Pagina 56 van 162

Geplaatst: 04.02.2013 - 17:17
door rtino
Nog eentje om je voorlopig even zoet te houden:


Het productie proces maar nu wat uitgebreider.
Weet niet of deze al langs is geweest ;-)

Geplaatst: 04.02.2013 - 17:19
door Markdj
Zie trouwens dat Erwin Wennemars net aangeeft dat hij de V60 pih vandaag heeft ontvangen, zie .

Geplaatst: 04.02.2013 - 18:36
door Magliaveli
Als dat R-pakket zo leverbaar wordt zijn straks 18" wielen ook toegestaan. :P

@ Markdj: Snap ik niet, die had hij toch al?

Geplaatst: 04.02.2013 - 19:09
door Markdj
Magliaveli schreef:Als dat R-pakket zo leverbaar wordt zijn straks 18" wielen ook toegestaan. :P

@ Markdj: Snap ik niet, die had hij toch al?
Dat dacht ik ook, maar zoals anderen reeds hadden opgemerkt was de fotoshoot met een demo wagen, dus ik denk dat hij nu echt zijn eigen auto heeft gekregen.

R-pakket misstaat de auto zeker niet, maar ik moet wel zeggen dat de huidige achterkant van de V60 D6 hem prima staat ;)

Geplaatst: 04.02.2013 - 20:40
door DenisD6
ZX10r schreef:R-design komt wel qua styling als ik het zo lees:

http://accessories.volvocars.com/Access ... VCC-450022
Dat zou geweldig zijn! Alhoewel de achterzijde van de PIH al erg mooi is, klopt het totale plaatje beter in R-design uitvoering. Ben benieuwd...

Geplaatst: 07.02.2013 - 09:47
door Autozoeker
In het welkomspakket boekje zitten trouwens nieuwe opties in.

Ik las dat je nu ook een afneembare trekhaak kan nemen en camera aan de voorkant. Front camera lijkt cool maar weet niet hoe bruikbaar het is.

Hebben hier mensen nog opties toegevoegd?

Geplaatst: 07.02.2013 - 10:14
door RichieB
Dit zijn geen nieuwe opties. De V60 PIH MY13 brochure was gewoon erg karig mbt opties. Ik heb bij het configureren ook de normale V60 MY13 brochure gebruikt voor het selecteren van de opties.

Geplaatst: 07.02.2013 - 10:32
door Hoes
RichieB schreef:Dit zijn geen nieuwe opties. De V60 PIH MY13 brochure was gewoon erg karig mbt opties. Ik heb bij het configureren ook de normale V60 MY13 brochure gebruikt voor het selecteren van de opties.
Als je op de duitse Volvo site de PIH prijslijst MY13 download krijg je ook een veel uitgebreider aanbod aan opties te zien. Als je daar meteen ook naar de "zubehör broschure"gaat zie je dat R-design op een PIH niet mogelijk is. Het lijkt mij logisch dat die informatie klopt. De PIH heeeft toch allerlei details voor de aerodynamica die je met een R-design bumper ed verliest. Het lijkt mij dat er op http://accessories.volvocars.com/Access ... VCC-450022 sprake is van een simpel copy/paste werk zonder dat goed gekeken is of bepaalde zaken wel echt bij een PIH mogelijk zijn (af fabriek althans)binnen de officiële typegoedkeuring. Over een paar maanden weten we het zeker als de nieuwe prijslijst er is.

Geplaatst: 07.02.2013 - 11:19
door Autozoeker
RichieB schreef:Dit zijn geen nieuwe opties. De V60 PIH MY13 brochure was gewoon erg karig mbt opties. Ik heb bij het configureren ook de normale V60 MY13 brochure gebruikt voor het selecteren van de opties.
Ach so. Dan ga ik nog even de normale folder door spitten.
Nog aan te bevelen opties die niet in de PIH folder staan?

Geplaatst: 07.02.2013 - 12:36
door Walter

Geplaatst: 07.02.2013 - 12:52
door V50 R
Ziet er goed uit Walter, 63.995,- voor de summum uitvoering. Ben alleen wel benieuwd of er ook nog een momentum uitvoering komt.

Geplaatst: 07.02.2013 - 13:00
door Hoes
Mooi! Er is (begrijpelijk gezien belangstelling) toch flink geplust tov de Pure Limited. Immers vanaf prijs € 700 lager maar geen Inscription, Thia's, schuifdak etc. Je moet die HT line (€ 2.695) erbij tellen en de kosten van Inscription (€ 1.345) en Thia (in België € 0, NL onbekend) om beetje vergelijkbaar te zijn. Kom je fiks hoger uit dan de € 64.695 die voor de PIHPL gold. Aan de andere kant moet je uit de Belgische lijst Xenium Pack en Pack PHEV nemen (samen € 3.400) om hetzelfde te hebben als het nederlandse HT line.
Ook hier lijkt importeur het BPM-valt-weg-voordeel in eigen zak te steken. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de meerkosten van Inscription metallic (B: 970, NL:1345). Overigens is dat een policy die bijna elke importeur in NL hanteert. Zullen we maar aan moeten wennen.

De Belgische Summum heeft dan weer geen RTI standaard maar blijft met € 59.950 toch wat scherper (ik schat per saldo zo'n € 3.000,- als ik het snel bekijk). Exclusief BTW maakt het allemaal wat minder uit en bovendien is het natuurlijk omslachtiger om daar een auto te kopen en heeft België nu waarschijnlijk veel minder contingenten dan NL.

Per saldo maar niet zeuren want 0% bijtelling van € 70.000 blijft ook € 0,-!

Geplaatst: 07.02.2013 - 13:13
door Paul
Dat vind ik een redelijke tegenvaller eigenlijk. Had geschat dat hij goedkoper zou zijn als de Limited... Jammer hoor!

Verder belachelijk dat hij standaard geen niveauregeling heeft met die accu's maar ook niet als optie dit heeft. Had ik er toch graag in gehad.

Geplaatst: 07.02.2013 - 13:15
door Paul
Wat is trouwens het verschil tussen een standaard parkeerverwarming en een motorverwarming wat een optie is?

Geplaatst: 07.02.2013 - 13:17
door Walter
Paul schreef:Wat is trouwens het verschil tussen een standaard parkeerverwarming en een motorverwarming wat een optie is?
dat vroeg ik me ook al af...

Geplaatst: 07.02.2013 - 13:38
door Zoefje
Extra voordeel in België is ook dat er niet nog afleverkosten bijkomen.

Geplaatst: 07.02.2013 - 13:42
door RichieB
Paul schreef:Verder belachelijk dat hij standaard geen niveauregeling heeft met die accu's maar ook niet als optie dit heeft. Had ik er toch graag in gehad.
Die heb ik er wel gewoon bijbesteld. Ik heb nog niet te horen gekregen dat dit niet kan.

Geplaatst: 07.02.2013 - 13:45
door Walter
RichieB schreef:
Paul schreef:Verder belachelijk dat hij standaard geen niveauregeling heeft met die accu's maar ook niet als optie dit heeft. Had ik er toch graag in gehad.
Die heb ik er wel gewoon bijbesteld. Ik heb nog niet te horen gekregen dat dit niet kan.
Deze informatie is vanmorgen over de Nederlandse dealers verspreid

Geplaatst: 07.02.2013 - 13:46
door Bluemagics
bericht verwijdert: Walter heeft de prijslijst al geplaatst.

Geplaatst: 07.02.2013 - 13:49
door IV39
Het calculeren kan bijna beginnen ;)..
Bedankt Walter.