zien hoe hij er bij staat. Als dat tegenvalt dan zal het sowieso geen 16 worden..
V70 2.0 D3 estate 2014 Bright silver metallic
V40 1.9D estate 2001 Atlantic blue
C70 T5 coupe 1998 Cassis metallic
960 3.0 24V sedan 1991 Tropic green
V40 1.9D estate 2001 Atlantic blue
C70 T5 coupe 1998 Cassis metallic
960 3.0 24V sedan 1991 Tropic green
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 26907
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Ik gun het personeel vanalles, maar zij hebben uiteindelijk ook bedragen waar ze ja of nee op mogen zeggen.
Heb zelf altijd een bepaald bedrag in gedachten, valt het daarbinnen is het goed. Wil men niet mee, prima maar dan gaat het gewoon niet door.
Uiteraard met genoeg onderzoek vooraf zodat je weet of je bedachte bedrag wel reëel is.
Maar zo ging er bij de Pajero 1500 euro vanaf, werd er een schade hersteld, aantal dure storingen en kreeg de auto een kleine beurt voor aflevering.
Dat de storingen duur uit vielen had niemand vooraf bedacht dus dat was in dit geval voor de verkopende partij een tegenvaller maar dat is het risico.
Bij een volgende pakken ze weer genoeg winst om het personeel wel te trakteren

'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8445
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
Een auto kopen zonder onderhoudshistorie of eentje met volledige historie voor een prijsverschil van 2000€ ?
Ik zou geen moment twijfelen, als er geen historie bekend is, is de auto dus niet bij een officiele dealer in onderhoud geweest, of heeft bij wijze van spreken zelfs helemaal geen onderhoud gehad, wie zal het zeggen..
If it is too good to be true, it usually is....
Ik zou geen moment twijfelen, als er geen historie bekend is, is de auto dus niet bij een officiele dealer in onderhoud geweest, of heeft bij wijze van spreken zelfs helemaal geen onderhoud gehad, wie zal het zeggen..
If it is too good to be true, it usually is....
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
-
- 6th Gear member
- Berichten: 3156
- Lid geworden op: 20.03.2009 - 16:04
Dealer onderhouden zegt weinig als de klant geen geld uit wil geven. Ook met een lekke airco, niet werkende trekhaak en aanlopende (dak)ramen krijg je elk jaar een stempel in het boekje.
- wormpke
- 2nd Gear member
- Berichten: 246
- Lid geworden op: 11.02.2016 - 10:48
- Locatie: Genk
Dat dacht ik ook, het laatste gekende onderhoud bij de Volvo dealer was gedaan op 60.000km, sindsdien ‘maar’ 50.000km gereden dus het viel nog mee. Maar ik heb de auto voor een uur mee naar de Volvo garage genomen en daar laten nakijken om zeker te zijn dat ik niet onaangenaams zou tegenkomen. Daar waren ze er alvast gerust in, maar dus toch te lang getwijfeld.BlackcurrantV70 schreef: ↑05.07.2020 - 18:22 Een auto kopen zonder onderhoudshistorie of eentje met volledige historie voor een prijsverschil van 2000€ ?
Ik zou geen moment twijfelen, als er geen historie bekend is, is de auto dus niet bij een officiele dealer in onderhoud geweest, of heeft bij wijze van spreken zelfs helemaal geen onderhoud gehad, wie zal het zeggen..
If it is too good to be true, it usually is....
Maar 2000€ meer betalen zou ik zien zitten als hij dealeronderhouden is en de lak in orde is.
13k was misschien wat te goedkoop, 15k is misschien wat te duur maar ik heb er wel iets voor over. Dan kan dit topic dicht en kan ik een stukje beginnen schrijven over mijn V70
V70 2.0 D3 estate 2014 Bright silver metallic
V40 1.9D estate 2001 Atlantic blue
C70 T5 coupe 1998 Cassis metallic
960 3.0 24V sedan 1991 Tropic green
V40 1.9D estate 2001 Atlantic blue
C70 T5 coupe 1998 Cassis metallic
960 3.0 24V sedan 1991 Tropic green
- wormpke
- 2nd Gear member
- Berichten: 246
- Lid geworden op: 11.02.2016 - 10:48
- Locatie: Genk
Dus de testrit was gisteren. Bij Stern in Katwijk. Ik dacht dat het een Volvo dealer was, maar het is blijkbaar een concern? Want iets verderop reed ik langs een Ford garage met hetzelfde logo. 
