Alles over de nieuwe V40, foto's filmpjes, introductie

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
guidov
2nd Gear member

Voor als je je v40 een persoonlijk tintje wilt geven of een aftermarked accessoire zoekt

http://seriouslyforreal.com/funny/car-f ... ver-works/

;-)
D2 R-Design Titanium Grey, BPP, Winterline, donkere ramen vanaf b stijl + Sunblinds, geen type en model aanduiding, afneembare trekhaak, silver visions 4*

Afbeelding
E10
2nd Gear member

Mooi groen is niet lelijk:
V40 D2 R-design MY2014 | Sportchassis | Electric Silver | Business Pack Pro | Premium Sound | Winter Line | Keyless Start | Extra getint glas achter | Panoramisch dak | 18 inch Midir | High Performance spoiler | Zwarte spiegelkappen |
sjefket
2nd Gear member

Ik heb drie korte vragen.

1. De D2, bij het proefrijden voelde hij toch wat pittiger/soepeler aan. Kan het zijn dat dit nog verander na wat meer KM's? (chippen is een optie natuurlijk:) en ik moet nog "leren" wat de beste en snelste schakel momenten zijn)

2. Is het mogelijk om er voor te zorgen dat bij het activeren van de approach verlichting, de DRL leds ook aan gaan?

3. Bij de Mercedes A Classe claxoneer de auto heel kort bij het opslot doen.
Zou dit ook misschien te programmeren zijn? Lijkt mij wel tof.
Timmy
3rd Gear member

sjefket schreef:Ik heb drie korte vragen.
1. Het is ook mijn ervaring dat elke D2 anders rijdt. Natuurlijk heb je fabriekstolleranties maar mogelijk is dit ook het resultaat van het anders inrijden.

2. & 3. Dacht 't niet.
Nu: V60 B5 Inscription 2022
Eerder: V60 D6 Summum 2016, V40 D4 Summum 2012
Praveen
2nd Gear member

3. Volgend het instructieboekje te regelen via My Car
Slotinstellingen
Automatische vergrendeling
Aan
Uit

Deuren open
Alle deuren
Bestuurdersdeur:
dan alle

Instappen zonder sleutel
Alle deuren
Willekeurige deur
Deuren aan één
kant
Beide voordeuren

Akoestisch signaal
Aan
Uit
Besteld 12-7-2013 Geleverd 30-10-2013Ingelevered op 29-11-2016: Volvo V40 D2 R-Design: Black Sapphire - R-Design Plus Line - Business Pack Pro - Interieur verlichtingspack 2 - Verwarmbare stoelen - Elektrisch bedienbare kindersloten - Volvo Alarm kl.3 - Keyless Drive - Verwarmbare voorruit - Extra getint glas achterportieren en achterklep - Uitschakelbare pasagiersairbag - Zonder model -en motortype aanduiding
Februari 2017 Mercedes Benz CLA SB 200d lease edition dct aut, Keyless Go, Urban Line, Stoelverwarming voor, Spiegelpakket, Lease Edition plus, Spiegelpakket
Timmy
3rd Gear member

Praveen schreef:Akoestisch signaal
Aan
Uit
He, dat is een nieuwe optie. Die had ik nog niet eerder gezien.
Praveen
2nd Gear member

Staat in de instructieboekje die ik had gedownload.
Besteld 12-7-2013 Geleverd 30-10-2013Ingelevered op 29-11-2016: Volvo V40 D2 R-Design: Black Sapphire - R-Design Plus Line - Business Pack Pro - Interieur verlichtingspack 2 - Verwarmbare stoelen - Elektrisch bedienbare kindersloten - Volvo Alarm kl.3 - Keyless Drive - Verwarmbare voorruit - Extra getint glas achterportieren en achterklep - Uitschakelbare pasagiersairbag - Zonder model -en motortype aanduiding
Februari 2017 Mercedes Benz CLA SB 200d lease edition dct aut, Keyless Go, Urban Line, Stoelverwarming voor, Spiegelpakket, Lease Edition plus, Spiegelpakket
sjefket
2nd Gear member

Cool! ik heb alleen geen Keyless systeem, ben benieuwd of het er bij mij ook in staat.
sjefket
2nd Gear member

Bij mij staat die optie helaas niet :( dus gaat het misschien alleen op met keyless drive?

