Nee, dat kan niet iedereen. Vakgarage is een merk.Ramon&Ramon schreef:Iedereen kan het predikaat Vakgarage op zijn gevel zetten.
Dat is hetzelfde als met APK keuringen,als je je auto bij 5 verschillende garages klaat keuren,krijg je 5 verschillende uitslagen!
Vakgarage is de oudste (sinds 1991) enige echt onafhankelijke garageformule van Nederland. Het verschil met alle andere garageformules in Nederland is dat Vakgarage geen eigendom is van een onderdelenmerk, importeur of grossier. De aangesloten Vakgarages, verenigt in Stichting Vakgarage, zijn eigenaar van de garageformule Vakgarage. Onafhankelijk betekent in ons geval dus ook zeker merkonafhankelijk. Dit betekent niet alleen dat alle automerken welkom zijn in onze bedrijven. Ook wat betreft de onderdelen die gemonteerd worden is Vakgarage niet gebonden aan een merk. Wij monteren altijd de beste originele en A-kwaliteit onderdelen die specifiek voor uw auto bestemd zijn.
De bijna 150 landelijk samenwerkende Vakgarages bieden een full-service aanbod. Iedere Vakgarage is aangesloten bij de BOVAG en RDW erkend. Vakgarage hanteert daarnaast een eigen kwaliteitsplan genaamd VAKPLAN waarvan de eisen hoger liggen dan die van de Bovag. VAKPLAN is gekoppeld aan internationale kwaliteitsnorm ISO 9001:2000.
En nee, ik maak geen reclame voor welke garage dan ook en ik heb geen aandelen Vakgarage. Ik probeer alleen enige nuance aan te brengen: elke ervaren monteur kan een distributieriem vervangen van welke auto dan ook, daar heeft een Volvo-monteur geen patent op.