Alles over de nieuwe V40, foto's filmpjes, introductie

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
E10
2nd Gear member

pvdwaal schreef:
JustinK schreef:
LightStar schreef:@pvdwaal, het Bose systeem klinkt echt super! zat zelf middels te denken aan de plek waar het reservewiel hoort valt wel wat voor te maken eventueel.
In m'n huidige MiTo heb ik ook Bose Sound als optie. Daardoor raak je wel wat verwend wat betreft topgeluid in de auto ;) In de proefrit die ik heb gemaakt met een V40 D2 R-design zat High Performance. Dat kon toch echt niet tippen aan het Bose Sound... Daarom ook geen seconde getwijfeld om Premium Sound te nemen :)
Nu ben ik echt heeeeel benieuwd naar hoe Premium sound klinkt in de V40. Heb jij deze al kunnen beluisteren zodat je beetje kan vergelijken met Bose?
Ik heb een paar weken geleden een proefrit gemaakt met een V40 met Premium Sound upgrade. Deze stond eerst niet op mijn wensenlijstje, totdat ik 'm gehoord had. Wat een waanzinnig geluid. Strak hoog, vol laag, ook op zeer hoge volumes. Hebben, hebben, hebben! Natuurlijk heeft het altijd te maken met je meest recente referentie, in mijn geval het upgrade radio systeem uit de Megane voorzien van extra subwoofer, maar ik heb de Premium Sound upgrade optie direct aangevinkt bij mijn bestelling van de V40. Zou zeker even een rondje bellen met dealers in je buurt; er is er vast wel één die een uitvoering met Premium Sound heeft staan. Tip: neem een goede kwaliteit CD/MP3 mee.
sjefket
2nd Gear member

Omdat ik heel vaak op het forum kijk (minstens een aantal keer per dag) en ik het hier redelijk stil vind. Vroeg ik me af:

Hoe vermaken jullie jezelf tijdens het wachten op je bestelde auto?
Door er iedere dag mee bezig te zijn? of juist zo min mogelijk?

(dit geld natuurlijk niet voor de mensen die hem al hebben) maar mochten jullie tips hebben dan hoor ik het graag :D

Foto's van jullie huidige v40 helpen ook ;)
Jeroen C
3rd Gear member

Toen ik op mijn auto aan het wachten was, keek ik iedere dag een paar maal op dit forum (jaloers op de mensen die hem al hadden).

Nu ik hem heb, kijk ik nog steeds........................... :D

V40 Momentum Raw Copper Introline Winterline Blis
guidov
2nd Gear member

Jeroen C schreef:Toen ik op mijn auto aan het wachten was, keek ik iedere dag een paar maal op dit forum (jaloers op de mensen die hem al hadden).
hoef er niks meer aan toe te voegen ;-)
"Jeroen C" schreef:Nu ik hem heb, kijk ik nog steeds........................... :D
En hier, tja wat moet ik er aan toevoegen? ik heb hem nog niet :( maar ben nu al aan het kijken voor de accesoires die ik er bij wil hebben, zoals welke Fietsendrager gaat t worden en de silvervisions voor achter in het knipperlicht
Jeroen C
3rd Gear member

Wij noemen dat voorpret.......
en dat je er maar lang van mag genieten (maar niet te lang)

V40 Momentum Raw Copper Introline Winterline Blis
sjefket
2nd Gear member

Haha heel herkenbaar :)
Ik heb ook al het e.e.a. aan leuke aanpassingen en spullen besteld.

Zelfs mn externe HDD met muziek video's lig al klaar.

Ach wat zijn nou nog 25 dagen op een mensen leven ;)
iggiman
2nd Gear member

Hier precies hetzelfde Sjefket. Mijn USB stick ligt ook alvast klaar.

Wist ik maar de ophaaldag. Dan heb ik iets om naar toe te leven.
LightStar
4th Gear member

Ik kreeg net een email dat de mapupdate binnen een maand verzonden wordt (4Dvd's!)

Ben benieuwd hoe lang die install gaat duren.
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
spacewagon
3rd Gear member

LightStar schreef:Ik kreeg net een email dat de mapupdate binnen een maand verzonden wordt (4Dvd's!)

3. De installatie kan tot 5 uur in beslag nemen en moet uitgevoerd worden met een ingeschakeld infotainmentsysteem. Bescherm de accu van de auto door gebruik te maken van een oplader of laat de motor lopen. Als het infotainmentsysteem wordt uitgeschakeld, pauzeert de installatie. Deze wordt automatisch hervat op het moment dat het systeem weer wordt ingeschakeld.

