http://seriouslyforreal.com/funny/car-f ... ver-works/
Alles over de nieuwe V40, foto's filmpjes, introductie
- guidov
- 2nd Gear member
-
E10
- 2nd Gear member
Mooi groen is niet lelijk:
V40 D2 R-design MY2014 | Sportchassis | Electric Silver | Business Pack Pro | Premium Sound | Winter Line | Keyless Start | Extra getint glas achter | Panoramisch dak | 18 inch Midir | High Performance spoiler | Zwarte spiegelkappen |
- sjefket
- 2nd Gear member
Ik heb drie korte vragen.
1. De D2, bij het proefrijden voelde hij toch wat pittiger/soepeler aan. Kan het zijn dat dit nog verander na wat meer KM's? (chippen is een optie natuurlijk:) en ik moet nog "leren" wat de beste en snelste schakel momenten zijn)
2. Is het mogelijk om er voor te zorgen dat bij het activeren van de approach verlichting, de DRL leds ook aan gaan?
3. Bij de Mercedes A Classe claxoneer de auto heel kort bij het opslot doen.
Zou dit ook misschien te programmeren zijn? Lijkt mij wel tof.
1. De D2, bij het proefrijden voelde hij toch wat pittiger/soepeler aan. Kan het zijn dat dit nog verander na wat meer KM's? (chippen is een optie natuurlijk:) en ik moet nog "leren" wat de beste en snelste schakel momenten zijn)
2. Is het mogelijk om er voor te zorgen dat bij het activeren van de approach verlichting, de DRL leds ook aan gaan?
3. Bij de Mercedes A Classe claxoneer de auto heel kort bij het opslot doen.
Zou dit ook misschien te programmeren zijn? Lijkt mij wel tof.
-
Timmy
- 3rd Gear member
1. Het is ook mijn ervaring dat elke D2 anders rijdt. Natuurlijk heb je fabriekstolleranties maar mogelijk is dit ook het resultaat van het anders inrijden.sjefket schreef:Ik heb drie korte vragen.
2. & 3. Dacht 't niet.
Nu: V60 B5 Inscription 2022
Eerder: V60 D6 Summum 2016, V40 D4 Summum 2012
-
Praveen
- 2nd Gear member
3. Volgend het instructieboekje te regelen via My Car
Slotinstellingen
Automatische vergrendeling
Aan
Uit
Deuren open
Alle deuren
Bestuurdersdeur:
dan alle
Instappen zonder sleutel
Alle deuren
Willekeurige deur
Deuren aan één
kant
Beide voordeuren
Akoestisch signaal
Aan
Uit
Slotinstellingen
Automatische vergrendeling
Aan
Uit
Deuren open
Alle deuren
Bestuurdersdeur:
dan alle
Instappen zonder sleutel
Alle deuren
Willekeurige deur
Deuren aan één
kant
Beide voordeuren
Akoestisch signaal
Aan
Uit
Besteld 12-7-2013 Geleverd 30-10-2013Ingelevered op 29-11-2016: Volvo V40 D2 R-Design: Black Sapphire - R-Design Plus Line - Business Pack Pro - Interieur verlichtingspack 2 - Verwarmbare stoelen - Elektrisch bedienbare kindersloten - Volvo Alarm kl.3 - Keyless Drive - Verwarmbare voorruit - Extra getint glas achterportieren en achterklep - Uitschakelbare pasagiersairbag - Zonder model -en motortype aanduiding
Februari 2017 Mercedes Benz CLA SB 200d lease edition dct aut, Keyless Go, Urban Line, Stoelverwarming voor, Spiegelpakket, Lease Edition plus, Spiegelpakket
Februari 2017 Mercedes Benz CLA SB 200d lease edition dct aut, Keyless Go, Urban Line, Stoelverwarming voor, Spiegelpakket, Lease Edition plus, Spiegelpakket
-
Praveen
- 2nd Gear member
Staat in de instructieboekje die ik had gedownload.
