Re: V70 D4 MY'16 blog - Twente
Geplaatst: 11.09.2017 - 08:12
Staat er toch ineens een gecamoufleerde V60 voor Han klaar ipv een V90
Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
Zonder woorden:Walter schreef: Staat er toch ineens een gecamoufleerde V60 voor Han klaar ipv een V90
Die Continental PremiumContact 6 zijn er zelfs in 235/45R18 98Y. Dus ook geschikt voor de PIH. Maar ik denk dat ik toch ga voor de Pilot Sport 4 in 245/40R18 97Y.Fulaks schreef: Ik heb sinds begin augustus de Continental PremiumContact 6. Getwijfeld of ik dit voor onze zomervakantie zou doen. Onze heenreis naar Oostenrijk was erg nat. Tot vervelens toe aan mijn vrouw gezegd "Wat ben ik blij dat die nieuwe banden erop staan". Ook op de terugweg een uitgebreid onweersfront onderdoor gereden in de gietende regen. Ben erg te spreken over deze band, ook bij veel regen geen aquaplaning. Elke band heeft natuurlijk z'n grenzen en de mijne zijn nog nieuw, maar deze valt toch op in positieve zin. Ook op droog wegdek overigens.
Aanvraag loopt!MN-NL schreef: De LM zal toch wel een overnameprijs einde contract kunnen geven inmiddels?
Die is er nog niet?Pure nette auto die het verdient om in NL een goede opvolger te krijgen.
Hmmmm qua berijder/eigenaar bedoel ik eigenlijk.DB200 schreef:Die is er nog niet?Pure nette auto die het verdient om in NL een goede opvolger te krijgen.
Ja, dat bedoel ik ook. Als je de opgave van de LM krijgt, ben ik wel benieuwd.Hmmmm qua berijder/eigenaar bedoel ik eigenlijk.
V480-S60 schreef: Neh. Dat is ons Han niet geweest. Die komt niet in Zuid Europa voor zijn plezier.![]()
Vanmiddag nog de blokken van de achterremmen vervangen.......Hans oet Twent schreef: Het schiet op. 167Km Inmiddels. Ik heb de auto al aangeboden aan 2 handelaren. Één was er zeer maar dan ook zeer over te spreken. Er zit echt geen enkele buts of schade aan. 100% Pure nette auto die het verdient om in NL een goede opvolger te krijgen. Onderhoud is in perfecte staat. Komen binnenkort echt geen kosten aan buiten de 180K beurt om.
Maar goed alles hangt af wat voor een geld de LM voor deze auto wil vangen. Zo zonde dat deze naar het buitenland zal verdwijnen.....
Dat de LM dat nog wil betalen, zo vlak voor einde van het contract. Valt me mee. De 180k beurt zal er wel niet meer inzittenVanmiddag nog de blokken van de achterremmen vervangen.......
Klopt. Is nu geloof ik 2e of 3e setje.MN-NL schreef: 13000 km met versleten remblokken, veiligheidsrelevant? De LM zal wel moeten....
En ik denk dat die snelwegkilometervreter gedurende zijn contract niet heel veel remblokken heeft verbruikt dus allemaal binnen de calculatie![]()
Toch even benieuwd waarom je naar een handelaar bent gegaan. Is het om er op te verdienen of gewoon benieuwd of jouw mening over de auto wordt gedeeld door de autohandel? En eentje was er zeer over te spreken, wat zei die andere?Het schiet op. 167Km Inmiddels. Ik heb de auto al aangeboden aan 2 handelaren. Één was er zeer maar dan ook zeer over te spreken. Er zit echt geen enkele buts of schade aan. 100% Pure nette auto die het verdient om in NL een goede opvolger te krijgen. Onderhoud is in perfecte staat. Komen binnenkort echt geen kosten aan buiten de 180K beurt om.
Maar goed alles hangt af wat voor een geld de LM voor deze auto wil vangen. Zo zonde dat deze naar het buitenland zal verdwijnen.....
Jawel, maar de V70 van Han is een leasert. Han kan de auto en sleutels dus zonder enig probleem gewoon inleveren en er nooit meer naar om kijken. Maar hij is zo gehecht geraakt aan het 'beestje' dat hij zich zorgen maakt of deze wel een nieuw baasje gaat krijgen die net zo goed voor hem zal zijn. Waar vind je nog zo'n leaserijder!Blue-Eyes schreef: Of verkopen zonder gezeur..... Met een handelaar is het afleveren, geld ontvangen en klaar. Een particulier kan nog wel eens terugkomen. Een handelaar bouwt oa ook daar marge voor in, in de regel krijg je met particuliere verkoop dan ook meer dan bij een handelaar.