Ik begrijp niet waarom dat daar voor nodig is.
ahuntjens
1st Gear member

sjefket schreef:Bij mij staat die optie helaas niet :( dus gaat het misschien alleen op met keyless drive?

Zodat je zeker weet dat de auto op slot is als je wegloopt, je drukt namelijk niet op de vergrendelen knop?
V40 D2 R-Design | Ice White | R-Design Plus Line | Scandinavian Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Premium sound | privacyglass | Keyless Drive | Alarm klasse 3 | Extra getinte ramen achterportieren en achterklep | Zonder motor- en typeaanduiding |[/size]
guidov
2nd Gear member

Ik maak me veel meer zorgen over het feit dat als de auto op slot is en ik hoef alleen in de achterbak te komen. En ik maak hem open via de ab, dat de achterklep daarna niet meer op slot gaat.
D2 R-Design Titanium Grey, BPP, Winterline, donkere ramen vanaf b stijl + Sunblinds, geen type en model aanduiding, afneembare trekhaak, silver visions 4*

Afbeelding
sjefket
2nd Gear member

ahuntjens schreef:
sjefket schreef:Bij mij staat die optie helaas niet :( dus gaat het misschien alleen op met keyless drive?

Zodat je zeker weet dat de auto op slot is als je wegloopt, je drukt namelijk niet op de vergrendelen knop?
Dat snap ik :D maar ik bedoel, het had me juist leuk geleken, als het ook had gewerkt zonder de Keyless optie.
Herko_ter_Horst
2nd Gear member

Praveen schreef:3. Volgend het instructieboekje te regelen via My Car

Instappen zonder sleutel
Alle deuren
Willekeurige deur
Deuren aan één
kant
Beide voordeuren
Dat zou toch wel te erg zijn: probeer je de auto te openen, gaat een willekeurige deur open :P
jhartog
2nd Gear member

ik heb keyless drive en net even gekeken, maar optie is niet zichtbaar...
bij mij klappen de spiegels ook naar binnen als de auto op slot gaat, lijkt me duidelijk genoeg...
Volvo V40 D2 MY14 - Summum Black Sapphire, Business Pack Pro, Park Assist Pilot, BLIS, Dual Xenon, Keyless Drive; Exterior Styling Kit & Plastidip
BMW 118i Business edition
Fiat Punto (tijdelijk ivm gestolen Seat...)
Seat Leon 1.9 TDI
Timmy
3rd Gear member

jhartog schreef:ik heb keyless drive en net even gekeken, maar optie is niet zichtbaar...
bij mij klappen de spiegels ook naar binnen als de auto op slot gaat, lijkt me duidelijk genoeg...
Ik heb ook keyless en gisteren gezocht naar deze optie. Helaas, ik heb 'm ook niet maar zoals je zegt is het inklappen van de spiegels duidelijk.
sjefket
2nd Gear member

De mij klappen ze ook in, terwijl ik geen keyless heb.
Vreemd, ben benieuwd welke optie je er wel voor nodig heb om het te laten werken.
Bloemstukje
1st Gear member

Is het niet dat het bijvoorbeeld alleen bij MY2014 is?
jhartog
2nd Gear member

Bloemstukje schreef:Is het niet dat het bijvoorbeeld alleen bij MY2014 is?
als je naar mijn onderschrift kijkt zie je dat ik in een MY14 rijd..
Volvo V40 D2 MY14 - Summum Black Sapphire, Business Pack Pro, Park Assist Pilot, BLIS, Dual Xenon, Keyless Drive; Exterior Styling Kit & Plastidip
Seat Leon 1.9 TDI
Bloemstukje
1st Gear member

jhartog schreef:
Bloemstukje schreef:Is het niet dat het bijvoorbeeld alleen bij MY2014 is?
als je naar mijn onderschrift kijkt zie je dat ik in een MY14 rijd..
Aah sorry, my bad :).
jhartog
2nd Gear member

volgende vraag: op het display bij de knopjes van de leeslampjes staat bij mij de melding dat Passagiersairbag aan is (ik heb nl. de optie om het uit te schakelen). Maar deze melding blijft de hele tijd branden, ook als er geen passagiers zit. Is deze melding uit te schakelen? Of in te stellen dat deze bijv. na 30 sec. verdwijnt? Met de druksensoren zou de auto toch ook moeten herkennen of er iemand zit...
Seat Leon 1.9 TDI
Plaats reactie

Terug naar “V40”