Hier stonden wel enkel Volvo's binnen dus ze zullen zeker hun vak wel kennen.
Pro:
- Auto rijdt heel vlot en ziet er netjes uit.
- Bekleding in goede staat
- Alle opties lijken te werken
Contra:
- Ramen achter gingen wat stroef open, misschien door lang stil te staan
- 1 deukje in het portier van de passagier (waarschijnlijk deur ergens tegen openen of iemand anders tegen de auto gedrukt met zijn deur.
- 2 deukjes in de motorkap, toegegeven niet goed zichtbaar, enkel in het zonlicht. Geen verklaring voor. Hagel lijkt me sterk dat dit zo specifiek enkel op die twee plekjes zou zitten en nergens anders.
- Achterbumper heeft wat last gehad van het in- en uitladen van spullen, maar daar bestaan mooie chroom plaatjes voor ter bescherming.
- Onderhoudshistoriek: tja, er is elk jaar een kleine beurt op uitgevoerd, that's it. Niet bij een officiële Volvo garage maar eerder een algemene. Dus dealeronderhouden is hij zeker niet. Er is wel elk jaar naar gekeken, dat klopt. De wagen is in België verkocht, heeft dan in Duitsland rondgereden en daarna in Nederland zei de verkoper toen ik hem wees op het mager ingevulde onderhoudsboekje. Plus het chassisnummer was niet ingevuld in het boekje, dus hoe zeker ben ik dan dat dit serviceboekje bij deze wagen hoort? Alles is in het Duits. Iemand daar ervaring mee?
- Iets wat ik als contra zie maar dat wist ik vooral: de kleur. Grijs. Niet electric silver maar gewoon grijs. Dit ga ik misschien nog wel als voordeel zien naar onderhoud toe.
Prijs:
Er viel niet zo gek veel te onderhandelen.
Doordat de onderhoudshistoriek toch maar magertjes was en ik niet verliefd ben op de kleur wilde ik niet hoger gaan dan 16500 (dat wordt 15000€ na teruggave van BPM), onder de 17000 mocht hij niet weg. Dus ik laat het nog even bezinken. Ik weet dat hier iedereen zal zeggen 'ja maar die 500€ wat maakt dat nu'. Maar de vorige die ik ben gaan testrijden had dezelfde opties en was zwart (beperkte onderhoudshistoriek maar nagekeken bij Volvo) en kostte maar 13.000 euro. Dan ga ik met 15.000 al 2000 omhoog. Ok, 13000 was misschien heel laag, maar heel veel meerwaarde zie ik niet in deze grijze muis. En je kan blijven zeggen 'ja maar 500€ gaat het niet maken' en uiteindelijk vertrek je met een gloednieuwe V90 van 60.000€.
Nog even over nadenken dus. Ik wilde de auto om er mee naar Zuid Frankrijk te rijden maar dat lukt toch niet meer, dus ik heb tijd om nog even na te denken.
Vooral of ik 10 jaar met een grijze wagen wil rondrijden is de vraag.

Hier stonden wel enkel Volvo's binnen dus ze zullen zeker hun vak wel kennen.
Pro:
- Auto rijdt heel vlot en ziet er netjes uit.
- Bekleding in goede staat
- Alle opties lijken te werken
Contra:
- Ramen achter gingen wat stroef open, misschien door lang stil te staan
- 1 deukje in het portier van de passagier (waarschijnlijk deur ergens tegen openen of iemand anders tegen de auto gedrukt met zijn deur.
- 2 deukjes in de motorkap, toegegeven niet goed zichtbaar, enkel in het zonlicht. Geen verklaring voor. Hagel lijkt me sterk dat dit zo specifiek enkel op die twee plekjes zou zitten en nergens anders.
