http://seriouslyforreal.com/funny/car-f ... ver-works/

1. Het is ook mijn ervaring dat elke D2 anders rijdt. Natuurlijk heb je fabriekstolleranties maar mogelijk is dit ook het resultaat van het anders inrijden.sjefket schreef:Ik heb drie korte vragen.
Zodat je zeker weet dat de auto op slot is als je wegloopt, je drukt namelijk niet op de vergrendelen knop?sjefket schreef:Bij mij staat die optie helaas nietdus gaat het misschien alleen op met keyless drive?
Ik begrijp niet waarom dat daar voor nodig is.
Dat snap ikahuntjens schreef:Zodat je zeker weet dat de auto op slot is als je wegloopt, je drukt namelijk niet op de vergrendelen knop?sjefket schreef:Bij mij staat die optie helaas nietdus gaat het misschien alleen op met keyless drive?
Ik begrijp niet waarom dat daar voor nodig is.
Dat zou toch wel te erg zijn: probeer je de auto te openen, gaat een willekeurige deur openPraveen schreef:3. Volgend het instructieboekje te regelen via My Car
Instappen zonder sleutel
Alle deuren
Willekeurige deur
Deuren aan één
kant
Beide voordeuren
Ik heb ook keyless en gisteren gezocht naar deze optie. Helaas, ik heb 'm ook niet maar zoals je zegt is het inklappen van de spiegels duidelijk.jhartog schreef:ik heb keyless drive en net even gekeken, maar optie is niet zichtbaar...
bij mij klappen de spiegels ook naar binnen als de auto op slot gaat, lijkt me duidelijk genoeg...
als je naar mijn onderschrift kijkt zie je dat ik in een MY14 rijd..Bloemstukje schreef:Is het niet dat het bijvoorbeeld alleen bij MY2014 is?
Aah sorry, my badjhartog schreef:als je naar mijn onderschrift kijkt zie je dat ik in een MY14 rijd..Bloemstukje schreef:Is het niet dat het bijvoorbeeld alleen bij MY2014 is?