zonder riempje loopt de rol niet mee Han, dus dan piept 'ie ook nietHans oet Twent schreef: wellicht starten zonder riempje en dan kiekn of het de spanrol zou kunnen zijn.

zonder riempje loopt de rol niet mee Han, dus dan piept 'ie ook nietHans oet Twent schreef: wellicht starten zonder riempje en dan kiekn of het de spanrol zou kunnen zijn.
Dan weten we dus dat het rolletje de oorzaak is....Walter schreef:zonder riempje loopt de rol niet mee Han, dus dan piept 'ie ook nietHans oet Twent schreef: wellicht starten zonder riempje en dan kiekn of het de spanrol zou kunnen zijn.![]()
Domme vragen bestaan niet!Fredraket schreef: Domme vraag: is het onder de motorkap of heb je misschien een steentje ergens tussen je remmen? Ik had daar een behoorlijk irritante piep door.
Dit is Pa in het Fries. Wat het in het achterhoeks betekent....Hans oet Twent schreef:
Domme vragen bestaan niet!
De oplossing was dus ook niet het rolletje en dusss ook niet het riempje. Een beetje heit aan een draaiend deel achter de distributiekap was de enige echte oplossing.
Heit = Vettigheidedraket schreef:Dit is Pa in het Fries. Wat het in het achterhoeks betekent....Hans oet Twent schreef:
Domme vragen bestaan niet!
De oplossing was dus ook niet het rolletje en dusss ook niet het riempje. Een beetje heit aan een draaiend deel achter de distributiekap was de enige echte oplossing.![]()
Nope.Paul schreef: Heb je nu al in die V60 gereden?
Hans oet Twent schreef:Nope.Paul schreef: Heb je nu al in die V60 gereden?
Ja.Paul schreef: Taxi model, mercedes dus?
Daar ga je tijdens fahr'n fahr'n fahr'n auf der Autobahn geen lol aan hebbenHans oet Twent schreef: Tjech is geen auto voor mij. Maar wat moet dat moet. Vanuit Leusden naar Zeewolde gereden. 80km weg naar Zeewolde heeft een deinend wegdek. V70 Kan daar goed mee om gaan. Tjech niet..... Door woonwijken gereden en genoeg drempels genomen. Ding deint na en ligt niet gelijk stil. DSG is prima met de 190pk diesel.
Voor lange afstanden te vaag onderstel.
Niet eventueel te krijgen met een ander onderstel?Hans oet Twent schreef: Tjech is geen auto voor mij. Maar wat moet dat moet. Vanuit Leusden naar Zeewolde gereden. 80km weg naar Zeewolde heeft een deinend wegdek. V70 Kan daar goed mee om gaan. Tjech niet..... Door woonwijken gereden en genoeg drempels genomen. Ding deint na en ligt niet gelijk stil. DSG is prima met de 190pk diesel.
Voor lange afstanden te vaag onderstel.
V60 CC is mijn gedroomde opvolger van de S60 (ooit eens).Paul schreef: Jammer dat je niet even iets langer wilt doorzitten/doorzetten in een V60 of een V60 CC.