Hoes schreef: Ik heb die eerste prijslijst toevallig nog bewaard (hij is een keer op dit forum als downloadable voorbij gekomen) en daar staat € 54.365,55 als ex BTW bedrag en € 10.329,45 als BTW bedrag in vermeld. Samen € 64.695,-. op basis van 19% BTW dus.
Ik heb ook de offerte bewaard.......ben helemaal met je eens alles altijd bewaren helemaal als het digitaal is....

Datum (lease) offerte was 19/10 - dus voor mijn offerte gold de 21% al.Offerte schreef:Consumentenprijs incl. BTW 64.695,00
Aangezien er geen BTW percentages op staan mag ik er toch vanuit gaan dat het officiele BTW % voor October 2012 geldt.
We moeten maar afzonderlijk afwachten wat onze eigen dealert zegt...werry schreef:Het grootste probleem is dat dealers verkeerde informatie verspreid hebben. Voor 65.000 of minder zou ik een summum krijgen, met schuifdak, elec. Stoel en volvo on call. Over het kiezen van een kleur / leer kon niets gezegd worden.
Ik kan met heel veel leven, maar ben vooraf door meerdere dealers verkeerd geinformeerd.
Mijn dealer zoekt samen met Volvo maar een oplossing.