6. Plaats de dvd’s op volgorde van cijfer, waarbij u na het laden van een dvd de motor 15 minuten uitschakelt! Iedere dvd moet volledig geladen zijn voordat u verder gaat met de volgende. :roll:
Mijn V40: D2 Summum
iggiman
2nd Gear member

is eigenlijk niet van deze tijd, een update van 5 uur!!!!
LightStar
4th Gear member

spacewagon schreef:
LightStar schreef:Ik kreeg net een email dat de mapupdate binnen een maand verzonden wordt (4Dvd's!)

3. De installatie kan tot 5 uur in beslag nemen en moet uitgevoerd worden met een ingeschakeld infotainmentsysteem. Bescherm de accu van de auto door gebruik te maken van een oplader of laat de motor lopen. Als het infotainmentsysteem wordt uitgeschakeld, pauzeert de installatie. Deze wordt automatisch hervat op het moment dat het systeem weer wordt ingeschakeld.

6. Plaats de dvd’s op volgorde van cijfer, waarbij u na het laden van een dvd de motor 15 minuten uitschakelt! Iedere dvd moet volledig geladen zijn voordat u verder gaat met de volgende. :roll:
Ja dat staat er inderdaad in maar hoop toch niet dat het 5 uur gaat duren !
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

MichelR
6th Gear member

Schijnt toch inderdaad 5 uur te duren..
Pakketje zat vanmiddag bij thuis komst in de brievenbus..

Verificatie code via website aangevraagd en begonnen met installatie..
Geeft zelf 5:40 minuten aan..
Maar gelukkig gaat de installatie gewoon verder als je weer gaat rijden.
Wordt dus in een paar dagen installeren.

Maar inderdaad niet meer van deze tijd..
Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
LightStar
4th Gear member

MichelR schreef:Schijnt toch inderdaad 5 uur te duren..
Pakketje zat vanmiddag bij thuis komst in de brievenbus..

Verificatie code via website aangevraagd en begonnen met installatie..
Geeft zelf 5:40 minuten aan..
Maar gelukkig gaat de installatie gewoon verder als je weer gaat rijden.
Wordt dus in een paar dagen installeren.

Maar inderdaad niet meer van deze tijd..
Zo mailtje en pakketje op dezelfde dag dat is wel nice !, hoop dat nu eindelijk de snelheidsborden er goed in staan (scheelt weer in berekenen op 130 wegen)

Blackflash
2nd Gear member

ook vandaag de mail maar nog geen pakketje. 5 uur installeren is wel een beetje erg lang maar goed wel leuk voor een mooi ritje zeg maar!!
MY21 XC40 T5 R-design, Bursting Blue
Prx
2nd Gear member

Dat het installeren zo'n lang duurt is al belachelijk, maar tot daar aan toe. Maar waarom zou je tussen elke DVD door de auto minimaal 15 minuten uit moeten zetten?
Volvo V40 D2 Momentum - Ice White - Introline - Panoramadak - Verwarmbare voorstoelen/achterbank/voorruit - Verlichtingspack 2
Afbeelding

Volkswagen Polo BlueMotion
MichelR
6th Gear member

Even opletten zodra je het schermpje van de update weg klikt met EXIT wordt de installatie gepauzeerd tot schermpje weer in beeld staat.

Maar al gezien gaat zeker wel 1 week duren om te installeren rij zo'n 1 uur per dag naar werk. En zo'n 1:45 minuten per DVD..

En let op je kan dus niet je navigatie gebruiken.. !! ;)
Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
pvdwaal
3rd Gear member

5 uur!!! echt bizar

Je zou hem haast gewoon bij dealer brengen en hem op afgesloten plek met desnoods tijdje motor aan gewoon laten staan en vragen of ze dan DVD willen wisselen.

Denk dat ik dat zo ga doen ook (ze zitten op loopafstand van werk :))
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)

- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
MHL
2nd Gear member
Contacteer:

Als ik over een week of 2 de auto ophaal.. .hoe zie ik dan of ik de nieuwste update heb? Zien jullie een versie nummer.
Volvo - For Life
guidov
2nd Gear member

En wanneer is dit te bestellen?

http://youtu.be/3VL40Uyx2c4
D2 R-Design Titanium Grey, BPP, Winterline, donkere ramen vanaf b stijl + Sunblinds, geen type en model aanduiding, afneembare trekhaak, silver visions 4*

Afbeelding
danceplaza
2nd Gear member

Robert Doornbos in een Rdesign T5
Volvo V40 Summum D2 || Misty Blue || Espresso Brown leder
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
Plaats reactie

Terug naar “V40”