Mooi zo.
Toen we de auto op 9 augustus jl. in handen kregen was me zusje nog te klein om op de geïntergreerde kinderzitjes te zitten. Dus hadden we de kinderstoel op de zetel gedaan. Zusje heeft er een paar keer opgezeten. Gevolg: zetel is een beetje uitelkaar gegaan van de geïntergreerde kinderzitje. Volgende dag naar de dealer en die heeft een foto gemaakt en naar Volvo NL gestuurd. Een maand of 2 later eindelijk bericht: "Hier kunnen wij niets aan doen" Vader heeft toen een utigebreide brief naar Volvo NL gestuurd. Nu gaat de auto (volgende week volgens mij) naar de dealer. Die gaat ermee naar een bedrijf. Nu gaan ze het proberen op te lossen.
Ook zitten er een paar kleine deukjes in het middenconsole. Ook bij de handvaten. (heel gevoellig)
@Hakan, laatst gaf jij aan dat jullie auto van Athlon is. Bij Athlon en 17 inch velgen worden winterbanden op de lichtmetalen velgen gelegd. De zomerbanden worden gewoon opgeslagen. Ik weet niet welke banden Euromaster er van Athlon mag opleggen, maar vraag even wat de mogelijkheden zijn en kies daar de beste uit.rsnhakan schreef:Morgen gaat de V50 weer naar de dealer voor de achterbank. Hoop dat ze het kunnen maken.
Zaterdag krijgen we winterbanden
We hadden een brief ontvangen met erin wanneer we winterbanden kregen, vader had gebeld omdat we niet eens winterbanden hadden besteld. Maar toen zeiden ze dat het bij het contract ofzo hoorde. Geen extra kosten dus voor winterbanden.
Verwissellen gebeurt bij Euromaster, hoop dat we niet van die zwarte dingen krijgen... Wie weet wat er met de zomerbanden+velgen gebeurd?
Ik hoef dat zelf ook niet te betalen, maar indien je winterbanden in het pakket opneemt kost dit € 10 per maand (bij Athlon althans)rsnhakan schreef:Hallo Mike, ja dat klopt, onze auto is van Athlon. Maar jij betaald die 10 euro per maand toch? Wij hoeven dat niet volgens mijn vader. Maar ik ga zaterdag zeker mee om te vragen/kijken wat er beschikbaar is.
Dankjulliewel
Oh ja, moeten ze dan ook nog iets met de software doen? Voor de afwijking van de kilometerteller?