Besteld 12-7-2013 Geleverd 30-10-2013Ingelevered op 29-11-2016: Volvo V40 D2 R-Design: Black Sapphire - R-Design Plus Line - Business Pack Pro - Interieur verlichtingspack 2 - Verwarmbare stoelen - Elektrisch bedienbare kindersloten - Volvo Alarm kl.3 - Keyless Drive - Verwarmbare voorruit - Extra getint glas achterportieren en achterklep - Uitschakelbare pasagiersairbag - Zonder model -en motortype aanduiding
-
ahuntjens
- 1st Gear member
Zodat je zeker weet dat de auto op slot is als je wegloopt, je drukt namelijk niet op de vergrendelen knop?sjefket schreef:Bij mij staat die optie helaas nietdus gaat het misschien alleen op met keyless drive?
Ik begrijp niet waarom dat daar voor nodig is.
V40 D2 R-Design | Ice White | R-Design Plus Line | Scandinavian Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Premium sound | privacyglass | Keyless Drive | Alarm klasse 3 | Extra getinte ramen achterportieren en achterklep | Zonder motor- en typeaanduiding |[/size]
- guidov
- 2nd Gear member
Ik maak me veel meer zorgen over het feit dat als de auto op slot is en ik hoef alleen in de achterbak te komen. En ik maak hem open via de ab, dat de achterklep daarna niet meer op slot gaat.
- sjefket
- 2nd Gear member
Dat snap ikahuntjens schreef:Zodat je zeker weet dat de auto op slot is als je wegloopt, je drukt namelijk niet op de vergrendelen knop?sjefket schreef:Bij mij staat die optie helaas nietdus gaat het misschien alleen op met keyless drive?
Ik begrijp niet waarom dat daar voor nodig is.
- Herko_ter_Horst
- 2nd Gear member
Dat zou toch wel te erg zijn: probeer je de auto te openen, gaat een willekeurige deur openPraveen schreef:3. Volgend het instructieboekje te regelen via My Car
Instappen zonder sleutel
Alle deuren
Willekeurige deur
Deuren aan één
kant
Beide voordeuren
- jhartog
- 2nd Gear member
ik heb keyless drive en net even gekeken, maar optie is niet zichtbaar...
bij mij klappen de spiegels ook naar binnen als de auto op slot gaat, lijkt me duidelijk genoeg...
bij mij klappen de spiegels ook naar binnen als de auto op slot gaat, lijkt me duidelijk genoeg...
Volvo V40 D2 MY14 - Summum Black Sapphire, Business Pack Pro, Park Assist Pilot, BLIS, Dual Xenon, Keyless Drive; Exterior Styling Kit & Plastidip
BMW 118i Business edition
Fiat Punto (tijdelijk ivm gestolen Seat...)
Seat Leon 1.9 TDI
Seat Leon 1.9 TDI
-
Timmy
- 3rd Gear member
Ik heb ook keyless en gisteren gezocht naar deze optie. Helaas, ik heb 'm ook niet maar zoals je zegt is het inklappen van de spiegels duidelijk.jhartog schreef:ik heb keyless drive en net even gekeken, maar optie is niet zichtbaar...
Nu: V60 B5 Inscription 2022
-
Bloemstukje
- 1st Gear member
Is het niet dat het bijvoorbeeld alleen bij MY2014 is?
- jhartog
- 2nd Gear member
als je naar mijn onderschrift kijkt zie je dat ik in een MY14 rijd..Bloemstukje schreef:Is het niet dat het bijvoorbeeld alleen bij MY2014 is?
Volvo V40 D2 MY14 - Summum Black Sapphire, Business Pack Pro, Park Assist Pilot, BLIS, Dual Xenon, Keyless Drive; Exterior Styling Kit & Plastidip
Seat Leon 1.9 TDI
Seat Leon 1.9 TDI
-
Bloemstukje
- 1st Gear member
Aah sorry, my badjhartog schreef:als je naar mijn onderschrift kijkt zie je dat ik in een MY14 rijd..Bloemstukje schreef:Is het niet dat het bijvoorbeeld alleen bij MY2014 is?
- jhartog
- 2nd Gear member
volgende vraag: op het display bij de knopjes van de leeslampjes staat bij mij de melding dat Passagiersairbag aan is (ik heb nl. de optie om het uit te schakelen). Maar deze melding blijft de hele tijd branden, ook als er geen passagiers zit. Is deze melding uit te schakelen? Of in te stellen dat deze bijv. na 30 sec. verdwijnt? Met de druksensoren zou de auto toch ook moeten herkennen of er iemand zit...
Seat Leon 1.9 TDI
Seat Leon 1.9 TDI