Geplaatst: 23.08.2013 - 23:34
Ja het is wel een D2, dus helaas niet mogelijk, jammer!!!
Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
Dat hoorde ik ook ja. Maar is dat niet omdat ze dan volgend jaar geleverd gaan worden en dan toch geen 14% meer zijn?Mike Philippens schreef:Vanaf oktober is adaptive cc wel te bestellen heb ik begrepen. Raadselachtig, maar waar.
Ik ben maar opgehouden om de relatie tussen die 14% en de adaptive cc te begrijpen. Ik ben bang voor een hersenbloeding.Tankiej schreef:Dat hoorde ik ook ja. Maar is dat niet omdat ze dan volgend jaar geleverd gaan worden en dan toch geen 14% meer zijn?Mike Philippens schreef:Vanaf oktober is adaptive cc wel te bestellen heb ik begrepen. Raadselachtig, maar waar.
Is niet zo moeilijk hoorMike Philippens schreef:Ik ben maar opgehouden om de relatie tussen die 14% en de adaptive cc te begrijpen. Ik ben bang voor een hersenbloeding.Tankiej schreef:Dat hoorde ik ook ja. Maar is dat niet omdat ze dan volgend jaar geleverd gaan worden en dan toch geen 14% meer zijn?Mike Philippens schreef:Vanaf oktober is adaptive cc wel te bestellen heb ik begrepen. Raadselachtig, maar waar.
Als ze er de nieuwe VEA-diesel in zetten zou dat zomaar eens kunnen. 180 pk met 14% bijtelling, hoppa.jschoorl schreef:Mischien komt er een nieuwe D2 met meer power en lagere uitstoot die volgend jaar weer in de 14% gaat vallen waarop alle opties gewoon weer mogelijk zijn
Ja joh? Bij mijn Lexus niet. 1 velg voor elke hoek.denlingen schreef:Bij mijn Lexus heb ik precies hetzelfde.
Maar daar heb ik niets aan.jschoorl schreef:Mischien komt er een nieuwe D2 met meer power en lagere uitstoot die volgend jaar weer in de 14% gaat vallen waarop alle opties gewoon weer mogelijk zijn
Voor zover ik het weet had alleen de Toyota Picnic verschillende velgen voor links en rechts.Johann schreef:Ja joh? Bij mijn Lexus niet. 1 velg voor elke hoek.denlingen schreef:Bij mijn Lexus heb ik precies hetzelfde.
Links voor links draaiend 8J breed.
Links achter links draaiend 9J breed
Rechts voor rechts draaiend 8J breed.
Rechts achter rechts draaiend 9J breed
Vraag alleen niet naar de prijs... :oops:
Hm, daar zag ik alleen het resetten van de tripmeters. Zal nog eens kijken danjhartog schreef:in het menu van de boordcomputer kan je de tellers resetten
voor het resetten van je tripmeter hoef je niet naar menu te gaan. die kan je ook resetten door de reset knop ingedrukt te houdenTankiej schreef: Hm, daar zag ik alleen het resetten van de tripmeters. Zal nog eens kijken dan
Ik heb het gevonden inderdaad, bedankt!jhartog schreef:voor het resetten van je tripmeter hoef je niet naar menu te gaan. die kan je ook resetten door de reset knop ingedrukt te houdenTankiej schreef: Hm, daar zag ik alleen het resetten van de tripmeters. Zal nog eens kijken dan
Eigenlijk, nou ik er over nadenk is dat heel onlogisch. Think about it: wat is de functie van die shutter grill? Hij gaat (in delen, naar gelang de omstandigheden) dicht als de auto minder koeling nodig heeft. Dat voorkomt dat het motorcompartiment 'volloopt' met lucht en zo de auto tegenwerkt (meer drag). Ok. Dus het afsluiten van de grille is een goed ding zou je kunnen zeggen. Nou, dan heb je precies het onlogische te pakken: wat die puist effectief doet is het deels blokkeren van de grille. Ik ben geen aerodynamicus, maar je gaat mij niet vertellen dat die puist (merkbare/meetbare) invloed heeft op de luchtweerstand. Want het afsluiten van de grille bij hogere snelheid heeft hetzelfde effect. Zo mooi gladjes is alles niet uitgevoerd, dus enige verstoring treedt er toch wel op.Tankiej schreef:Is niet zo moeilijk hoor
De 14% heeft een active shutter grill, daardoor is er geen plaats voor de puist van de adaptive cc. Maar als hij geen 14% meer is, hoeft hij geen active shutter grill meer. Dus zou adaptive cc weer mogelijk moeten zijn