Opgehaald en probleemloos geïnstalleerd, maar het duurde wel ongeveer 190 minuten.
Gelukkig waren alle reeds ingevoerde persoonlijke POI's niét overschreven.

Tot op heden nog steeds niets... duurt het echt zo lang? Bij Garmin kon ik gelijk online updaten.Ben schreef:Jantje ongeduld !
a) Bij mijn weten kan er geen ander geluid ingesteld worden.Carlsson 900 schreef:Na een dag ervaring met RTI 2011 upgrade constateer ik dat het prima werkt.
Ik hoor regelmatig een geluid van een digitale camera.
Vraag;
a) kan daar een ander geluid voor ingesteld worden ?
b) hoe doe je dat ?
c) klopt het dat het geluid er alleen is als je tegen het vogeltje moet lachen,
maar alléén als er een route geprogrammeerd is ?
d) is er een gebruiksaanwijzing eventueel als PDF ?
31326246 (DVD) / 31337703 (MapCare)v70r2004 schreef:Welke RTI DVD versie is nu de nieuwste voor een 2004 V70?
Op de Engelse taal staat dat dit de 31326246(DVD) is, maar als je dan bovenin naar de Nederlandse vertaling gaat, krijg je 2 pdf bestanden waarvan alleen de rechtse werkt, en volgens mij de oude dvd laat zien.
Wie weet meer?
Ivo Philips schreef:Gisteren de 2011 update in onze C70 geladen, inderdaad ongeveer 3u werk.
Had de auto in de garag op contact staan, na enige tijd melding "batterijspanning te laag, stroombesparing".
Na de update startte de auto nog zonder enig probleem, ook tijdens een ritje vandaag alles normaal.
Wat ik wel opgemerkt heb is dat wanneer er geen route gepland is en je alleen de kaart met je positie laat tonen, er geen flitspaal waarschuwingen gegeven worden, daarna, dezelfde weg gereden met een route gepland en dan gaf ie wel de waarschuwing.
Spijtige zaak, ik hou wel van flitspaal waarschuwingen, ook als ik geen route heb gepland.