Geplaatst: 19.07.2012 - 23:08
Om eerlijk te zijn was ik van mening dat de nieuwe neus de oude C30 onrecht aandeed.
Ik vond de auto niet origineel genoeg om erop nieuw voor te gaan. Dus maar een astra met wat meer motor.
Met een beetje hulp van omstandigheden kwam ik dit jaar toch weer bij de C30 uit. R-Design met veel opties + 14 % voordeel hielpen me uiteindelijk over de streep.
Na 1 dag de trotse bezitter te zijn van de nieuw C30, ben ik echt verkocht. Al is de neus wat minder, wat rijdt de auto zoveel meer premium !
Schakelen is opvallend soepel. De mooie dosering van de 6 bak en het lichte koppel is zo anders en beter dan de vorige.
Het sturen is zo licht dat ik na een uurtje A2 mezelf erop betrapte dat ik al bijna de hele rit met enkel twee linker vingers aan het stuur zat.
De stoelen zijn eindelijk een coupe waardig en geven zoveel meer zijdelingse steun.
Ze hebben ook eens naar de klanten geluisterd en het grootte gat voorin ofte wel de bladeren-vanger, heeft nu een nette grill zoals het hoort
Alleen jammer dat de standaard bijrijder stoel in zo'n "twee-zit" nog steeds zo'n kneus is
Een hoop opstart perikelen van de eerste C30 zijn netjes weggewerkt, een heerlijk ervaring.
Kortom de opzichtige koplampen vallen me al veel minder tegen, vooral als je eens van dichterbij naar de afwerking kijkt.
Ik ben helemaal om.
39 - De nieuwe C30 !
Ik vond de auto niet origineel genoeg om erop nieuw voor te gaan. Dus maar een astra met wat meer motor.
Met een beetje hulp van omstandigheden kwam ik dit jaar toch weer bij de C30 uit. R-Design met veel opties + 14 % voordeel hielpen me uiteindelijk over de streep.
Na 1 dag de trotse bezitter te zijn van de nieuw C30, ben ik echt verkocht. Al is de neus wat minder, wat rijdt de auto zoveel meer premium !
Schakelen is opvallend soepel. De mooie dosering van de 6 bak en het lichte koppel is zo anders en beter dan de vorige.
Het sturen is zo licht dat ik na een uurtje A2 mezelf erop betrapte dat ik al bijna de hele rit met enkel twee linker vingers aan het stuur zat.
De stoelen zijn eindelijk een coupe waardig en geven zoveel meer zijdelingse steun.
Ze hebben ook eens naar de klanten geluisterd en het grootte gat voorin ofte wel de bladeren-vanger, heeft nu een nette grill zoals het hoort


Een hoop opstart perikelen van de eerste C30 zijn netjes weggewerkt, een heerlijk ervaring.
Kortom de opzichtige koplampen vallen me al veel minder tegen, vooral als je eens van dichterbij naar de afwerking kijkt.
Ik ben helemaal om.
39 - De nieuwe C30 !