- Achterbumper heeft wat last gehad van het in- en uitladen van spullen, maar daar bestaan mooie chroom plaatjes voor ter bescherming.
- Onderhoudshistoriek: tja, er is elk jaar een kleine beurt op uitgevoerd, that's it. Niet bij een officiële Volvo garage maar eerder een algemene. Dus dealeronderhouden is hij zeker niet. Er is wel elk jaar naar gekeken, dat klopt. De wagen is in België verkocht, heeft dan in Duitsland rondgereden en daarna in Nederland zei de verkoper toen ik hem wees op het mager ingevulde onderhoudsboekje. Plus het chassisnummer was niet ingevuld in het boekje, dus hoe zeker ben ik dan dat dit serviceboekje bij deze wagen hoort? Alles is in het Duits. Iemand daar ervaring mee?
- Iets wat ik als contra zie maar dat wist ik vooral: de kleur. Grijs. Niet electric silver maar gewoon grijs. Dit ga ik misschien nog wel als voordeel zien naar onderhoud toe.
Prijs:
Er viel niet zo gek veel te onderhandelen.
Doordat de onderhoudshistoriek toch maar magertjes was en ik niet verliefd ben op de kleur wilde ik niet hoger gaan dan 16500 (dat wordt 15000€ na teruggave van BPM), onder de 17000 mocht hij niet weg. Dus ik laat het nog even bezinken. Ik weet dat hier iedereen zal zeggen 'ja maar die 500€ wat maakt dat nu'. Maar de vorige die ik ben gaan testrijden had dezelfde opties en was zwart (beperkte onderhoudshistoriek maar nagekeken bij Volvo) en kostte maar 13.000 euro. Dan ga ik met 15.000 al 2000 omhoog. Ok, 13000 was misschien heel laag, maar heel veel meerwaarde zie ik niet in deze grijze muis. En je kan blijven zeggen 'ja maar 500€ gaat het niet maken' en uiteindelijk vertrek je met een gloednieuwe V90 van 60.000€.
Nog even over nadenken dus. Ik wilde de auto om er mee naar Zuid Frankrijk te rijden maar dat lukt toch niet meer, dus ik heb tijd om nog even na te denken.
Vooral of ik 10 jaar met een grijze wagen wil rondrijden is de vraag.

V70 2.0 D3 estate 2014 Bright silver metallic
V40 1.9D estate 2001 Atlantic blue
C70 T5 coupe 1998 Cassis metallic
960 3.0 24V sedan 1991 Tropic green
V40 1.9D estate 2001 Atlantic blue
C70 T5 coupe 1998 Cassis metallic
960 3.0 24V sedan 1991 Tropic green
- Bart
- 8th Gear member
- Berichten: 12650
- Lid geworden op: 07.11.2006 - 12:50
- Locatie: Nijmegen
Je komt niet heel enthousiast over, dus lekker laten staan en verder kijken... je weet het: het bezit van de zaak is het einde van het vermaak 

Volvo: V50 2.0D | 850 2.5 10V | V40 1.8 | V50 D5 | XC70 2.4D | S70 2.5 20V | S80 D5 | S60 D5 | 240 2.0 | XC90 D5 | V90 T4 | V60 D6 | C70 2.4T | V60 T6 Recharge | 240 2.0i Polar
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 26907
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Inderdaad, ik zie meer tegens dan voren in je verhaal dus ik denk dat het verstandig is om hem te laten staan en verder te kijken.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- wormpke
- 2nd Gear member
- Berichten: 246
- Lid geworden op: 11.02.2016 - 10:48
- Locatie: Genk
Bwah, ik vreesde al dat het zo zou lijken. Ik wilde wagen niet afschilderen als tegenvallend hoor.
De pro's zijn misschien niet allemaal beschreven, maar de optielijst van deze wagen is behoorlijk uitgebreid. Dat zijn allemaal pluspunten maar die verwachtte ik op voorhand en die verwachtingen zijn wel ingelost.
Als de verkoper zou zeggen dat 16500 goed is dan ben ik akkoord en dan rijd ik met een onopvallende auto. Ook niet erg, een Volvo hoeft niet Ferrari rood te zijn, 22" velgen te hebben en spoilers en 4 uitlaten. De charme van Volvo zit ergens anders. Grijs is een veiligere keuze met een tweeling van een jaar oud. Die gaan de komende jaren zeker nog zorgen voor eens een krasje hier en deukje daar. Bij grijs gaat dat minder opvallen.
Het hangt er maar van af hoe ik het stukje tekst schrijf.

V70 2.0 D3 estate 2014 Bright silver metallic
V40 1.9D estate 2001 Atlantic blue
C70 T5 coupe 1998 Cassis metallic
960 3.0 24V sedan 1991 Tropic green
V40 1.9D estate 2001 Atlantic blue
C70 T5 coupe 1998 Cassis metallic
960 3.0 24V sedan 1991 Tropic green
- wormpke
- 2nd Gear member
- Berichten: 246
- Lid geworden op: 11.02.2016 - 10:48
- Locatie: Genk
Is er eigenlijk een reden om voor een V70 te kiezen boven een XC70? Ze hebben dezelfde motoren beschikbaar zag ik (120kw 5 cil toch) dus qua betrouwbaarheid daar zal het wel gelijkaardig zijn. Als ik een FWD kies zie ik helemaal geen verschil meer behalve in zithoogte en uiterlijk?
V70 2.0 D3 estate 2014 Bright silver metallic
V40 1.9D estate 2001 Atlantic blue
C70 T5 coupe 1998 Cassis metallic
960 3.0 24V sedan 1991 Tropic green
V40 1.9D estate 2001 Atlantic blue
C70 T5 coupe 1998 Cassis metallic
960 3.0 24V sedan 1991 Tropic green
- mees
- 6th Gear member
- Berichten: 3710
- Lid geworden op: 29.10.2013 - 13:04
- Locatie: Zuid-Holland
- Contacteer:
Ga maar eens rijden en neem veel meer geld mee dan.....
Draadloze XC40 '18 viewtopic.php?p=1694496#p1694496
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
- DB200
- 6th Gear member
- Berichten: 3646
- Lid geworden op: 29.12.2016 - 13:00
Een XC70 is eigenlijk een V70 op pootjes met een karakteristiek design. Vind je dat mooi (ik dus!) dan is een XC70 de juiste keus. Anders niet. Een XC70 is wel in alle opzichten duurder, dus wees gewaarschuwd.
Met wat ik lees over de V70 die je hebt bekeken, zou ik hem lekker laten staan. Zo'n gewone grijze kleur is niet mooi. De auto is gewoon flink gebruikt zonder dat daar bijbehorend onderhoud tegenover staat. Dan kun je dus voor verrassingen komen te staan, de eerste jaren.
Misschien is dit wat: https://www.alphabetoccasions.nl/aanbod ... on-hg321f/
De Dynamic Edition is te vergelijken met de Linje Svart zoals in Duitsland verkocht, alleen dan met standkachel. Breda is te doen vanuit Genk.
Deze D3 is een 4 cilinder maar als ik over olieverbruik lees is het altijd bij een D4.
XC70 2.4 D4 AWD Polestar 2016, 190D 2.5 1991, 200D /8 1973 ‘Bauern Benz’
#dieseldrammer
“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.
"What we do in life, echoes in eternity"
#dieseldrammer
“Niet het vele is goed, maar het goede is veel”.
"What we do in life, echoes in eternity"
- wormpke
- 2nd Gear member
- Berichten: 246
- Lid geworden op: 11.02.2016 - 10:48
- Locatie: Genk
Als ik het zo lees is een V70 voor mij op dit moment de meest verantwoorde keuze. Zou ik een XC70 zien zitten? Natuurlijk! Een Polestar One zie ik ook zitten, maar in mijn situatie op dit moment moet ik een afweging maken tussen merk, ruimte, budget en goesting. De V70 past daar wel mooi in.
De laatste facelift ligt bugetair aan de ietwat hogere kant maar zeker haalbaar.
Qua goesting voldoet de V70 zeker, ik vind ‘m heel mooi.
Qua ruimte zal hij ook voldoen.
Merk was weinig discussie over..
Ik ben nog serieus aan het nadenken over de grijze hoor, ik zie er echt wel voordelen in die op dit moment wel belangrijk zijn. Minder vuil zien is handig als je soms wat minder tijd hebt om de wagen te poetsen (iets waar ik vóór de kindjes toch 2-3u tijd voor uit trok). Mijn vader had ook 2 grijzen auto’s voordat hij met toffe kleuren begon.
De laatste facelift ligt bugetair aan de ietwat hogere kant maar zeker haalbaar.
Qua goesting voldoet de V70 zeker, ik vind ‘m heel mooi.
Qua ruimte zal hij ook voldoen.
Merk was weinig discussie over..

Ik ben nog serieus aan het nadenken over de grijze hoor, ik zie er echt wel voordelen in die op dit moment wel belangrijk zijn. Minder vuil zien is handig als je soms wat minder tijd hebt om de wagen te poetsen (iets waar ik vóór de kindjes toch 2-3u tijd voor uit trok). Mijn vader had ook 2 grijzen auto’s voordat hij met toffe kleuren begon.
V70 2.0 D3 estate 2014 Bright silver metallic
V40 1.9D estate 2001 Atlantic blue
C70 T5 coupe 1998 Cassis metallic
960 3.0 24V sedan 1991 Tropic green
V40 1.9D estate 2001 Atlantic blue
C70 T5 coupe 1998 Cassis metallic
960 3.0 24V sedan 1991 Tropic green
- wormpke
- 2nd Gear member
- Berichten: 246
- Lid geworden op: 11.02.2016 - 10:48
- Locatie: Genk
https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/vo ... c=listPage
3000€ goedkoper
(staat wel in NL ook te koop in Vaassen voor 16900 => Linkje <= dus ik snap niet goed wat het verschil is, iemand?)
+ Zwart vind ik iets mooier
+ internetverbinding
- geen kinderzitjes
- geen adaptieve cruiscontrol
UPDATE: de 13200 € is ex btw, dus komt het op 14900€ uit. Geen teruggave BPM meer.
3000€ goedkoper
(staat wel in NL ook te koop in Vaassen voor 16900 => Linkje <= dus ik snap niet goed wat het verschil is, iemand?)
+ Zwart vind ik iets mooier
+ internetverbinding
- geen kinderzitjes
- geen adaptieve cruiscontrol
UPDATE: de 13200 € is ex btw, dus komt het op 14900€ uit. Geen teruggave BPM meer.
V70 2.0 D3 estate 2014 Bright silver metallic
V40 1.9D estate 2001 Atlantic blue
C70 T5 coupe 1998 Cassis metallic
960 3.0 24V sedan 1991 Tropic green
V40 1.9D estate 2001 Atlantic blue
C70 T5 coupe 1998 Cassis metallic
960 3.0 24V sedan 1991 Tropic green
- wormpke
- 2nd Gear member
- Berichten: 246
- Lid geworden op: 11.02.2016 - 10:48
- Locatie: Genk
Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.
https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/vo ... aign=share
Verkoopprijs: € 13.950,-
Kilometerstand: 143.395 km
Bouwjaar: 06/2013
Is dit electric silver of grijs? Ik zie het niet goed precies.. voor export krijg ik nog 1400€ bpm terug.
https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/vo ... aign=share
Verkoopprijs: € 13.950,-
Kilometerstand: 143.395 km
Bouwjaar: 06/2013
Is dit electric silver of grijs? Ik zie het niet goed precies.. voor export krijg ik nog 1400€ bpm terug.
V70 2.0 D3 estate 2014 Bright silver metallic
V40 1.9D estate 2001 Atlantic blue
C70 T5 coupe 1998 Cassis metallic
960 3.0 24V sedan 1991 Tropic green
V40 1.9D estate 2001 Atlantic blue
C70 T5 coupe 1998 Cassis metallic
960 3.0 24V sedan 1991 Tropic green
- Bart
- 8th Gear member
- Berichten: 12650
- Lid geworden op: 07.11.2006 - 12:50
- Locatie: Nijmegen
Lijkt me “gewoon” Silver, ook mooi en erg fijn qua onderhoud: krasjes zie je (bijna) niet en lijkt lang schoon.
Volvo: V50 2.0D | 850 2.5 10V | V40 1.8 | V50 D5 | XC70 2.4D | S70 2.5 20V | S80 D5 | S60 D5 | 240 2.0 | XC90 D5 | V90 T4 | V60 D6 | C70 2.4T | V60 T6 Recharge | 240 2.0i Polar
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
- wormpke
- 2nd Gear member
- Berichten: 246
- Lid geworden op: 11.02.2016 - 10:48
- Locatie: Genk
Hey allen,
Nog heel even terugkomen met mijn gezaag voor ik definitief beslis.
Ik ben naar een wagen gaan kijken bij een Volvo dealer in Katwijk (Stern). Mooie wagen, en terug thuis merkte ik dat er een aantal dingen in het zoekertje niet klopten. Bv. stond er dat hij een schuifdak had terwijl hij dat niet had. Op zich geen probleem, vergissingen zijn mogelijk.
Om duidelijker te maken welke opties de wagen heeft, heeft de verkoper mij een printscreen uit hun software doorgestuurd (zie bijlage hopelijk).
Een toffe optie hierbij vond ik bv. 00879 Interior Lighting High. Als ik dit in de prijslijst van Volvo bekijk staat er:
"Verlichtingspack 2: verlichting voetenruimte voor, verlichting vanuit geopende
achterportieren, sfeerverlichting in de voor- en achterportieren, verlichting van de deurvakken
van de voorportieren en verlichte bekerhouders in de middenconsole"
Maar ik kon met niet herinneren dat ik verlichtte bekerhouders had gezien (ik ken de ombouw van de youtuber volvosweden) en de verkoper bevestigde ook dat de wagen dit niet heeft.
Hoe betrouwbaar is zo'n lijst uit VIDA dan eigenlijk? Iemand daar meer kennis over?
alvast bedankt!
Mvg
Maarten
Nog heel even terugkomen met mijn gezaag voor ik definitief beslis.
Ik ben naar een wagen gaan kijken bij een Volvo dealer in Katwijk (Stern). Mooie wagen, en terug thuis merkte ik dat er een aantal dingen in het zoekertje niet klopten. Bv. stond er dat hij een schuifdak had terwijl hij dat niet had. Op zich geen probleem, vergissingen zijn mogelijk.
Om duidelijker te maken welke opties de wagen heeft, heeft de verkoper mij een printscreen uit hun software doorgestuurd (zie bijlage hopelijk).
Een toffe optie hierbij vond ik bv. 00879 Interior Lighting High. Als ik dit in de prijslijst van Volvo bekijk staat er:
"Verlichtingspack 2: verlichting voetenruimte voor, verlichting vanuit geopende
achterportieren, sfeerverlichting in de voor- en achterportieren, verlichting van de deurvakken
van de voorportieren en verlichte bekerhouders in de middenconsole"
Maar ik kon met niet herinneren dat ik verlichtte bekerhouders had gezien (ik ken de ombouw van de youtuber volvosweden) en de verkoper bevestigde ook dat de wagen dit niet heeft.
Hoe betrouwbaar is zo'n lijst uit VIDA dan eigenlijk? Iemand daar meer kennis over?
alvast bedankt!
Mvg
Maarten
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V70 2.0 D3 estate 2014 Bright silver metallic
V40 1.9D estate 2001 Atlantic blue
C70 T5 coupe 1998 Cassis metallic
960 3.0 24V sedan 1991 Tropic green
V40 1.9D estate 2001 Atlantic blue
C70 T5 coupe 1998 Cassis metallic
960 3.0 24V sedan 1991 Tropic green